Správa pohľadávok
U väčšiny firiem sú informácie na faktúre získané z viacerých zdrojov v rámci organizácie a pracovníci, ktorí prichádzajú do styku so zákazníkmi, majú často nekompletný prehľad o faktúre, ktorú zákazník dostane.
Jednoducho použiteľné riešenie pohľadávok Ricoh umožní vytvárať digitálne podoby vytlačenej faktúry, a tak mať presný obraz o tom, čo ste zaslali zákazníkovi. Digitálne verzie konečnej faktúry sú potom označené a uložené do centrálneho archívu. Obsluhujúci personál má následne jednoduchý prístup k dokumentom, v prípade, že potrebuje zodpovedať otázky zákazníkov.
Riešenie je bezpečné a prístup k prehľadu o zákazníkovi majú len oprávnení zamestnanci.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Riešenie archivácie pohľadávok Ricoh centralizuje archív faktúr, čo pomáha, aby ste riešili otázky ohľadom faktúr zákazníkov rýchlo a efektívne.
Táto služba vám umožňuje:
- Ponúknuť zdokonalený zákaznícky servis, keďže máte presné údaje o faktúre, ktorú ste fyzicky zaslali zákazníkovi
- Ušetriť čas potrebný na prístup a vyhľadávanie v rámci centralizovaného digitálneho úložiska vďaka jeho výkonným vyhľadávacím funkciám
- Zaručiť zákazníkom dôvernosť vďaka zabezpečeniu založenom na rozoznávaní pracovných rolí, podľa ktorých sa riadi prístup k dokumentom
- Zlepšiť dodržiavanie právnych predpisov vďaka riadeniu prístupu k dokumentom a kontroly verzií, čo zabezpečuje, že su k dispozícii aktuálne dokumenty
- Vytvárať jasný auditný záznam a presné prehľady
- Zlepšiť produktivitu vďaka voliteľnému modulu prístupu na internet, ktorý umožňuje bezpečne zobraziť dokumenty zo vzdialených miest