Business Solutions Thumbnail

Obchodné riešenia

V spoločnosti Ricoh sa špecializujeme na vývoj a integráciu komplexných technológií, ktoré pomáhajú firmám reagovať na neustále sa meniace spôsoby práce.

Zistiť viac
Premeňte svoj digitálny pracovný priestor, aby ste zlepšili skúsenosti svojich zamestnancov, podporili spoluprácu a inovácie.
Prečítajte si viac
Zefektívnite svoje obchodné procesy a podporte spoluprácu a produktivitu zamestnancov rýchlejšími a nákladovo efektívnejšími spôsobmi práce.
Prečítajte si viac
Získajte prístup k správnej technológii tlače a odborným znalostiam, ktoré umožnia vašim zamestnancom efektívne vytvárať, ukladať a tlačiť informácie.
Prečítajte si viac
Modernizujte a konsolidujte svoju IT infraštruktúru, automatizujte úlohy a transformujte svoje obchodné operácie.
Prečítajte si viac
Zabezpečenie IT infraštruktúry pomocou našich odborných riešení a vybudovanie odolnosti spoločnosti.
Prečítajte si viac
Prejdite na digitálnu tlač a poskytnite svojim zákazníkom udržateľnejšie a nákladovo efektívnejšie možnosti.
Prečítajte si viac
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletný sortiment riešení navrhnutých tak, aby pomohli zefektívniť vaše obchodné procesy a zvýšiť efektivitu a produktivitu vo vašej spoločnosti.

Energeticky účinný rad produkčných tlačiarní a komplexných softvérových riešení.
Prečítajte si viac
Tlačiarne DTG na hromadné prispôsobovanie odevov a doplnkov, ako sú tričká, ponožky a tašky.
Prečítajte si viac
Služby prispôsobené vášmu pracovnému prostrediu, ktoré vám umožnia automatizovať úlohy a vytvoriť pozitívne pracovné prostredie.
Prečítajte si viac
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Všetka potrebná podpora pre produkty a služby na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia, ktoré udržia vaše podnikanie v chode.

Získať podporu
Použite naše samoobslužné portály na odosielanie údajov z meračov, sťahovanie ovládačov a softvéru a ďalšie.
Prečítajte si viac
Servisný portál
Spravujte svoje zariadenia online prostredníctvom servisného portálu Web Service Desk, od sledovania používania, zadávania servisných požiadaviek, objednávania spotrebného materiálu, tonerov atd.
News Events Thumbnail

Aktuálne informácie

Zistite všetko o našich obchodných novinkách, inováciách produktov a podujatiach, ktoré organizujeme a na ktorých sa zúčastňujeme.

Všetky novinky
Zistite, čo je nové v spoločnosti Ricoh s novinkami a aktualizáciami, ktoré menia pracovisko.
Prečítajte si viac
Zúčastnite sa na našich nadchádzajúcich podujatiach a zistite, ako vám môžeme pomôcť vytvoriť efektívnejšie pracovisko založené na spolupráci.
Prečítajte si viac
About Us Thumbnail

O nás

V spoločnosti Ricoh sa snažíme vždy počúvať našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi obchodnými cieľmi. Snažíme sa o pridanú hodnotu pre vaše zariadenia a služby. Prispôsobujeme sa meniacim sa obchodným podmienkam.

Zistiť viac
Vytvorte si naplňujúcu kariéru v spoločnosti Ricoh.
Prečítajte si viac
Insights Thumbnail

Všetky prieskumy

Preskúmajte a prečítajte si naše najnovšie blogy a postrehy o tom, čo je v oblasti podnikových riešení najdôležitejšie.

Čítajte viac
Kotaktujte nás

Výdavky

Riešenie výdavkov Ricoh pomáha redukovať čas potrebný na administráciu a znižuje náklady na skladovanie a tlač tým, že poskytuje rýchlu a nákladovo efektívnu alternatívu k zdĺhavým manuálnym procesom.

Dokumenty sa zberajú pomocou multifunkčného zariadenia a sú ihneď označené, takže je možné ich jednoducho vyhľadať a preniesť z bezpečnostného centrálneho digitálneho úložiska. Pohľadávky sa potom dajú vystopovať a je možné zautomatizovať schvaľovanie. Riešenie ponúka bezpečný prístup do úložiska na diaľku, takže výdavky je možné kontrolovať a schvaľovať z rôznych miest.

Celý proces sa zefektívni a vďaka bezpečnému prístupu k dokumentom a správnemu označeniu a stopovaniu máte k dispozícii jasný auditný záznam, ktorý napomáha dodržiavať právne predpisy.

Hlavné vlastnosti a výhody

Riešenie šetrí čas a peniaze vďaka rýchlemu elektronickému spracovávaniu výdavkov. 

Naše riešenie vám môže pomôcť:

Znížiť náklady a čas potrebný na administráciu

  • Automatický zber dokumentov a rýchle presmerovanie k bezpečnému, prehľadávateľnému elektronickému úložisku urýchľuje spracovávanie výdavkov
  • Zber metadát a čítanie čiarových kódov sa môže zautomatizovať vďaka optickému rozoznávaniu znakov a multifunkčným zariadeniam
  • Potvrdenia v papierovej forme, elektronické výpisy a formuláre sú všetky integrované do digitálneho pracovného toku s cieľom urýchliť spracovanie pohľadávok


Zlepšiť procesy

  • Jednoduché sledovanie, zasielanie pripomienok a viditeľnosť stavu riešenia výdavkov šetrí čas a pomáha administrátorom monitorovať a riadiť elektronické schvaľovanie
  • Okamžitý elektronický prístup umožňuje manažérom schvaľovať dokumenty na diaľku a presunúť ich do bezpečných elektronických priečinkov, čím sa znižuje čas a námaha Zjednodušiť dodržiavanie právnych predpisov
  • Bezpečný prístup a transparentné auditné záznamy umožňujú optimalizovaný prístup k dodržiavaniu právnych nariadení, klasifikácii daní, prideľovaniu rozpočtu a sledovaniu

Súvisiace služby

  • Záväzky

    Záväzky

    Riešenie, ktoré sa ľahko implementuje a ktoré automatizuje úlohy zberu, schvaľovania, platby a archivácie faktúr.

  • Správa kontraktov

    Správa kontraktov

    Majte kontrolu nad riadením zmlúv s naším bezpečným riešením, v ktorom sa ľahko vyhľadáva.

  • Záznamy ľudských zdrojov

    Záznamy ľudských zdrojov

    Zrýchlite workflow a oživte produktivitu zamestnancov vďaka rýchlemu a presnému riadeniu záznamov ľudských zdrojov.