Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Správa pracoviska

Viete, koľko stolov sa v každom okamihu používa vo vašich kanceláriách? Môžu si zamestnanci rezervovať zasadacie miestnosti alebo priestory na videokonferencie vo svojej kancelárii alebo na iných miestach pomocou jedného systému? Riešenia na monitorovanie a správu v reálnom čase zabezpečia jednoduché získanie poznatkov o tom, ako využívate pracoviská. To vám pomôže efektívnejšie riadiť investície do nehnuteľností a dosiahnuť úspory vo výške až 50 %.  

Správa pracoviska od spoločnosti Ricoh analyzuje spôsob každodenného fungovania vašej pobočky a poskytuje riešenia založené na údajoch, ktoré maximalizujú produktivitu a znižujú čas, ktorý ľudia strávia na opakujúcich sa administratívnych úlohách.

Bez ohľadu na to, či potrebujete technickú podporu v prevádzke alebo na diaľku, naši experti v spolupráci s vami navrhnú a implementujú to najvhodnejšie riešenie pre vaše podnikanie.

Hlavné vlastnosti a výhody

Zlepšite svoje skúsenosti v kancelárii pomocou integrovaného systému riadenia pracoviska

V nedávnej štúdii nás zamestnanci informovali o tom, že lepšia technológia by mala najpozitívnejší vplyv na ich pracovný deň.

Aby sme dosiahli tento cieľ, pomáhame vášmu tímu správy budov optimalizovať existujúci fyzický pracovný priestor pomocou systémov riadenia pracoviska, aby sme vyhodnotili a upravili vaše firemné procesy. Zhromažďovanie praktických údajov o správe priestoru a aktív podporuje rozhodovanie a zvyšovanie výkonnosti, produktivity a úsporu nákladov.

Využite systémy riadenia pracoviska na: 

  • Zlepšenie skúseností návštevníkov a ich navigovanie pomocou samoobslužných recepcií a plošnej digitálnej reklamy
  • Získajte úplný prehľad o využívaní miestností/stolov a podporte plne integrované rezervačné zariadenia pre všetkých zamestnancov
  • Monitorujte a vyhodnocujte používanie cenných prostriedkov IT, ako sú interaktívne displeje a nástroje na videokonferencie

Keď porozumiete tomu, ako sa využíva vaše pracovisko, budete môcť efektívnejšie spravovať aktíva a nehnuteľnosti, znížiť náklady a uskutočňovať inteligentnejšie rozhodnutia. Naše riešenia pre správu pracoviska poskytujú obchodné informácie a údaje, ktoré potrebujete na uskutočňovanie inteligentnejších rozhodnutí v súvislosti s používaním a obsadenosťou.


Ste pripravení naštartovať optimalizáciu svojich kancelárií?

Kontaktujte nás ešte dnes a získajte štatistiky a obchodné informácie, ktoré vám umožnia urobiť kvalifikované rozhodnutia ohľadom svojich pracovísk.

Kontaktujte nás