Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Obchodné podmienky
Na stiahnutie
Registrácia záruk
Registrácia záruk
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

Výdavky

Riešenie výdavkov Ricoh pomáha redukovať čas potrebný na administráciu a znižuje náklady na skladovanie a tlač tým, že poskytuje rýchlu a nákladovo efektívnu alternatívu k zdĺhavým manuálnym procesom.

Dokumenty sa zberajú pomocou multifunkčného zariadenia a sú ihneď označené, takže je možné ich jednoducho vyhľadať a preniesť z bezpečnostného centrálneho digitálneho úložiska. Pohľadávky sa potom dajú vystopovať a je možné zautomatizovať schvaľovanie. Riešenie ponúka bezpečný prístup do úložiska na diaľku, takže výdavky je možné kontrolovať a schvaľovať z rôznych miest.

Celý proces sa zefektívni a vďaka bezpečnému prístupu k dokumentom a správnemu označeniu a stopovaniu máte k dispozícii jasný auditný záznam, ktorý napomáha dodržiavať právne predpisy.

Hlavné vlastnosti a výhody

Riešenie šetrí čas a peniaze vďaka rýchlemu elektronickému spracovávaniu výdavkov. 

Naše riešenie vám môže pomôcť:

Znížiť náklady a čas potrebný na administráciu

  • Automatický zber dokumentov a rýchle presmerovanie k bezpečnému, prehľadávateľnému elektronickému úložisku urýchľuje spracovávanie výdavkov
  • Zber metadát a čítanie čiarových kódov sa môže zautomatizovať vďaka optickému rozoznávaniu znakov a multifunkčným zariadeniam
  • Potvrdenia v papierovej forme, elektronické výpisy a formuláre sú všetky integrované do digitálneho pracovného toku s cieľom urýchliť spracovanie pohľadávok


Zlepšiť procesy

  • Jednoduché sledovanie, zasielanie pripomienok a viditeľnosť stavu riešenia výdavkov šetrí čas a pomáha administrátorom monitorovať a riadiť elektronické schvaľovanie
  • Okamžitý elektronický prístup umožňuje manažérom schvaľovať dokumenty na diaľku a presunúť ich do bezpečných elektronických priečinkov, čím sa znižuje čas a námaha Zjednodušiť dodržiavanie právnych predpisov
  • Bezpečný prístup a transparentné auditné záznamy umožňujú optimalizovaný prístup k dodržiavaniu právnych nariadení, klasifikácii daní, prideľovaniu rozpočtu a sledovaniu

Súvisiace služby

  • Záväzky

    Záväzky

    Riešenie, ktoré sa ľahko implementuje a ktoré automatizuje úlohy zberu, schvaľovania, platby a archivácie faktúr.

  • Správa kontraktov

    Správa kontraktov

    Majte kontrolu nad riadením zmlúv s naším bezpečným riešením, v ktorom sa ľahko vyhľadáva.

  • Záznamy ľudských zdrojov

    Záznamy ľudských zdrojov

    Zrýchlite workflow a oživte produktivitu zamestnancov vďaka rýchlemu a presnému riadeniu záznamov ľudských zdrojov.