Business Solutions Thumbnail

Obchodné riešenia

V spoločnosti Ricoh sa špecializujeme na vývoj a integráciu komplexných technológií, ktoré pomáhajú firmám reagovať na neustále sa meniace spôsoby práce.

Zistiť viac
Premeňte svoj digitálny pracovný priestor, aby ste zlepšili skúsenosti svojich zamestnancov, podporili spoluprácu a inovácie.
Prečítajte si viac
Zefektívnite svoje obchodné procesy a podporte spoluprácu a produktivitu zamestnancov rýchlejšími a nákladovo efektívnejšími spôsobmi práce.
Prečítajte si viac
Správa tlače a automatizácia
Získajte prístup k správnej technológii tlače a odborným znalostiam, ktoré umožnia vašim zamestnancom efektívne vytvárať, ukladať a tlačiť informácie.
Modernizujte a konsolidujte svoju IT infraštruktúru, automatizujte úlohy a transformujte svoje obchodné operácie.
Prečítajte si viac
Zabezpečenie IT infraštruktúry pomocou našich odborných riešení a vybudovanie odolnosti spoločnosti.
Prečítajte si viac
Prejdite na digitálnu tlač a poskytnite svojim zákazníkom udržateľnejšie a nákladovo efektívnejšie možnosti.
Prečítajte si viac
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletný sortiment riešení navrhnutých tak, aby pomohli zefektívniť vaše obchodné procesy a zvýšiť efektivitu a produktivitu vo vašej spoločnosti.

Energeticky účinný rad produkčných tlačiarní a komplexných softvérových riešení.
Prečítajte si viac
Tlačiarne DTG na hromadné prispôsobovanie odevov a doplnkov, ako sú tričká, ponožky a tašky.
Prečítajte si viac
Služby prispôsobené vášmu pracovnému prostrediu, ktoré vám umožnia automatizovať úlohy a vytvoriť pozitívne pracovné prostredie.
Prečítajte si viac
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Všetka potrebná podpora pre produkty a služby na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia, ktoré udržia vaše podnikanie v chode.

Získať podporu
Použite naše samoobslužné portály na odosielanie údajov z meračov, sťahovanie ovládačov a softvéru a ďalšie.
Prečítajte si viac
Servisný portál
Spravujte svoje zariadenia online prostredníctvom servisného portálu Web Service Desk, od sledovania používania, zadávania servisných požiadaviek, objednávania spotrebného materiálu, tonerov atd.
News Events Thumbnail

Aktuálne informácie

Zistite všetko o našich obchodných novinkách, inováciách produktov a podujatiach, ktoré organizujeme a na ktorých sa zúčastňujeme.

Všetky novinky
Zistite, čo je nové v spoločnosti Ricoh s novinkami a aktualizáciami, ktoré menia pracovisko.
Prečítajte si viac
Zúčastnite sa na našich nadchádzajúcich podujatiach a zistite, ako vám môžeme pomôcť vytvoriť efektívnejšie pracovisko založené na spolupráci.
Prečítajte si viac
About Us Thumbnail

O nás

V spoločnosti Ricoh sa snažíme vždy počúvať našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi obchodnými cieľmi. Snažíme sa o pridanú hodnotu pre vaše zariadenia a služby. Prispôsobujeme sa meniacim sa obchodným podmienkam.

Zistiť viac
Vytvorte si naplňujúcu kariéru v spoločnosti Ricoh.
Prečítajte si viac
Insights Thumbnail

Všetky prieskumy

Preskúmajte a prečítajte si naše najnovšie blogy a postrehy o tom, čo je v oblasti podnikových riešení najdôležitejšie.

Čítajte viac
Kotaktujte nás

Záväzky

Riešenie záväzkov Ricoh zjednodušuje zber, spracovanie, schvaľovanie a archiváciu dodávateľských faktúr. Faktúry sú ihneď po príchode zaevidované a potom automaticky presmerované do bezpečného prehľadávateľného elektronického úložiska. 

Prichádza k automatizácii zdĺhavých manuálnych úloh a spravovanie dodávateľských faktúr sa stáva bezproblémovým. Naše riešenie ponúka okamžitý elektronický prístup k faktúram a príslušným dokumentom v reálnom čase spolu s presným zaznamenávaním stavu. 

Riešenie dokáže zlepšiť vzťahy s dodávateľmi zabezpečením včasného zaplatenia faktúr. Môže tiež aktívne šetriť peniaze predchádzaním vzniku penále za neskoré zaplatenie faktúry a informovaním o využití zliav pri skorom zaplatení.

Hlavné vlastnosti a výhody

Riešenie záväzkov Ricoh pomáha urýchľovať procesy zautomatizovaním zdĺhavého manuálneho zberu faktúr a ich vyhľadávania. 

Táto služba vám pomôže:

  • Ušetriť peniaze na manuálnych procesoch. Automatické zachytenie faktúr pomocou optického rozoznávania znakov znižuje nákladné a zdĺhavé manuálne procesy nasmerovaním faktúr do bezpečného elektronického úložiska.
  • Zvýšiť efektivitu a znížiť náklady pomocou centralizovaného elektronického úložiska. Služba poskytuje okamžitý prístup k dôležitým faktúram v reálnom čase ako aj efektívne vyhľadávanie, získavanie údajov, kontrolu, archiváciu a vytváranie záznamov podľa potreby.
  • Vybudovať si dôveru s robustným zabezpečením a dodržiavaním právnych predpisov. Procesy sú transparentné, presné a dajú sa jednoducho sledovať; archivácia je rýchla a bez chýb. Riadenie integrovaných prístupových práv založené na rozoznávaní pracovných funkcií, revízne záznamy, verzie a vstupné a výstupné služby zvyšujú dôvernosť, zlepšujú dodržiavanie právnych predpisov a dôveru zákazníkov.
  • Zefektívniť pripomienkovanie a distribúciu dokumentov. Pomocou digitálneho overenia sa môžu dokumenty premiestňovať a pripomienkovať v súlade s autorizačným postupom spoločnosti.

Súvisiace služby

  • Správa pohľadávok

    Správa pohľadávok

    Zlepšite služby zákazníkom pomocou rýchlej centralizovanej a ľahko dostupnej archivácie faktúr.

  • Fakturačné služby

    Fakturačné služby

    Optimalizujte účtovné postupy a prejdite na bezpapierovú fakturáciu tempom, ktoré vyhovuje vám, klientom a dodávateľom.

  • Výdavky

    Výdavky

    Zmeňte správu výdavkov pomocou rýchleho a presného elektronického spracovania.