Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Záväzky

Riešenie záväzkov Ricoh zjednodušuje zber, spracovanie, schvaľovanie a archiváciu dodávateľských faktúr. Faktúry sú ihneď po príchode zaevidované a potom automaticky presmerované do bezpečného prehľadávateľného elektronického úložiska. 

Prichádza k automatizácii zdĺhavých manuálnych úloh a spravovanie dodávateľských faktúr sa stáva bezproblémovým. Naše riešenie ponúka okamžitý elektronický prístup k faktúram a príslušným dokumentom v reálnom čase spolu s presným zaznamenávaním stavu. 

Riešenie dokáže zlepšiť vzťahy s dodávateľmi zabezpečením včasného zaplatenia faktúr. Môže tiež aktívne šetriť peniaze predchádzaním vzniku penále za neskoré zaplatenie faktúry a informovaním o využití zliav pri skorom zaplatení.

Hlavné vlastnosti a výhody

Riešenie záväzkov Ricoh pomáha urýchľovať procesy zautomatizovaním zdĺhavého manuálneho zberu faktúr a ich vyhľadávania. 

Táto služba vám pomôže:

  • Ušetriť peniaze na manuálnych procesoch. Automatické zachytenie faktúr pomocou optického rozoznávania znakov znižuje nákladné a zdĺhavé manuálne procesy nasmerovaním faktúr do bezpečného elektronického úložiska.
  • Zvýšiť efektivitu a znížiť náklady pomocou centralizovaného elektronického úložiska. Služba poskytuje okamžitý prístup k dôležitým faktúram v reálnom čase ako aj efektívne vyhľadávanie, získavanie údajov, kontrolu, archiváciu a vytváranie záznamov podľa potreby.
  • Vybudovať si dôveru s robustným zabezpečením a dodržiavaním právnych predpisov. Procesy sú transparentné, presné a dajú sa jednoducho sledovať; archivácia je rýchla a bez chýb. Riadenie integrovaných prístupových práv založené na rozoznávaní pracovných funkcií, revízne záznamy, verzie a vstupné a výstupné služby zvyšujú dôvernosť, zlepšujú dodržiavanie právnych predpisov a dôveru zákazníkov.
  • Zefektívniť pripomienkovanie a distribúciu dokumentov. Pomocou digitálneho overenia sa môžu dokumenty premiestňovať a pripomienkovať v súlade s autorizačným postupom spoločnosti.

Súvisiace služby

  • Správa pohľadávok

    Správa pohľadávok

    Zlepšite služby zákazníkom pomocou rýchlej centralizovanej a ľahko dostupnej archivácie faktúr.

  • Fakturačné služby

    Fakturačné služby

    Optimalizujte účtovné postupy a prejdite na bezpapierovú fakturáciu tempom, ktoré vyhovuje vám, klientom a dodávateľom.

  • Výdavky

    Výdavky

    Zmeňte správu výdavkov pomocou rýchleho a presného elektronického spracovania.