Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Správa kontraktov

Riešenie správy zmluvných dokumentov vytvára bezpečný a jednoducho riadený centrálny elektronický archív, ktorý poskytuje prístup k aktualizovaným dokumentom v reálnom čase. 

Centralizácia ukladania znamená získanie väčšej kontroly nad týmito veľmi dôležitými dokumentmi. Zmluvy sa dajú jednoducho spravovať a nájsť a zároveň sú zabezpečené. 

Naše riešenie správy zmluvných dokumentov umožňuje zaradiť dokumenty do označených súborov a ukladať ich do bezpečných priečinkov, kde sú prístupné pre oprávnených používateľov. Kontakty a dohody o poskytovaných službách sa dajú rýchlo a ľahko vyhľadať a neexistuje viac nebezpečenstvo ich chybného uloženia alebo zaradenia.

Hlavné vlastnosti a výhody

Naše riešenie dáva kontrolu nad riadením zmluvných dokumentov a ponúka:

Jednoduchý prístup k dôverným informáciám
  • Tlačené dokumenty sa dajú jednoducho konvertovať a označiť, aby sa dali ľahko vyhľadať
  • S vysokokvalitným riadením informácií máte dôležité informácie na dosah ruky, čo zjednodušuje rýchle rozhodovanie a silnú pozíciu pri rokovaniach

Zlepšenú bezpečnosť
  • Prístup založený na rozoznávaní pracovných pozícií umožňuje jednoducho riadiť povolenie prístupu osôb k dokumentom
  • Prihlásenie užívateľov a revízne záznamy sledujú návštevy užívateľov a pomáhajú dodržiavať právne predpisy
  • Pravidelné zálohovanie chráni kontinuitu podnikania a zabraňuje strate informácií

Zvýšenú efektivitu
  • Digitalizícia zvyšuje presnosť a znižuje riziko chybného umiestnenia alebo zaradenia zmlúv do priečinkov
  • Funkcia optického rozoznávania znakov rýchlo a presne digitalizuje text
  • Centralizované elektronické úložisko poskytuje efektívny prístup k dokumentom
  • Služby vstupnej a výstupnej kontroly zabezpečia kontrolu verzie dokumentov, takže budete mať vždy prístup k najaktuálnejším informáciám

Súvisiace služby

  • Záväzky

    Záväzky

    Riešenie, ktoré sa ľahko implementuje a ktoré automatizuje úlohy zberu, schvaľovania, platby a archivácie faktúr.

  • Správa Dokumentov

    Správa dokumentov

    Integrovaný rad aplikácií a nástrojov, ktoré riadia a monitorujú infraštruktúru dokumentov.

  • Správa zariadení

    Správa zariadení

    Rýchla a efektívna podpora zariadení, ktorá odbremení zamestnancov, vďaka čomu sa môžu venovať svojmu biznisu.

  • Zákaznicke služby

    Zákaznicke služby

    Riešenie, ktoré dáva tímu možnosť okamžitého prístupu a aktuálnych informácií o zákazníkoch.

  • Správa pohľadávok

    Správa pohľadávok

    Zlepšite služby zákazníkom pomocou rýchlej centralizovanej a ľahko dostupnej archivácie faktúr.