Business Solutions Thumbnail

Obchodné riešenia

V spoločnosti Ricoh sa špecializujeme na vývoj a integráciu komplexných technológií, ktoré pomáhajú firmám reagovať na neustále sa meniace spôsoby práce.

Zistiť viac
Premeňte svoj digitálny pracovný priestor, aby ste zlepšili skúsenosti svojich zamestnancov, podporili spoluprácu a inovácie.
Prečítajte si viac
Zefektívnite svoje obchodné procesy a podporte spoluprácu a produktivitu zamestnancov rýchlejšími a nákladovo efektívnejšími spôsobmi práce.
Prečítajte si viac
Získajte prístup k správnej technológii tlače a odborným znalostiam, ktoré umožnia vašim zamestnancom efektívne vytvárať, ukladať a tlačiť informácie.
Prečítajte si viac
Modernizujte a konsolidujte svoju IT infraštruktúru, automatizujte úlohy a transformujte svoje obchodné operácie.
Prečítajte si viac
Zabezpečenie IT infraštruktúry pomocou našich odborných riešení a vybudovanie odolnosti spoločnosti.
Prečítajte si viac
Prejdite na digitálnu tlač a poskytnite svojim zákazníkom udržateľnejšie a nákladovo efektívnejšie možnosti.
Prečítajte si viac
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletný sortiment riešení navrhnutých tak, aby pomohli zefektívniť vaše obchodné procesy a zvýšiť efektivitu a produktivitu vo vašej spoločnosti.

Energeticky účinný rad produkčných tlačiarní a komplexných softvérových riešení.
Prečítajte si viac
Tlačiarne DTG na hromadné prispôsobovanie odevov a doplnkov, ako sú tričká, ponožky a tašky.
Prečítajte si viac
Služby prispôsobené vášmu pracovnému prostrediu, ktoré vám umožnia automatizovať úlohy a vytvoriť pozitívne pracovné prostredie.
Prečítajte si viac
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Všetka potrebná podpora pre produkty a služby na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia, ktoré udržia vaše podnikanie v chode.

Získať podporu
Použite naše samoobslužné portály na odosielanie údajov z meračov, sťahovanie ovládačov a softvéru a ďalšie.
Prečítajte si viac
Servisný portál
Spravujte svoje zariadenia online prostredníctvom servisného portálu Web Service Desk, od sledovania používania, zadávania servisných požiadaviek, objednávania spotrebného materiálu, tonerov atd.
News Events Thumbnail

Aktuálne informácie

Zistite všetko o našich obchodných novinkách, inováciách produktov a podujatiach, ktoré organizujeme a na ktorých sa zúčastňujeme.

Všetky novinky
Zistite, čo je nové v spoločnosti Ricoh s novinkami a aktualizáciami, ktoré menia pracovisko.
Prečítajte si viac
Zúčastnite sa na našich nadchádzajúcich podujatiach a zistite, ako vám môžeme pomôcť vytvoriť efektívnejšie pracovisko založené na spolupráci.
Prečítajte si viac
About Us Thumbnail

O nás

V spoločnosti Ricoh sa snažíme vždy počúvať našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi obchodnými cieľmi. Snažíme sa o pridanú hodnotu pre vaše zariadenia a služby. Prispôsobujeme sa meniacim sa obchodným podmienkam.

Zistiť viac
Vytvorte si naplňujúcu kariéru v spoločnosti Ricoh.
Prečítajte si viac
Insights Thumbnail

Všetky prieskumy

Preskúmajte a prečítajte si naše najnovšie blogy a postrehy o tom, čo je v oblasti podnikových riešení najdôležitejšie.

Čítajte viac
Kotaktujte nás

Správa pohľadávok

U väčšiny firiem sú informácie na faktúre získané z viacerých zdrojov v rámci organizácie a pracovníci, ktorí prichádzajú do styku so zákazníkmi, majú často nekompletný prehľad o faktúre, ktorú zákazník dostane. 

Jednoducho použiteľné riešenie pohľadávok Ricoh umožní vytvárať digitálne podoby vytlačenej faktúry, a tak mať presný obraz o tom, čo ste zaslali zákazníkovi. Digitálne verzie konečnej faktúry sú potom označené a uložené do centrálneho archívu. Obsluhujúci personál má následne jednoduchý prístup k dokumentom, v prípade, že potrebuje zodpovedať otázky zákazníkov. 

Riešenie je bezpečné a prístup k prehľadu o zákazníkovi majú len oprávnení zamestnanci.

Hlavné vlastnosti a výhody

Riešenie archivácie pohľadávok Ricoh centralizuje archív faktúr, čo pomáha, aby ste riešili otázky ohľadom faktúr zákazníkov rýchlo a efektívne. 

Táto služba vám umožňuje:

  • Ponúknuť zdokonalený zákaznícky servis, keďže máte presné údaje o faktúre, ktorú ste fyzicky zaslali zákazníkovi
  • Ušetriť čas potrebný na prístup a vyhľadávanie v rámci centralizovaného digitálneho úložiska vďaka jeho výkonným vyhľadávacím funkciám
  • Zaručiť zákazníkom dôvernosť vďaka zabezpečeniu založenom na rozoznávaní pracovných rolí, podľa ktorých sa riadi prístup k dokumentom
  • Zlepšiť dodržiavanie právnych predpisov vďaka riadeniu prístupu k dokumentom a kontroly verzií, čo zabezpečuje, že su k dispozícii aktuálne dokumenty
  • Vytvárať jasný auditný záznam a presné prehľady
  • Zlepšiť produktivitu vďaka voliteľnému modulu prístupu na internet, ktorý umožňuje bezpečne zobraziť dokumenty zo vzdialených miest

Súvisiace služby

  • Záväzky

    Záväzky

    Riešenie, ktoré sa ľahko implementuje a ktoré automatizuje úlohy zberu, schvaľovania, platby a archivácie faktúr.

  • Fakturačné služby

    Fakturačné služby

    Optimalizujte účtovné postupy a prejdite na bezpapierovú fakturáciu tempom, ktoré vyhovuje vám, klientom a dodávateľom.