Business Solutions Thumbnail

Obchodné riešenia

V spoločnosti Ricoh sa špecializujeme na vývoj a integráciu komplexných technológií, ktoré pomáhajú firmám reagovať na neustále sa meniace spôsoby práce.

Zistiť viac
Premeňte svoj digitálny pracovný priestor, aby ste zlepšili skúsenosti svojich zamestnancov, podporili spoluprácu a inovácie.
Prečítajte si viac
Zefektívnite svoje obchodné procesy a podporte spoluprácu a produktivitu zamestnancov rýchlejšími a nákladovo efektívnejšími spôsobmi práce.
Prečítajte si viac
Správa tlače a automatizácia
Získajte prístup k správnej technológii tlače a odborným znalostiam, ktoré umožnia vašim zamestnancom efektívne vytvárať, ukladať a tlačiť informácie.
Modernizujte a konsolidujte svoju IT infraštruktúru, automatizujte úlohy a transformujte svoje obchodné operácie.
Prečítajte si viac
Zabezpečenie IT infraštruktúry pomocou našich odborných riešení a vybudovanie odolnosti spoločnosti.
Prečítajte si viac
Prejdite na digitálnu tlač a poskytnite svojim zákazníkom udržateľnejšie a nákladovo efektívnejšie možnosti.
Prečítajte si viac
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletný sortiment riešení navrhnutých tak, aby pomohli zefektívniť vaše obchodné procesy a zvýšiť efektivitu a produktivitu vo vašej spoločnosti.

Energeticky účinný rad produkčných tlačiarní a komplexných softvérových riešení.
Prečítajte si viac
Tlačiarne DTG na hromadné prispôsobovanie odevov a doplnkov, ako sú tričká, ponožky a tašky.
Prečítajte si viac
Služby prispôsobené vášmu pracovnému prostrediu, ktoré vám umožnia automatizovať úlohy a vytvoriť pozitívne pracovné prostredie.
Prečítajte si viac
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Všetka potrebná podpora pre produkty a služby na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia, ktoré udržia vaše podnikanie v chode.

Získať podporu
Použite naše samoobslužné portály na odosielanie údajov z meračov, sťahovanie ovládačov a softvéru a ďalšie.
Prečítajte si viac
Servisný portál
Spravujte svoje zariadenia online prostredníctvom servisného portálu Web Service Desk, od sledovania používania, zadávania servisných požiadaviek, objednávania spotrebného materiálu, tonerov atd.
Vrátenie tonerov
Vráťte a recyklujte použité tonery a zakúpte si originálny spotrebný materiál priamo od nás.
News Events Thumbnail

Aktuálne informácie

Zistite všetko o našich obchodných novinkách, inováciách produktov a podujatiach, ktoré organizujeme a na ktorých sa zúčastňujeme.

Všetky novinky
Zistite, čo je nové v spoločnosti Ricoh s novinkami a aktualizáciami, ktoré menia pracovisko.
Prečítajte si viac
Zúčastnite sa na našich nadchádzajúcich podujatiach a zistite, ako vám môžeme pomôcť vytvoriť efektívnejšie pracovisko založené na spolupráci.
Prečítajte si viac
About Us Thumbnail

O nás

V spoločnosti Ricoh sa snažíme vždy počúvať našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi obchodnými cieľmi. Snažíme sa o pridanú hodnotu pre vaše zariadenia a služby. Prispôsobujeme sa meniacim sa obchodným podmienkam.

Zistiť viac
Vytvorte si naplňujúcu kariéru v spoločnosti Ricoh.
Prečítajte si viac
Insights Thumbnail

Všetky prieskumy

Preskúmajte a prečítajte si naše najnovšie blogy a postrehy o tom, čo je v oblasti podnikových riešení najdôležitejšie.

Čítajte viac
Kotaktujte nás

MarcomCentral

MarcomCentral je cloudová marketingová platforma založená na koncepte „Softvér ako služba“ (SaaS), ktorá korporátnym klientom a malým a stredným podnikom poskytuje kompletné riešenie na správu marketingových aktív (MAM), ktoré pomáha riešiť každodenné výzvy spojené s dodržiavaním požiadaviek značky, nečestným marketingom a problémami v oblasti podnikových aktív.  

MarcomCentral poskytuje jednoducho použiteľné online portály a integrované nástroje, ktoré umožňujú kontrolované prispôsobenie a personalizáciu podnikových aktív z vopred schválených knižníc obsahu a vopred vyplnených formulárov.  

Korporátne portály značiek poskytujú kontrolovaný prístup k všetkým druhom podnikových a marketingových aktív v tlačenom, netlačenom a digitálnom formáte, ako sú príručky, kancelárske potreby, brožúry, propagačné materiály, obrázky loga atď.  

Možnosti online nakupovania, ako sú napríklad elektronické obchody, účtovacie kódy alebo priame digitálne sťahovanie, umožňujú používateľom prístup k obsahu a jeho objednávanie podľa potreby, čo je v súlade s dnešnou „kultúrou okamžitého uspokojenia“.  

Vďaka platforme MarcomCentral môžu organizácie zaistiť, že zúčastnené osoby, franchisingové podniky a distribútori používajú iba najnovší schválený obsah a aktíva, ku ktorým majú oprávnenie na prístup. Kontrolovať je možné aj premenné, ako je napríklad spoločné označovanie, čím sa zabezpečí, že položky, ako napríklad logá predajcu, sa umiestnia na určené miesto.  

Rozšírené možnosti personalizácie a prispôsobenia platformy MarcomCentral sú k dispozícii prostredníctvom najmodernejšieho softvéru na spracovanie variabilných údajov a cloudového nástroja na zostavovanie FusionPro (k dispozícii aj ako samostatné riešenie pre stolné počítače).  

Zákazníci, ktorí si už zakúpili systém FusionPro, môžu jednoducho prejsť na kompletný systém MarcomCentral, ktorý využíva existujúce šablóny FusionPro v rámci online portálu ako variabilné položky katalógu. 
Vlastnosti a výhody

Funkcie:   
  • Cloudové riešenie typu SaaS založené na predplatnom, ktoré nevyžaduje žiadne servery, žiadny softvér na stiahnutie a žiadne interné zdroje IT 
  • Podpora jednej alebo viacerých predajní s mimoriadne prispôsobiteľným vzhľadom webovej stránky tak, aby odrážala individuálnu značku klienta 
  • Rozšírené ovládanie personalizácie a prispôsobenia pomocou online formulárov a vopred vyplneného obsahu 
  • Prepojenie online a offline médií pridaním dynamických kódov QR a personalizovaných URL (PURL) k aktívam
  • Komplexná kontrola prístupu používateľov a používateľské skupiny umožňujú prístup podľa jednotlivcov, oddelenia atď.
  • Systém schvaľovania a kontroly rozpočtov používateľov
  • Medzinárodná jazyková podpora a lokalizácia  
  • Otvorené rozhranie API umožňujúce pripojenie k iným systémom vrátane systémov MIS, systémov automatizácie marketingu a CRM. 
  • Integrácia s balíkom Ricoh TotalFlow Suite, s rozhraniami pre digitálnu produkčnú tlač (DFE) a s pracovnými postupmi pre end-to-end automatizáciu

Tieto funkcie poskytujú nasledujúce výhody:   
  • Poskytovanie marketingových informácií na riadenie konzistentnosti značky a dosahovania súladu s predpismi 
  • Intuitívny a jednoducho použiteľný online nástroj vyrobený na mieru, určený na objednávanie statických a variabilných aktív rôznych verzií 
  • Zaručuje presadzovanie firemnej identity a štandardov navrhovania 
  • Znižuje celkovú dobu obratu a plnenia úloh 
  • Ideálny na splnenie firemných požiadaviek na tlač a dotlač na požiadanie, aby sa znížilo znehodnocovanie zásob 
  • Znižuje náklady na prípravu na tlač a zastarávanie zásob 
  • Kontrola nákupu prostredníctvom úrovní schvaľovania a nákladových stredísk 
  • Správy o aktívach, ktoré pomáhajú spravovať aktíva z hľadiska zastarávania 
  • Transparentné a bezproblémové používateľské prostredie vďaka jednotnému prihlasovaniu z existujúceho webu spoločnosti
  • Zlepšuje internú a externú komunikáciu a udržiava vzťahy so zákazníkmi a partnermi
  • Jednoduchý prechod z balíka FusionPro Suite softvéru MarcomCentral na kompletnú online marketingovú službu.  

Viac informácií, názory zákazníkov a prípadové štúdie nájdete na webovej lokalite: https://marcom.com 
  • FusionPro VDP Solutions

    FusionPro VDP Solutions

    Riešenia FusionPro VDP − súprava nástrojov pre personalizovanú komunikáciu.

  • TotalFlow Production Manager

    TotalFlow Production Manager

    Efektívne plánujte a riaďte úlohy hárkovej tlače, automatizujte manuálne úlohy, vytvárajte procesy a riešte problémy s údržbou s menším počtom zamestnancov a problematických miest.