Zbohom rok 2019, rok ako žiaden predtým
19.12.2019

Zbohom rok 2019, rok ako žiaden predtým

David Mills, generálny riaditeľ, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 19. december 2019 – Zdá sa, akoby sme len mrkli okom a už je tu koniec roka 2019.

Je nepopierateľné, že v spoločnosti Ricoh máme za sebou 12 skvelých mesiacov. Kvôli megatrendu digitálnej transformácie, zavádzaniu nových produktov a služieb a približovaniu sa k našim zákazníkom sme boli vzájomne vyťažení, no zároveň aj nadšení. S hrdosťou môžem prehlásiť, že rok 2019 bol pre naše podnikanie mimoriadne úspešným obdobím.
Zbohom rok 2019, rok ako žiaden predtým
S blížiacim sa príchodom Nového Roka by som si rád zaspomínal na moje najobľúbenejšie momenty roka 2019.

Silné finančné výsledky

Minulý mesiac spoločnosť Ricoh Company Ltd oznámila svoje finančné výsledky za 2. kvartál finančného roka 2019. S potešením môžem povedať, že náš výkon v spoločnosti Ricoh Europe významne prispel k celosvetovému predaju medziročným vzrastom o 4%. 

Ak by sme šli do podrobností – keby sme vylúčili vplyv meny a podnikov, ktoré sme predali minulý rok, náš prevádzkový príjem vzrástol o 32%. A to je skutočne fantastický výsledok! Vďaka tomuto úspechu na pozadí stále náročnejšieho podnikateľského prostredia, v ktorom si mnohí naši konkurenti nevedú tak dobre, je tento výsledok ešte pôsobivejší.

Žijúce a dýchajúce Ciele trvalo udržateľného rozvoja (SDGs)

Nedávno som citoval generálneho riaditeľa a prezidenta spoločnosti Ricoh Jake Yamashitu, ktorý povedal: „Každú spoločnosť, ktorá neprispieva k dosiahnutiu Cieľov trvalo udržateľného rozvoja, bude trhom ignorovaná a prestane fungovať.“ Je to určite silné vyhlásenie - a plne s ním súhlasím. Počas celého roka 2019 boli naše obchodné aktivity, podniková filozofia a environmentálny manažment úzko prepojené s cieľmi trvalo udržateľného rozvoja. Prečo? Okrem dodržiavania zodpovednosti za ochranu ľudí a planéty je to tiež najlepší spôsob, ako zvýšiť hodnotu našej práce a toho, čo prinášame zákazníkom.

V rámci globálnej iniciatívy RE100 podporovanej najvplyvnejšími svetovými spoločnosťami, pre naše montážne linky A3 MFP získavame elektrinu výlučne z obnoviteľných zdrojov. Zaviazali sme sa tiež dosiahnuť nulové emisie skleníkových plynov v rámci našich prevádzok do roku 2050. Verím, že týmto konaním sme sa zatiaľ dotkli len povrchu, ale pôjdeme do hĺbky. Je toho ešte oveľa viac, čo môžeme urobiť, v neposlednom rade v spolupráci s našimi partnermi. Sú to skutočne vzrušujúce časy!

Stále vyvíjajúce sa IT služby

Bol to VEĽKÝ rok pre IT služby (ITS) spoločnosti Ricoh Europe. V rámci nášho zámeru posilniť digitálne pracoviská sme oznámili sériu akvizícií ITS. Tá zahŕňa LAKE Solutions AG (Švajčiarsko) pre ukladanie údajov, bezpečnosť a integráciu cloudu, IPM (Španielsko) a TotalStor (Portugalsko) pre transformáciu a modernizáciu kritických IT infraštruktúr, ukladanie údajov a analýzu v súkromnom a hybridnom cloude, a Mauden (Taliansko) pre dátové centrum, IT infraštruktúru, umelú inteligenciu a obchodnú inteligenciu. Tieto akvizície sú v súlade s našou stratégiou rastu a záväzkom globálne expandovať v ITS. Najdôležitejšie však je, že umožňujú našim zákazníkom ťažiť z ešte rozsiahlejšej škály riešení a podpory ITS.

Ďalšou novinkou ohľadom ITS je, že spoločnosť Ricoh bola zaradená do Gartner Magic Quadrant for Managed Workplace Services, Europe (správa zameraná na trh IT služieb). Viac informácií o tomto významnom úspechu nájdete tu.

Budúcnosť práce je teraz

Nedávno sme uverejnili našu správu Budúcnosť práce – Future of Work, aby sme objasnili, čo vyžaduje vytvoriť organizáciu, ktorá v čase zmien dokáže formovať svoj vlastný osud. Aby sme spojili množstvo trendov, ktoré ovplyvňujú to, kedy a kde ľudia pracujú, preskúmali sme vyše 100 publikácií, videí a podcastov, aby sme priviedli k životu ohromné príležitosti, ktoré majú spoločnosti k dispozícii. Správa nesie silnú známku spoločnosti Ricoh tým, že sme využili vlastné značné skúsenosti s prácou s viac ako 1,2 miliónom zákazníkov po celom svete a zároveň ponúkli rady našich odborníkov. Môžem s potešením povedať, že náš prehľad bol dobre prijatý zákazníkmi, ako aj médiami. Správu si môžete pozrieť tu.

Postavenie sa výzve Yorkshire Three Peaks Challenge

Minulý rok som oslávil svoje 60. narodeniny na Pennine Way Trail s úmyslom získať finančné prostriedky na výskum Alzheimerovej choroby. Túto charitu som podporil znova tým, že som sa zúčastnil výzvy Yorkshire Three Peaks Challenge. Spolu s ďalšími 49 chodcami, vrátane vedúcich pracovníkov z celej spoločnosti Ricoh a ich rodinných príslušníkov, sme ako súčasť nášho Printed memories programme získali viac ako 28 000 libier. Naše spoločné úsilie poznačilo aj druhé výročie paneurópskeho partnerstva spoločnosti Ricoh so spoločnosťou Alzheimer's Research. Počas tejto doby sme na charitu získali viac ako 165 000 libier prostredníctvom rôznych aktivít zameraných na získavanie finančných prostriedkov, od zlaňovania cez voľné pády/skydiving až po polárne túry. Je to len ďalšia pripomienka toho, s akými odvážnymi a odhodlanými ľuďmi môžem pracovať.

Do roku 2020…

Budúci rok nás nepochybne čakajú nové zlepšenia, príležitosti a príbehy a na to sa skutočne teším. Ale predtým chcem poďakovať všetkým, ktorí podporili spoločnosť Ricoh Europe za posledných 12 mesiacov a želám vám šťastný a úspešný rok 2020.

| O spoločnosti Ricoh |

Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.

Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.

Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.

© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: 

Monika Pravdová

Marketing Executive

RICOH Slovakia s.r.o.

E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk

Mobile: +421 948 461 159

www.facebook.com/RicohSlovakia/

https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/

https://www.instagram.com/ricoh.slovakia/

www.ricoh.sk