Business Solutions Thumbnail

Obchodné riešenia

V spoločnosti Ricoh sa špecializujeme na vývoj a integráciu komplexných technológií, ktoré pomáhajú firmám reagovať na neustále sa meniace spôsoby práce.

Zistiť viac
Premeňte svoj digitálny pracovný priestor, aby ste zlepšili skúsenosti svojich zamestnancov, podporili spoluprácu a inovácie.
Prečítajte si viac
Zefektívnite svoje obchodné procesy a podporte spoluprácu a produktivitu zamestnancov rýchlejšími a nákladovo efektívnejšími spôsobmi práce.
Prečítajte si viac
Získajte prístup k správnej technológii tlače a odborným znalostiam, ktoré umožnia vašim zamestnancom efektívne vytvárať, ukladať a tlačiť informácie.
Prečítajte si viac
Modernizujte a konsolidujte svoju IT infraštruktúru, automatizujte úlohy a transformujte svoje obchodné operácie.
Prečítajte si viac
Zabezpečenie IT infraštruktúry pomocou našich odborných riešení a vybudovanie odolnosti spoločnosti.
Prečítajte si viac
Prejdite na digitálnu tlač a poskytnite svojim zákazníkom udržateľnejšie a nákladovo efektívnejšie možnosti.
Prečítajte si viac
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletný sortiment riešení navrhnutých tak, aby pomohli zefektívniť vaše obchodné procesy a zvýšiť efektivitu a produktivitu vo vašej spoločnosti.

Energeticky účinný rad produkčných tlačiarní a komplexných softvérových riešení.
Prečítajte si viac
Tlačiarne DTG na hromadné prispôsobovanie odevov a doplnkov, ako sú tričká, ponožky a tašky.
Prečítajte si viac
Služby prispôsobené vášmu pracovnému prostrediu, ktoré vám umožnia automatizovať úlohy a vytvoriť pozitívne pracovné prostredie.
Prečítajte si viac
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Všetka potrebná podpora pre produkty a služby na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia, ktoré udržia vaše podnikanie v chode.

Získať podporu
Použite naše samoobslužné portály na odosielanie údajov z meračov, sťahovanie ovládačov a softvéru a ďalšie.
Prečítajte si viac
Servisný portál
Spravujte svoje zariadenia online prostredníctvom servisného portálu Web Service Desk, od sledovania používania, zadávania servisných požiadaviek, objednávania spotrebného materiálu, tonerov atd.
News Events Thumbnail

Aktuálne informácie

Zistite všetko o našich obchodných novinkách, inováciách produktov a podujatiach, ktoré organizujeme a na ktorých sa zúčastňujeme.

Všetky novinky
Zistite, čo je nové v spoločnosti Ricoh s novinkami a aktualizáciami, ktoré menia pracovisko.
Prečítajte si viac
Zúčastnite sa na našich nadchádzajúcich podujatiach a zistite, ako vám môžeme pomôcť vytvoriť efektívnejšie pracovisko založené na spolupráci.
Prečítajte si viac
About Us Thumbnail

O nás

V spoločnosti Ricoh sa snažíme vždy počúvať našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi obchodnými cieľmi. Snažíme sa o pridanú hodnotu pre vaše zariadenia a služby. Prispôsobujeme sa meniacim sa obchodným podmienkam.

Zistiť viac
Vytvorte si naplňujúcu kariéru v spoločnosti Ricoh.
Prečítajte si viac
Insights Thumbnail

Všetky prieskumy

Preskúmajte a prečítajte si naše najnovšie blogy a postrehy o tom, čo je v oblasti podnikových riešení najdôležitejšie.

Čítajte viac
Kotaktujte nás

RICOH Spaces

Po situácii v súvislosti s ochorením COVID-19 sa priemerné pracovisko využíva iba na 35 – 50 % jeho potenciálu. Ak ste zistili, že sa potreby vášho podnikania a zamestnancov rýchlo menia a vaše pracovisko nedokáže držať krok, nie ste sami.  

Spoločnosť Ricoh vytvorila inteligentné riešenie RICOH Spaces, ktoré pomôže vašej firme vytvoriť bezpečné pracovné prostredie. Každému zamestnancovi môžete rezervovať a automaticky prideliť stôl. Umožňuje tiež automatizáciu a optimalizáciu pracovísk a ponúka najlepšiu možnú zamestnaneckú skúsenosť počas aktuálneho zabezpečovania hodnoty pre zákazníka.



Aké sú kľúčové výhody riešenia RICOH Spaces?

  • Automatické a inteligentné: môže sa prepojiť s vašimi existujúcimi nástrojmi a vytvoriť tak jediný zdroj údajov a automatizácie  
  • Rýchle a ľahké: umožňuje vám prispôsobiť sa novej realite bez námahy  
  • Zjednodušenie a zlepšenie spolupráce: prispôsobte neúčinné spôsoby práce, zlepšite spoluprácu a znížte náklady.

Kontaktujte nás

Key Benefits


  • Desk booking

    Rezervácia stola

    RICOH Spaces má jednoduchý, ale výkonný proces rezervácie stola a účinné prostriedky riadenia, ktoré vám poskytnú vyššiu úroveň riadenia vášho pracoviska spolu s flexibilitou na prispôsobenie sa potrebám vášho podnikania.

  • Meeting Room Management

    Správa konferenčnej miestnosti

    Rezervácia bez námahy, kdekoľvek ste, s kompletným zobrazením harmonogramu pomocou webovej stránky, interaktívnym pôdorysom miestnosti, mobilnými aplikáciami a možnosťami panela miestnosti.

  • Wayfinding

    Navigácia

    Oživte svoje pracovisko interaktívnymi digitálnymi pôdorysmi miestností, ktoré umožňujú vizuálnu a bezproblémovú rezerváciu a správu stolov, miestností a priestorov.

  • Service requests

    Požiadavky na služby

    Flexibilné požiadavky na služby, ktoré zefektívnia vaše podnikateľské postupy. Vytvárajte a spravujte požiadavky na služby, rozhodnite sa, ktoré informácie zachytíte a ktoré možnosti sú dostupné na požiadanie.

  • Return to work

    Návrat do práce

    Vopred si naplánujte kapacitu a dochádzku do kancelárie, schváľte prístup a sledujte, kde sa ľudia nachádzajú. Medzi kľúčové vlastnosti patria: aktivácia alebo deaktivácia stolov na rezerváciu a získanie údajov o zdravotnom stave zamestnancov a ich pohybe v kancelárii. 
  • Internet of Things (IoT)

    Internet vecí (IoT)

    Pridajte k svojmu podnikaniu najnovšiu technológiu IoT senzorov a získajte podrobné údaje o svojich priestoroch v reálnom čase.
  • Digital Signage

    Digitálný informačný systém

    Zobrazujte zmysluplné oznámenia zo systému a internej komunikácie na digitálnych obrazovkách. Medzi kľúčové vlastnosti patria: správa siete obrazoviek odkiaľkoľvek a bezpečné zobrazenie údajov v reálnom čase zo zdrojov, ako je napríklad Power BI.
  • Visitor Management

    Správa návštevníkov

    Urobte skvelý prvý dojem, zvýšte bezpečnosť a zlepšite produktivitu svojich zamestnancov s funkciou Správa návštevníkov Ricoh Spaces.
  • Workplace Insights

    Prehľady pracoviska

    Prehľady pracoviska RICOH Spaces umožňujú podnikom pochopiť, ako sa využíva ich pracovisko a umožňuje im napraviť nedokonalé správanie, zlepšiť spoluprácu a dokonca znížiť náklady.

  • Mobile App

    Mobilná aplikácia

    Mobilná aplikácia RICOH Spaces posúva pracovisko na dosah ruky a umožňuje zamestnancom rezervovať si miestnosti, stoly, vytvárať požiadavky na služby a oveľa viac, kým sú na cestách.

  • Room Booking Panels

    Rezervačné panely miestností

    Prehladným zobrazením dostupnosti na rezervačných paneloch RICOH Spaces si môžete rýchlo a efektívne rezervovať voľné miestnosti, keď to potrebujete najviac.


Kontaktujte nás!

Porozprávajte sa s našimi špecialistami o tom, ako vám môžeme pomôcť uspieť v tomto zmenenom svete. Kontaktujte nás ešte dnes.

Kontaktujte nás