Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Výdavky

Riešenie výdavkov Ricoh pomáha redukovať čas potrebný na administráciu a znižuje náklady na skladovanie a tlač tým, že poskytuje rýchlu a nákladovo efektívnu alternatívu k zdĺhavým manuálnym procesom.

Dokumenty sa zberajú pomocou multifunkčného zariadenia a sú ihneď označené, takže je možné ich jednoducho vyhľadať a preniesť z bezpečnostného centrálneho digitálneho úložiska. Pohľadávky sa potom dajú vystopovať a je možné zautomatizovať schvaľovanie. Riešenie ponúka bezpečný prístup do úložiska na diaľku, takže výdavky je možné kontrolovať a schvaľovať z rôznych miest.

Celý proces sa zefektívni a vďaka bezpečnému prístupu k dokumentom a správnemu označeniu a stopovaniu máte k dispozícii jasný auditný záznam, ktorý napomáha dodržiavať právne predpisy.

Hlavné vlastnosti a výhody

Riešenie šetrí čas a peniaze vďaka rýchlemu elektronickému spracovávaniu výdavkov. 

Naše riešenie vám môže pomôcť:

Znížiť náklady a čas potrebný na administráciu

  • Automatický zber dokumentov a rýchle presmerovanie k bezpečnému, prehľadávateľnému elektronickému úložisku urýchľuje spracovávanie výdavkov
  • Zber metadát a čítanie čiarových kódov sa môže zautomatizovať vďaka optickému rozoznávaniu znakov a multifunkčným zariadeniam
  • Potvrdenia v papierovej forme, elektronické výpisy a formuláre sú všetky integrované do digitálneho pracovného toku s cieľom urýchliť spracovanie pohľadávok


Zlepšiť procesy

  • Jednoduché sledovanie, zasielanie pripomienok a viditeľnosť stavu riešenia výdavkov šetrí čas a pomáha administrátorom monitorovať a riadiť elektronické schvaľovanie
  • Okamžitý elektronický prístup umožňuje manažérom schvaľovať dokumenty na diaľku a presunúť ich do bezpečných elektronických priečinkov, čím sa znižuje čas a námaha Zjednodušiť dodržiavanie právnych predpisov
  • Bezpečný prístup a transparentné auditné záznamy umožňujú optimalizovaný prístup k dodržiavaniu právnych nariadení, klasifikácii daní, prideľovaniu rozpočtu a sledovaniu

Súvisiace služby

  • Záväzky

    Záväzky

    Riešenie, ktoré sa ľahko implementuje a ktoré automatizuje úlohy zberu, schvaľovania, platby a archivácie faktúr.

  • Správa kontraktov

    Správa kontraktov

    Majte kontrolu nad riadením zmlúv s naším bezpečným riešením, v ktorom sa ľahko vyhľadáva.

  • Záznamy ľudských zdrojov

    Záznamy ľudských zdrojov

    Zrýchlite workflow a oživte produktivitu zamestnancov vďaka rýchlemu a presnému riadeniu záznamov ľudských zdrojov.