Fource case study banner

PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA

Flexibilný systém správy aktív zefektívňuje marketingovú komunikáciu

Prispôsobené marketingové materiály vhodné pre veľkoobchodnú sieť

Spoločnosť Fource hľadala systém na automatizáciu procesu riadenia a produkcie marketingových materiálov. Vybrali si MarcomCentral, riešenie SaaS od spoločnosti Ricoh.




"
MarcomCentral nám umožňuje manažovať identitu našej značky v celej sieti Fource a zároveň poskytuje priestor na lokálne prispôsobenie.

Daisy Scholten, výkonná riaditeľka pre marketingovú komunikáciu, Fource




Zhrnutie

  • Výzva: Digital workflows and processes, Flexibilná práca
  • Odvetvie: Ostatné
  • Veľkosť firmy: Veľké firmy, Malé a stredné firmy
  • Servisná linka: Služby produkčnej tlače

Spojme sa

Porozprávajte sa s odborníkom zo spoločnosti Ricoh

Spojte sa s niektorým z našich konzultantov a zistite, ako môžeme pomôcť vašej spoločnosti.

Kontaktujte nás