Príprava manažérov IT zo stredne veľkých firiem na úspech
Správa

Príprava manažérov IT zo stredne veľkých firiem na úspech

Väčšina IT manžérov zavádza stratégie digitálnej transformácie niekoľko rokov. Pandémia ochorenia COVID-19 otriasla mnohými firmami v základoch. Zatiaľ čo základy, ktoré IT tímy vytvorili, doteraz slúžili dobre, pandémia odhalila silné aj slabé stránky organizácie. 

Táto nová správa spoločnosti Ricoh Europe spolu s výskumom uskutočneným agentúrou Opinium Research skúma skúsenosti zamestnancov s prácou na diaľku počas pandémie. Identifikuje kľúčové trendy a slabiny, ktoré bránia podnikom napredovať. Poskytuje IT manažérom v stredne veľkých firmách poradenstvo pri plnení požiadaviek pracovníkov a zákazníkov na prekonanie nadchádzajúceho neistého obdobia.

report and research
PREČÍTAJTE SI SPRÁVU SPOLOČNOSTI RICOH S PRIESKUMOM AGENTÚRY OPINIUM RESEARCH

Vyplňte nasledujúci formulár a pošleme Vám správu. Polia s hviezdičkou (*) sú povinné.

* Toto pole je povinné
* Toto pole je povinné
* Toto pole je povinné
* Toto pole je povinné

Problémy pri práci na diaľku bránia stredne veľkým firmám v úspechu Problémy pri práci na diaľku bránia stredne veľkým firmám v úspechu

Stredne veľké firmy pociťujú náklady súvisiace s prácou na diaľku. Technologické prekážky majú vplyv na produktivitu, spoluprácu a to, ako zákazníkom prinášať výsledky – čo sťažuje prosperitu po pandémii. 
 
Manažéri IT musia vyzbrojiť tímy nástrojmi, aby boli pri práci na diaľku efektívnejší. Štvrtina (24 %) zamestnancov v stredne veľkých firmách tvrdí, že nemá nástroje na dosahovanie výsledkov pre zákazníkov a 27 % nemá vybavenie na primeranú spoluprácu so svojimi kolegami. Nemá to vplyv len na produktivitu, no aj na morálku a zdravie zamestnancov, čo ešte viac sťažuje firmám, aby po pandémii uspeli. 
 
Ak je v organizácii nízka morálka a nedokáže pracovať synchronizovane, a to od poštových podateľní cez finančné tímy až po obchodných zástupcov, zákazníci tým strácajú. Prispieva to nielen ku krátkodobému narušeniu činností v rámci organizácie, ale ovplyvňuje to aj širší obchodný rast.