RICOH Spaces
Aké sú kľúčové výhody riešenia RICOH Spaces?
- Automatické a inteligentné: môže sa prepojiť s vašimi existujúcimi nástrojmi a vytvoriť tak jediný zdroj údajov a automatizácie
- Rýchle a ľahké: umožňuje vám prispôsobiť sa novej realite bez námahy
- Zjednodušenie a zlepšenie spolupráce: prispôsobte neúčinné spôsoby práce, zlepšite spoluprácu a znížte náklady.
-
Rezervácia stola
RICOH Spaces má jednoduchý, ale výkonný proces rezervácie stola a účinné prostriedky riadenia, ktoré vám poskytnú vyššiu úroveň riadenia vášho pracoviska spolu s flexibilitou na prispôsobenie sa potrebám vášho podnikania.
-
Správa konferenčnej miestnosti
Rezervácia bez námahy, kdekoľvek ste, s kompletným zobrazením harmonogramu pomocou webovej stránky, interaktívnym pôdorysom miestnosti, mobilnými aplikáciami a možnosťami panela miestnosti.
-
Navigácia
Oživte svoje pracovisko interaktívnymi digitálnymi pôdorysmi miestností, ktoré umožňujú vizuálnu a bezproblémovú rezerváciu a správu stolov, miestností a priestorov.
-
Požiadavky na služby
Flexibilné požiadavky na služby, ktoré zefektívnia vaše podnikateľské postupy. Vytvárajte a spravujte požiadavky na služby, rozhodnite sa, ktoré informácie zachytíte a ktoré možnosti sú dostupné na požiadanie.
-
Návrat do práce
Vopred si naplánujte kapacitu a dochádzku do kancelárie, schváľte prístup a sledujte, kde sa ľudia nachádzajú. Medzi kľúčové vlastnosti patria: aktivácia alebo deaktivácia stolov na rezerváciu a získanie údajov o zdravotnom stave zamestnancov a ich pohybe v kancelárii. -
Internet vecí (IoT)
Pridajte k svojmu podnikaniu najnovšiu technológiu IoT senzorov a získajte podrobné údaje o svojich priestoroch v reálnom čase. -
Digitálný informačný systém
Zobrazujte zmysluplné oznámenia zo systému a internej komunikácie na digitálnych obrazovkách. Medzi kľúčové vlastnosti patria: správa siete obrazoviek odkiaľkoľvek a bezpečné zobrazenie údajov v reálnom čase zo zdrojov, ako je napríklad Power BI. -
Správa návštevníkov
Urobte skvelý prvý dojem, zvýšte bezpečnosť a zlepšite produktivitu svojich zamestnancov s funkciou Správa návštevníkov Ricoh Spaces.
-
Prehľady pracoviska
Prehľady pracoviska RICOH Spaces umožňujú podnikom pochopiť, ako sa využíva ich pracovisko a umožňuje im napraviť nedokonalé správanie, zlepšiť spoluprácu a dokonca znížiť náklady.
-
Mobilná aplikácia
Mobilná aplikácia RICOH Spaces posúva pracovisko na dosah ruky a umožňuje zamestnancom rezervovať si miestnosti, stoly, vytvárať požiadavky na služby a oveľa viac, kým sú na cestách.
-
Rezervačné panely miestností
Prehladným zobrazením dostupnosti na rezervačných paneloch RICOH Spaces si môžete rýchlo a efektívne rezervovať voľné miestnosti, keď to potrebujete najviac.
Kontaktujte nás!
Porozprávajte sa s našimi špecialistami o tom, ako vám môžeme pomôcť uspieť v tomto zmenenom svete. Kontaktujte nás ešte dnes.