Business Solutions Thumbnail

Obchodné riešenia

V spoločnosti Ricoh sa špecializujeme na vývoj a integráciu komplexných technológií, ktoré pomáhajú firmám reagovať na neustále sa meniace spôsoby práce.

Zistiť viac
Premeňte svoj digitálny pracovný priestor, aby ste zlepšili skúsenosti svojich zamestnancov, podporili spoluprácu a inovácie.
Prečítajte si viac
Zefektívnite svoje obchodné procesy a podporte spoluprácu a produktivitu zamestnancov rýchlejšími a nákladovo efektívnejšími spôsobmi práce.
Prečítajte si viac
Správa tlače a automatizácia
Získajte prístup k správnej technológii tlače a odborným znalostiam, ktoré umožnia vašim zamestnancom efektívne vytvárať, ukladať a tlačiť informácie.
Modernizujte a konsolidujte svoju IT infraštruktúru, automatizujte úlohy a transformujte svoje obchodné operácie.
Prečítajte si viac
Zabezpečenie IT infraštruktúry pomocou našich odborných riešení a vybudovanie odolnosti spoločnosti.
Prečítajte si viac
Prejdite na digitálnu tlač a poskytnite svojim zákazníkom udržateľnejšie a nákladovo efektívnejšie možnosti.
Prečítajte si viac
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletný sortiment riešení navrhnutých tak, aby pomohli zefektívniť vaše obchodné procesy a zvýšiť efektivitu a produktivitu vo vašej spoločnosti.

Energeticky účinný rad produkčných tlačiarní a komplexných softvérových riešení.
Prečítajte si viac
Tlačiarne DTG na hromadné prispôsobovanie odevov a doplnkov, ako sú tričká, ponožky a tašky.
Prečítajte si viac
Služby prispôsobené vášmu pracovnému prostrediu, ktoré vám umožnia automatizovať úlohy a vytvoriť pozitívne pracovné prostredie.
Prečítajte si viac
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Všetka potrebná podpora pre produkty a služby na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia, ktoré udržia vaše podnikanie v chode.

Získať podporu
Použite naše samoobslužné portály na odosielanie údajov z meračov, sťahovanie ovládačov a softvéru a ďalšie.
Prečítajte si viac
Servisný portál
Spravujte svoje zariadenia online prostredníctvom servisného portálu Web Service Desk, od sledovania používania, zadávania servisných požiadaviek, objednávania spotrebného materiálu, tonerov atd.
Vrátenie tonerov
Vráťte a recyklujte použité tonery a zakúpte si originálny spotrebný materiál priamo od nás.
News Events Thumbnail

Aktuálne informácie

Zistite všetko o našich obchodných novinkách, inováciách produktov a podujatiach, ktoré organizujeme a na ktorých sa zúčastňujeme.

Všetky novinky
Zistite, čo je nové v spoločnosti Ricoh s novinkami a aktualizáciami, ktoré menia pracovisko.
Prečítajte si viac
Zúčastnite sa na našich nadchádzajúcich podujatiach a zistite, ako vám môžeme pomôcť vytvoriť efektívnejšie pracovisko založené na spolupráci.
Prečítajte si viac
About Us Thumbnail

O nás

V spoločnosti Ricoh sa snažíme vždy počúvať našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi obchodnými cieľmi. Snažíme sa o pridanú hodnotu pre vaše zariadenia a služby. Prispôsobujeme sa meniacim sa obchodným podmienkam.

Zistiť viac
Vytvorte si naplňujúcu kariéru v spoločnosti Ricoh.
Prečítajte si viac
Insights Thumbnail

Všetky prieskumy

Preskúmajte a prečítajte si naše najnovšie blogy a postrehy o tom, čo je v oblasti podnikových riešení najdôležitejšie.

Čítajte viac
Kotaktujte nás

RICOH Spaces

Po situácii v súvislosti s ochorením COVID-19 sa priemerné pracovisko využíva iba na 35 – 50 % jeho potenciálu. Ak ste zistili, že sa potreby vášho podnikania a zamestnancov rýchlo menia a vaše pracovisko nedokáže držať krok, nie ste sami.  

Spoločnosť Ricoh vytvorila inteligentné riešenie RICOH Spaces, ktoré pomôže vašej firme vytvoriť bezpečné pracovné prostredie. Každému zamestnancovi môžete rezervovať a automaticky prideliť stôl. Umožňuje tiež automatizáciu a optimalizáciu pracovísk a ponúka najlepšiu možnú zamestnaneckú skúsenosť počas aktuálneho zabezpečovania hodnoty pre zákazníka.



Aké sú kľúčové výhody riešenia RICOH Spaces?

  • Automatické a inteligentné: môže sa prepojiť s vašimi existujúcimi nástrojmi a vytvoriť tak jediný zdroj údajov a automatizácie  
  • Rýchle a ľahké: umožňuje vám prispôsobiť sa novej realite bez námahy  
  • Zjednodušenie a zlepšenie spolupráce: prispôsobte neúčinné spôsoby práce, zlepšite spoluprácu a znížte náklady.

Kontaktujte nás

Key Benefits


  • Desk booking

    Rezervácia stola

    RICOH Spaces má jednoduchý, ale výkonný proces rezervácie stola a účinné prostriedky riadenia, ktoré vám poskytnú vyššiu úroveň riadenia vášho pracoviska spolu s flexibilitou na prispôsobenie sa potrebám vášho podnikania.

  • Meeting Room Management

    Správa konferenčnej miestnosti

    Rezervácia bez námahy, kdekoľvek ste, s kompletným zobrazením harmonogramu pomocou webovej stránky, interaktívnym pôdorysom miestnosti, mobilnými aplikáciami a možnosťami panela miestnosti.

  • Wayfinding

    Navigácia

    Oživte svoje pracovisko interaktívnymi digitálnymi pôdorysmi miestností, ktoré umožňujú vizuálnu a bezproblémovú rezerváciu a správu stolov, miestností a priestorov.

  • Service requests

    Požiadavky na služby

    Flexibilné požiadavky na služby, ktoré zefektívnia vaše podnikateľské postupy. Vytvárajte a spravujte požiadavky na služby, rozhodnite sa, ktoré informácie zachytíte a ktoré možnosti sú dostupné na požiadanie.

  • Return to work

    Návrat do práce

    Vopred si naplánujte kapacitu a dochádzku do kancelárie, schváľte prístup a sledujte, kde sa ľudia nachádzajú. Medzi kľúčové vlastnosti patria: aktivácia alebo deaktivácia stolov na rezerváciu a získanie údajov o zdravotnom stave zamestnancov a ich pohybe v kancelárii. 
  • Internet of Things (IoT)

    Internet vecí (IoT)

    Pridajte k svojmu podnikaniu najnovšiu technológiu IoT senzorov a získajte podrobné údaje o svojich priestoroch v reálnom čase.
  • Digital Signage

    Digitálný informačný systém

    Zobrazujte zmysluplné oznámenia zo systému a internej komunikácie na digitálnych obrazovkách. Medzi kľúčové vlastnosti patria: správa siete obrazoviek odkiaľkoľvek a bezpečné zobrazenie údajov v reálnom čase zo zdrojov, ako je napríklad Power BI.
  • Visitor Management

    Správa návštevníkov

    Urobte skvelý prvý dojem, zvýšte bezpečnosť a zlepšite produktivitu svojich zamestnancov s funkciou Správa návštevníkov Ricoh Spaces.
  • Workplace Insights

    Prehľady pracoviska

    Prehľady pracoviska RICOH Spaces umožňujú podnikom pochopiť, ako sa využíva ich pracovisko a umožňuje im napraviť nedokonalé správanie, zlepšiť spoluprácu a dokonca znížiť náklady.

  • Mobile App

    Mobilná aplikácia

    Mobilná aplikácia RICOH Spaces posúva pracovisko na dosah ruky a umožňuje zamestnancom rezervovať si miestnosti, stoly, vytvárať požiadavky na služby a oveľa viac, kým sú na cestách.

  • Room Booking Panels

    Rezervačné panely miestností

    Prehladným zobrazením dostupnosti na rezervačných paneloch RICOH Spaces si môžete rýchlo a efektívne rezervovať voľné miestnosti, keď to potrebujete najviac.


Kontaktujte nás!

Porozprávajte sa s našimi špecialistami o tom, ako vám môžeme pomôcť uspieť v tomto zmenenom svete. Kontaktujte nás ešte dnes.

Kontaktujte nás