Záväzky
Riešenie záväzkov Ricoh zjednodušuje zber, spracovanie, schvaľovanie a archiváciu dodávateľských faktúr. Faktúry sú ihneď po príchode zaevidované a potom automaticky presmerované do bezpečného prehľadávateľného elektronického úložiska.
Prichádza k automatizácii zdĺhavých manuálnych úloh a spravovanie dodávateľských faktúr sa stáva bezproblémovým. Naše riešenie ponúka okamžitý elektronický prístup k faktúram a príslušným dokumentom v reálnom čase spolu s presným zaznamenávaním stavu.
Riešenie dokáže zlepšiť vzťahy s dodávateľmi zabezpečením včasného zaplatenia faktúr. Môže tiež aktívne šetriť peniaze predchádzaním vzniku penále za neskoré zaplatenie faktúry a informovaním o využití zliav pri skorom zaplatení.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Riešenie záväzkov Ricoh pomáha urýchľovať procesy zautomatizovaním zdĺhavého manuálneho zberu faktúr a ich vyhľadávania.
Táto služba vám pomôže:
- Ušetriť peniaze na manuálnych procesoch. Automatické zachytenie faktúr pomocou optického rozoznávania znakov znižuje nákladné a zdĺhavé manuálne procesy nasmerovaním faktúr do bezpečného elektronického úložiska.
- Zvýšiť efektivitu a znížiť náklady pomocou centralizovaného elektronického úložiska. Služba poskytuje okamžitý prístup k dôležitým faktúram v reálnom čase ako aj efektívne vyhľadávanie, získavanie údajov, kontrolu, archiváciu a vytváranie záznamov podľa potreby.
- Vybudovať si dôveru s robustným zabezpečením a dodržiavaním právnych predpisov. Procesy sú transparentné, presné a dajú sa jednoducho sledovať; archivácia je rýchla a bez chýb. Riadenie integrovaných prístupových práv založené na rozoznávaní pracovných funkcií, revízne záznamy, verzie a vstupné a výstupné služby zvyšujú dôvernosť, zlepšujú dodržiavanie právnych predpisov a dôveru zákazníkov.
- Zefektívniť pripomienkovanie a distribúciu dokumentov. Pomocou digitálneho overenia sa môžu dokumenty premiestňovať a pripomienkovať v súlade s autorizačným postupom spoločnosti.