Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

MarcomCentral

MarcomCentral je cloudová marketingová platforma založená na koncepte „Softvér ako služba“ (SaaS), ktorá korporátnym klientom a malým a stredným podnikom poskytuje kompletné riešenie na správu marketingových aktív (MAM), ktoré pomáha riešiť každodenné výzvy spojené s dodržiavaním požiadaviek značky, nečestným marketingom a problémami v oblasti podnikových aktív.  

MarcomCentral poskytuje jednoducho použiteľné online portály a integrované nástroje, ktoré umožňujú kontrolované prispôsobenie a personalizáciu podnikových aktív z vopred schválených knižníc obsahu a vopred vyplnených formulárov.  

Korporátne portály značiek poskytujú kontrolovaný prístup k všetkým druhom podnikových a marketingových aktív v tlačenom, netlačenom a digitálnom formáte, ako sú príručky, kancelárske potreby, brožúry, propagačné materiály, obrázky loga atď.  

Možnosti online nakupovania, ako sú napríklad elektronické obchody, účtovacie kódy alebo priame digitálne sťahovanie, umožňujú používateľom prístup k obsahu a jeho objednávanie podľa potreby, čo je v súlade s dnešnou „kultúrou okamžitého uspokojenia“.  

Vďaka platforme MarcomCentral môžu organizácie zaistiť, že zúčastnené osoby, franchisingové podniky a distribútori používajú iba najnovší schválený obsah a aktíva, ku ktorým majú oprávnenie na prístup. Kontrolovať je možné aj premenné, ako je napríklad spoločné označovanie, čím sa zabezpečí, že položky, ako napríklad logá predajcu, sa umiestnia na určené miesto.  

Rozšírené možnosti personalizácie a prispôsobenia platformy MarcomCentral sú k dispozícii prostredníctvom najmodernejšieho softvéru na spracovanie variabilných údajov a cloudového nástroja na zostavovanie FusionPro (k dispozícii aj ako samostatné riešenie pre stolné počítače).  

Zákazníci, ktorí si už zakúpili systém FusionPro, môžu jednoducho prejsť na kompletný systém MarcomCentral, ktorý využíva existujúce šablóny FusionPro v rámci online portálu ako variabilné položky katalógu. 
Vlastnosti a výhody

Funkcie:   
  • Cloudové riešenie typu SaaS založené na predplatnom, ktoré nevyžaduje žiadne servery, žiadny softvér na stiahnutie a žiadne interné zdroje IT 
  • Podpora jednej alebo viacerých predajní s mimoriadne prispôsobiteľným vzhľadom webovej stránky tak, aby odrážala individuálnu značku klienta 
  • Rozšírené ovládanie personalizácie a prispôsobenia pomocou online formulárov a vopred vyplneného obsahu 
  • Prepojenie online a offline médií pridaním dynamických kódov QR a personalizovaných URL (PURL) k aktívam
  • Komplexná kontrola prístupu používateľov a používateľské skupiny umožňujú prístup podľa jednotlivcov, oddelenia atď.
  • Systém schvaľovania a kontroly rozpočtov používateľov
  • Medzinárodná jazyková podpora a lokalizácia  
  • Otvorené rozhranie API umožňujúce pripojenie k iným systémom vrátane systémov MIS, systémov automatizácie marketingu a CRM. 
  • Integrácia s balíkom Ricoh TotalFlow Suite, s rozhraniami pre digitálnu produkčnú tlač (DFE) a s pracovnými postupmi pre end-to-end automatizáciu

Tieto funkcie poskytujú nasledujúce výhody:   
  • Poskytovanie marketingových informácií na riadenie konzistentnosti značky a dosahovania súladu s predpismi 
  • Intuitívny a jednoducho použiteľný online nástroj vyrobený na mieru, určený na objednávanie statických a variabilných aktív rôznych verzií 
  • Zaručuje presadzovanie firemnej identity a štandardov navrhovania 
  • Znižuje celkovú dobu obratu a plnenia úloh 
  • Ideálny na splnenie firemných požiadaviek na tlač a dotlač na požiadanie, aby sa znížilo znehodnocovanie zásob 
  • Znižuje náklady na prípravu na tlač a zastarávanie zásob 
  • Kontrola nákupu prostredníctvom úrovní schvaľovania a nákladových stredísk 
  • Správy o aktívach, ktoré pomáhajú spravovať aktíva z hľadiska zastarávania 
  • Transparentné a bezproblémové používateľské prostredie vďaka jednotnému prihlasovaniu z existujúceho webu spoločnosti
  • Zlepšuje internú a externú komunikáciu a udržiava vzťahy so zákazníkmi a partnermi
  • Jednoduchý prechod z balíka FusionPro Suite softvéru MarcomCentral na kompletnú online marketingovú službu.  

Viac informácií, názory zákazníkov a prípadové štúdie nájdete na webovej lokalite: https://marcom.com 
  • FusionPro VDP Solutions

    FusionPro VDP Solutions

    Riešenia FusionPro VDP − súprava nástrojov pre personalizovanú komunikáciu.

  • TotalFlow Production Manager

    TotalFlow Production Manager

    Efektívne plánujte a riaďte úlohy hárkovej tlače, automatizujte manuálne úlohy, vytvárajte procesy a riešte problémy s údržbou s menším počtom zamestnancov a problematických miest.