Záznamy ľudských zdrojov
Od životopisov k zmluvám, zdravotným záznamom až po dôchodky - oddelenia ľudských zdrojov sa zaoberajú každý deň obrovskými množstvami dôverných informácií. Či už je váša firma veľká alebo malá, vždy potrebujete stanoviť postupy, ktoré riadia všetku túto administratívnu prácu efektívne a bezpečne. Riešenie Human Resource Records pomáha oddeleniam ľudských zdrojov zefektívniť správu dokumentov. Dokumenty sú zozbierané, označené a uložené na centrálnom digitálnom úložisku, ktoré sa dá ľahko spravovať. Skladovanie všetkých citlivých dokumentov a prístup k nim je bezpečný a pracovníci oddelenia ľudských zdrojov majú na dosah presné a aktuálne informácie.
Zavedením riešenia digitálnych dokumentov do už existujúceho elektronického toku ľudských zdrojov sa významne zlepšia procesy ľudských zdrojov a ušetria peniaze:
- Dokumenty sa môžu efektívne distribuovať a vyhľadávať za účelom rýchleho schválenia alebo autorizácie
- Zvýši sa dôvernosť vďaka politike efektívneho zberu dokumentov a bezpečného prístupu
- Bezpečné skladovanie, prístup a schopnosť sledovať dokumenty napomáha dodržiavať právne predpisy
- Priame úspory času a peňazí sa uskutočňujú vďaka znižovaniu manuálnej práce, fyzického skladovania a tlačových nákladov
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Riešenie Human Resource Records Ricoh pomáha zlepšovať produktivitu vďaka rýchlemu, presnému a dôvernému spravovaniu dokumentov.
Naše riešenie pomáha:
Zaistiť bezpečnosť a dodržiavanie právnych predpisov
- Chráňte dôverné informácie pred stratou alebo zneužitím pomocou bezpečných prístupových práv založených na rozoznávaní pracovných funkcií
- Zaručte dodržiavanie právnych predpisov spolu so správnym značením a revíznymi záznamami, kontrolou verzií a riadením prístupu k dokumentom
- Zjednodušte dodržiavanie právnych predpisov vďaka bezpečnému elektronickému úložisku, ktoré zefektívni pravidlá uchovávania dokumentov a ich likvidácie
Urýchliť spracovanie- Urýchlite procesy ako napr. nábor tým, že je možné rýchlo a jednoducho vyhľadať a roztriediť životopisy a ostatné dokumenty
- Poskytnite okamžitý a bezpečný prístup k centrálne uloženým elektronickým dokumentom s cieľom zabezpečiť rýchlejšiu autorizáciu
- Jednoducho zozbierajte a konvertujte dokumenty na prehľadávateľný, označený formát, ktorý si môžete prezerať vo viac než 300 rôznych formátoch súborov
Znižovať náklady- Znižujte plytvanie časom, náklady na administráciu a skladovanie vďaka okamžitému prístupu k presne označenému centrálne riadenému elektronickému úložisku