Znovu definujte technologickú výzvu, ktorej čelíte, a nebojte sa vyskúšať nové prístupy, ktoré udržia v popredí potreby zamestnancov.
Technológia môže byť napokon len súčasťou riešenia, ak sa zameria na pomoc zamestnancom pri čo najefektívnejšom plnení svojich úloh.
Namiesto toho, aby ste sa držali stále toho istého zabehnutého prístupu, skúste spolupracovať s dôveryhodným technologickým partnerom, ktorý sa skutočne dostane pod kožu vašej firmy, kultúrne sa s ňou zosúladí a bude mať dlhodobý pohľad na vec zameraný na vytváranie nových, podnetných a neočakávaných prístupov. Venovať čas budovaniu vzťahov založených na dôvere a identifikácii spoločného cieľa je nevyhnutné na vytvorenie skutočnej hodnoty pre zamestnancov.
Napríklad v spoločnosti Ricoh Europe sme nedávno pracovali s klientom z maloobchodu, ktorého izolovaný IT tím brzdil snahu zamestnancov obracať sa na nich. To malo za následok hromadenie každodenných frustrácií. Pomohli sme reštrukturalizovať usporiadanie kancelárií a presunuli sme IT do popredia, aby sme vytvorili službu "konzultanta" pre zamestnancov. Tento proaktívnejší vzťah medzi IT a zamestnancami zmenil spôsob, akým IT poskytovalo služby v celosvetovom meradle, a umožnil pracovníkom vykonávať konkrétnejšiu a plnohodnotnejšiu prácu v rámci celej spoločnosti.
Skrátka, ide o to, aby ste mali otvorenú myseľ a snažili sa pochopiť, v čom je problém, skôr než sa pustíte do riešenia.