Orange case study banner

PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA

Ricoh vyvíja interaktívne riešenie služieb pre predajne Orange

Spoločnosť Orange je jedným z najväčších poskytovateľov mobilných a internetových služieb v Európe a Afrike a globálnym lídrom v oblasti firemných telekomunikačných služieb.

Na podporu svojich zákazníkov pomocou technológie Livebox, nainštaloval Orange obslužné kiosky s digitálnymi informačnými nápismi Livebox spoločnosti Ricoh. Interaktívne terminály umožňujú zákazníkom spustiť program automatickej diagnostiky, ktorý rýchlo identifikuje problémy s ich širokopásmovým pripojením a/alebo nastaveniami služby Livebox.   




"Ukázalo sa, že Ricoh je ideálny partner; pomáha nám nie len vyvinúť efektívne svojpomocné riešenie pre našich zákazníkov, ale ho aj bezproblémovo zaviesť do našej siete predajní.

Alain Handy, projektový manažér, Orange




Zhrnutie

  • Výzva: Angažovanie zákazníka, Digital workflows and processes
  • Odvetvie: Ostatné
  • Veľkosť firmy: Veľké firmy
  • Servisná linka: Komunikačné služby

Spojme sa

Porozprávajte sa s odborníkom zo spoločnosti Ricoh

Spojte sa s niektorým z našich konzultantov a zistite, ako môžeme pomôcť vašej spoločnosti.

Kontaktujte nás