Designed for Tomorrow
Svet sa neustále mení.
Nikto nevie, čo sa stane budúci rok, budúci týždeň, ba ani čo sa stane zajtra. Znamená to, že firmy potrebujú priestor na svoj rozvoj. Aby sa v závislosti od aktuálnych potrieb stali inými. No do akého rozsahu závisí úspech od externých faktorov či samotnej firmy? Možnosť slobodne určovať smer je pre firmu kľúčom k jej úspechu.
Nová štúdia spoločnosti Ricoh Europe, ktorú realizovala spoločnosť Coleman Parkes, skúma, ako riaditelia európskych firiem preberajú kontrolu nad svojím budúcim úspechom.
Prieskum prebehol v januári 2019 a zúčastnilo sa ho 2 550 riaditeľov spoločností z Rakúska, Belgicka, Luxemburska, Českej republiky, Dánska, Fínska, Francúzska, Nemecka, Maďarska, Talianska, Holandska, Nórska, Poľska, Portugalska, Ruska, Slovenska, Južnej Afriky, Španielska, Švédska, Švajčiarska, Turecka, Spojeného kráľovstva a Írska.

Riaditelia vítajú reguláciu
Väčšina riaditeľov spoločností naprieč Európou považuje zavádzanie vládnych a priemyselných regulácií za prostriedky k úspechu. 52 % súhlasí, že nariadenia sú dobrým nástrojom v digitálnom veku a 55 % považuje nariadenia o ochrane osobných údajov, ako je GDPR, za základ na dosiahnutie úspechu organizácie.

Klesajúce rozpočty a rastúce očakávania zákazníkov predstavujú kľúčové príležitosti pre lídrov spoločností
Zvyšovanie očakávaní zákazníkov a stále prísnejšie rozpočty v reakcii na neistotu trhu sú tradične vnímané ako hrozba pre prežitie spoločnosti, no lídri európskych firiem v nich vidia príležitosti na rozvoj konkurenčnej výhody. V centre tejto zmeny je inteligentnejšie využívanie technológie, ktorej cieľom je udržať si aktuálnosť a prispôsobiť sa zmenám.