Správa kontraktov
Riešenie správy zmluvných dokumentov vytvára bezpečný a jednoducho riadený centrálny elektronický archív, ktorý poskytuje prístup k aktualizovaným dokumentom v reálnom čase.
Centralizácia ukladania znamená získanie väčšej kontroly nad týmito veľmi dôležitými dokumentmi. Zmluvy sa dajú jednoducho spravovať a nájsť a zároveň sú zabezpečené.
Naše riešenie správy zmluvných dokumentov umožňuje zaradiť dokumenty do označených súborov a ukladať ich do bezpečných priečinkov, kde sú prístupné pre oprávnených používateľov. Kontakty a dohody o poskytovaných službách sa dajú rýchlo a ľahko vyhľadať a neexistuje viac nebezpečenstvo ich chybného uloženia alebo zaradenia.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Naše riešenie dáva kontrolu nad riadením zmluvných dokumentov a ponúka:Jednoduchý prístup k dôverným informáciám
- Tlačené dokumenty sa dajú jednoducho konvertovať a označiť, aby sa dali ľahko vyhľadať
- S vysokokvalitným riadením informácií máte dôležité informácie na dosah ruky, čo zjednodušuje rýchle rozhodovanie a silnú pozíciu pri rokovaniach
Zlepšenú bezpečnosť- Prístup založený na rozoznávaní pracovných pozícií umožňuje jednoducho riadiť povolenie prístupu osôb k dokumentom
- Prihlásenie užívateľov a revízne záznamy sledujú návštevy užívateľov a pomáhajú dodržiavať právne predpisy
- Pravidelné zálohovanie chráni kontinuitu podnikania a zabraňuje strate informácií
Zvýšenú efektivitu- Digitalizícia zvyšuje presnosť a znižuje riziko chybného umiestnenia alebo zaradenia zmlúv do priečinkov
- Funkcia optického rozoznávania znakov rýchlo a presne digitalizuje text
- Centralizované elektronické úložisko poskytuje efektívny prístup k dokumentom
- Služby vstupnej a výstupnej kontroly zabezpečia kontrolu verzie dokumentov, takže budete mať vždy prístup k najaktuálnejším informáciám