Business Solutions Thumbnail

Obchodné riešenia

V spoločnosti Ricoh sa špecializujeme na vývoj a integráciu komplexných technológií, ktoré pomáhajú firmám reagovať na neustále sa meniace spôsoby práce.

Zistiť viac
Premeňte svoj digitálny pracovný priestor, aby ste zlepšili skúsenosti svojich zamestnancov, podporili spoluprácu a inovácie.
Prečítajte si viac
Zefektívnite svoje obchodné procesy a podporte spoluprácu a produktivitu zamestnancov rýchlejšími a nákladovo efektívnejšími spôsobmi práce.
Prečítajte si viac
Získajte prístup k správnej technológii tlače a odborným znalostiam, ktoré umožnia vašim zamestnancom efektívne vytvárať, ukladať a tlačiť informácie.
Prečítajte si viac
Modernizujte a konsolidujte svoju IT infraštruktúru, automatizujte úlohy a transformujte svoje obchodné operácie.
Prečítajte si viac
Zabezpečenie IT infraštruktúry pomocou našich odborných riešení a vybudovanie odolnosti spoločnosti.
Prečítajte si viac
Prejdite na digitálnu tlač a poskytnite svojim zákazníkom udržateľnejšie a nákladovo efektívnejšie možnosti.
Prečítajte si viac
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletný sortiment riešení navrhnutých tak, aby pomohli zefektívniť vaše obchodné procesy a zvýšiť efektivitu a produktivitu vo vašej spoločnosti.

Energeticky účinný rad produkčných tlačiarní a komplexných softvérových riešení.
Prečítajte si viac
Tlačiarne DTG na hromadné prispôsobovanie odevov a doplnkov, ako sú tričká, ponožky a tašky.
Prečítajte si viac
Služby prispôsobené vášmu pracovnému prostrediu, ktoré vám umožnia automatizovať úlohy a vytvoriť pozitívne pracovné prostredie.
Prečítajte si viac
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Všetka potrebná podpora pre produkty a služby na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia, ktoré udržia vaše podnikanie v chode.

Získať podporu
Použite naše samoobslužné portály na odosielanie údajov z meračov, sťahovanie ovládačov a softvéru a ďalšie.
Prečítajte si viac
Servisný portál
Spravujte svoje zariadenia online prostredníctvom servisného portálu Web Service Desk, od sledovania používania, zadávania servisných požiadaviek, objednávania spotrebného materiálu, tonerov atd.
News Events Thumbnail

Aktuálne informácie

Zistite všetko o našich obchodných novinkách, inováciách produktov a podujatiach, ktoré organizujeme a na ktorých sa zúčastňujeme.

Všetky novinky
Zistite, čo je nové v spoločnosti Ricoh s novinkami a aktualizáciami, ktoré menia pracovisko.
Prečítajte si viac
Zúčastnite sa na našich nadchádzajúcich podujatiach a zistite, ako vám môžeme pomôcť vytvoriť efektívnejšie pracovisko založené na spolupráci.
Prečítajte si viac
About Us Thumbnail

O nás

V spoločnosti Ricoh sa snažíme vždy počúvať našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi obchodnými cieľmi. Snažíme sa o pridanú hodnotu pre vaše zariadenia a služby. Prispôsobujeme sa meniacim sa obchodným podmienkam.

Zistiť viac
Vytvorte si naplňujúcu kariéru v spoločnosti Ricoh.
Prečítajte si viac
Insights Thumbnail

Všetky prieskumy

Preskúmajte a prečítajte si naše najnovšie blogy a postrehy o tom, čo je v oblasti podnikových riešení najdôležitejšie.

Čítajte viac
Kotaktujte nás

Správa kontraktov

Riešenie správy zmluvných dokumentov vytvára bezpečný a jednoducho riadený centrálny elektronický archív, ktorý poskytuje prístup k aktualizovaným dokumentom v reálnom čase. 

Centralizácia ukladania znamená získanie väčšej kontroly nad týmito veľmi dôležitými dokumentmi. Zmluvy sa dajú jednoducho spravovať a nájsť a zároveň sú zabezpečené. 

Naše riešenie správy zmluvných dokumentov umožňuje zaradiť dokumenty do označených súborov a ukladať ich do bezpečných priečinkov, kde sú prístupné pre oprávnených používateľov. Kontakty a dohody o poskytovaných službách sa dajú rýchlo a ľahko vyhľadať a neexistuje viac nebezpečenstvo ich chybného uloženia alebo zaradenia.

Hlavné vlastnosti a výhody

Naše riešenie dáva kontrolu nad riadením zmluvných dokumentov a ponúka:

Jednoduchý prístup k dôverným informáciám
  • Tlačené dokumenty sa dajú jednoducho konvertovať a označiť, aby sa dali ľahko vyhľadať
  • S vysokokvalitným riadením informácií máte dôležité informácie na dosah ruky, čo zjednodušuje rýchle rozhodovanie a silnú pozíciu pri rokovaniach

Zlepšenú bezpečnosť
  • Prístup založený na rozoznávaní pracovných pozícií umožňuje jednoducho riadiť povolenie prístupu osôb k dokumentom
  • Prihlásenie užívateľov a revízne záznamy sledujú návštevy užívateľov a pomáhajú dodržiavať právne predpisy
  • Pravidelné zálohovanie chráni kontinuitu podnikania a zabraňuje strate informácií

Zvýšenú efektivitu
  • Digitalizícia zvyšuje presnosť a znižuje riziko chybného umiestnenia alebo zaradenia zmlúv do priečinkov
  • Funkcia optického rozoznávania znakov rýchlo a presne digitalizuje text
  • Centralizované elektronické úložisko poskytuje efektívny prístup k dokumentom
  • Služby vstupnej a výstupnej kontroly zabezpečia kontrolu verzie dokumentov, takže budete mať vždy prístup k najaktuálnejším informáciám

Súvisiace služby

  • Záväzky

    Záväzky

    Riešenie, ktoré sa ľahko implementuje a ktoré automatizuje úlohy zberu, schvaľovania, platby a archivácie faktúr.

  • Správa Dokumentov

    Správa dokumentov

    Integrovaný rad aplikácií a nástrojov, ktoré riadia a monitorujú infraštruktúru dokumentov.

  • Správa zariadení

    Správa zariadení

    Rýchla a efektívna podpora zariadení, ktorá odbremení zamestnancov, vďaka čomu sa môžu venovať svojmu biznisu.

  • Zákaznicke služby

    Zákaznicke služby

    Riešenie, ktoré dáva tímu možnosť okamžitého prístupu a aktuálnych informácií o zákazníkoch.

  • Správa pohľadávok

    Správa pohľadávok

    Zlepšite služby zákazníkom pomocou rýchlej centralizovanej a ľahko dostupnej archivácie faktúr.