Výdavky
Riešenie výdavkov Ricoh pomáha redukovať čas potrebný na administráciu a znižuje náklady na skladovanie a tlač tým, že poskytuje rýchlu a nákladovo efektívnu alternatívu k zdĺhavým manuálnym procesom.
Dokumenty sa zberajú pomocou multifunkčného zariadenia a sú ihneď označené, takže je možné ich jednoducho vyhľadať a preniesť z bezpečnostného centrálneho digitálneho úložiska. Pohľadávky sa potom dajú vystopovať a je možné zautomatizovať schvaľovanie. Riešenie ponúka bezpečný prístup do úložiska na diaľku, takže výdavky je možné kontrolovať a schvaľovať z rôznych miest.
Celý proces sa zefektívni a vďaka bezpečnému prístupu k dokumentom a správnemu označeniu a stopovaniu máte k dispozícii jasný auditný záznam, ktorý napomáha dodržiavať právne predpisy.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Riešenie šetrí čas a peniaze vďaka rýchlemu elektronickému spracovávaniu výdavkov.
Naše riešenie vám môže pomôcť:
Znížiť náklady a čas potrebný na administráciu
- Automatický zber dokumentov a rýchle presmerovanie k bezpečnému, prehľadávateľnému elektronickému úložisku urýchľuje spracovávanie výdavkov
- Zber metadát a čítanie čiarových kódov sa môže zautomatizovať vďaka optickému rozoznávaniu znakov a multifunkčným zariadeniam
- Potvrdenia v papierovej forme, elektronické výpisy a formuláre sú všetky integrované do digitálneho pracovného toku s cieľom urýchliť spracovanie pohľadávok
Zlepšiť procesy- Jednoduché sledovanie, zasielanie pripomienok a viditeľnosť stavu riešenia výdavkov šetrí čas a pomáha administrátorom monitorovať a riadiť elektronické schvaľovanie
- Okamžitý elektronický prístup umožňuje manažérom schvaľovať dokumenty na diaľku a presunúť ich do bezpečných elektronických priečinkov, čím sa znižuje čas a námaha Zjednodušiť dodržiavanie právnych predpisov
- Bezpečný prístup a transparentné auditné záznamy umožňujú optimalizovaný prístup k dodržiavaniu právnych nariadení, klasifikácii daní, prideľovaniu rozpočtu a sledovaniu