homeback to menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Grafická komunikácia

Pripravte firmu na budúce výzvy

Možnosti tlače sú nekonečné. Spoločnosť Ricoh vám pomáha pri rozvoji, digitalizácii a vytváraní výhody udržateľného podnikania. Poskytuje riešenia v oblasti hardvéru, softvéru a služieb, ktoré prinášajú nové možnosti profesionálnej tlače.
Objavte všetky naše riešenia grafickej komunikácie
Graphic Communication
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Budeme radi, keď sa ozvete

Či už máte otázku týkajúcu sa cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomoc so správou vášho účtu alebo už používate naše produkty a máte otázku v súvislosti s podporou, náš tím je vám pripravený pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview
Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Zvýšené pracovné nasadenie zamestnancov veľkých spoločností si vyberá svoju daň na zákazníckych skúsenostiach

Takmer tretina zamestnancov nemá dostatok času sústrediť sa na dôležitú prácu, pretože ich zdržiava administratíva a interné hovory
Ricoh Europe, Londýn, 29. apríl 2021 - Ekonomická výkonnosť spoločností v celej Európe by mohla klesnúť kvôli tomu, že zamestnanci si nevedia nájsť čas na to, aby sa zameriavali na skúsenosti zákazníkov (customer experience) a ďalšie kľúčové úlohy.

Nový prieskum zverejnený spoločnosťou Ricoh Europe prináša odpovede 952 európskych kancelárskych pracovníkov v spoločnostiach s viac ako 1 000 zamestnancami. Zistilo sa, že každý piaty (22%) verí, že jeho spoločnosť stratila počas pandémie príjmy v priamom dôsledku zlých skúseností zákazníkov. A to aj napriek maximálnemu úsiliu pracovnej sily, ktorá má odpracovaných viac pracovných hodín ako pred začiatkom pandémie.

Takmer tretina (31%) tvrdí, že nemá dostatok času sústrediť sa na prácu, ktorá má pre ich spoločnosť najväčšiu hodnotu. Okrem toho, od minulého apríla vzrástol počet zamestnancov, ktorí pociťujú tlak byť online mimo pracovnej doby, okolo 38%.

Firmy investovali do platforiem s úmyslom odľahčiť pracovnú záťaž personálu, no nie vždy tým dosiahli požadovaný efekt - dvaja z piatich zamestnancov (39%) tvrdia, že v skutočnosti nové nástroje zvýšili množstvo práce, ktorú musia robiť.

Keď sa pozrieme na priemerný deň v spoločnostiach, takmer tretinu (32%) svojho času strávia zamestnanci administratívou a internou komunikáciou. To je dvojnásobok času venovaného práci, ktorá by pre ich klientov bola prospešná a zabezpečila by im skvelú skúsenosť (16%). Takmer polovica (48%) pripúšťa, že sú neproduktívni kvôli dňom s množstvom administratívy.

Zamestnanci majú pocit, že automatizácia by im mohla pomôcť zlepšiť zákaznícke skúsenosti aj výsledky spoločnosti. Polovica z nich (49%) hovorí, že by pre klientov boli prospešnejší, ak by mali nástroje, ktoré automatizujú administratívne úlohy.

Navyše, 58% zamestnancov verí, že ich spoločnosť by mohla zvýšiť produktivitu a ziskovosť, keby zaviedli nové technológie, ktoré zlepšia spôsob interakcie s klientmi.

David Mills, generálny riaditeľ spoločnosti Ricoh Europe, tvrdí: „Na preplnenom konkurenčnom trhu môže zákaznícka skúsenosť doslova viesť k vzostupu alebo pádu spoločnosti. Interné procesy a administratíva sú dôležité, ale firmy nemôžu zabúdať na to, prečo vôbec existujú - dodávať produkt alebo službu na trh. Zamestnávatelia musia svojim tímom umožniť pracovať inteligentnejšie, aby sa mohli sústrediť na hodnotnejšiu prácu. V tom zohrávajú rozhodujúcu úlohu technológie. Na tomto prieskume je zaujímavé to, že zamestnanci sú čoraz viac naklonení automatizácii - čo je v značnom rozpore s obdobím spred niekoľkých rokov, keď bola umelá inteligencia 
a automatizácia vítaná obavami a skepticizmom. Nie je to však také jednoduché ako kúpa prvej platformy alebo riešenia automatizácie, ktoré vám príde do cesty. Každá investícia musí byť šitá na mieru potrebám spoločnosti a musí podporovať zamestnancov tam, kde to najviac potrebujú.“

Kliknite sem a zistite, ako môže spoločnosť Ricoh pomôcť posilniť vašich zamestnancov a zlepšiť zákaznícku skúsenosť.

| O spoločnosti Ricoh |

Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.

Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.


Kontakt pre médiá: 
Monika Pravdová
Marketing Executive
RICOH Slovakia s.r.o.
Mobile: +421 948 461 159