Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Prečo bol čas začať rozlišovať už predvčerom

Caroline Bright, SVP Marketing EMEA, Ricoh Europe

Ricoh Europe, Londýn, 23. september 2020 – Ach, ten dôveryhodný poskytovateľ komplexných riešení, ktorý vie zabezpečiť všetky vaše potreby dnes aj v budúcnosti. A ako požiadavky prichádzajú, sú jeho tvrdenia viac a viac prehnané.

Why the time to start targeting was the day before yesterday

Kým nás niektorí marketéri donútia veriť, že práve ich spoločnosti môžu zabezpečiť všetko pre všetkých ľudí, zvyčajne nejde o nič viac ako o neohrabaný pokus získať peniaze od podnikov akejkoľvek veľkosti, štruktúry alebo presvedčenia. Irónia spočíva v tom, že pevne stojíme v ére personalizácie. Napriek tomu, generická strategická hra, ktorú neustále počúvame od marketingových oddelení, pripomína šušťanie starej vyťahanej siete hodenej tak ďaleko, ako sa dá. A toto sa nikdy nemalo stať skutočnosťou. V najhoršom prípade to malo vyvrcholiť ako prejav menšej informovanosti uplynulého obdobia.

Znie to jasne a samozrejme, pretože to tak je, no aj tak sa zdá, že je na to potrebné neustále poukazovať: spoločnosti sa musia na klientov zameriavať inteligentne – ak nie podľa osobnosti alebo profilu, tak potom prinajmenšom podľa ich veľkosti. Prihovárať sa všetkým je ako hovoriť s nikým.

Osobné rozhorčenie, ktoré ma sprevádza počas celej mojej kariéry (a o ktorom som presvedčená, že sa ho nikdy nezbavím), sa prejaví, keď vidím ako sú malé a stredné firmy spájané dokopy. Poskytovateľa zdravotnej starostlivosti a spoločnosť poskytujúcu finančné služby by ste neoslovili naraz a s rovnakými taktikami a stratégiou, tak prečo by ste mali takýto prístup zvoliť pri hľadaní nového biznisu pri subjektoch, ktoré majú päť, respektíve 500 zamestnancov? Aj keď, samozrejme, budú mať niektoré črty spoločné (koniec koncov, nikto nemá rád dážď počas dovolenky), sú to VEĽMI odlišné skupiny. Takýto prístup sa stáva ešte nezodpovednejším – a hraničí s urážaním – ak sú tieto firmy hádzané do jedného vreca.

Zoberte si posledný výskum, ktorý sme v Ricoh Europe podnikli. Okrem iného náš prieskum medzi viac ako 3000 pracovníkmi v kanceláriách dokázal, že v európskych malých firmách je o 42% vyššia pravdepodobnosť straty zamestnancov kvôli technologickým problémom pri práci na diaľku. Tak prečo by ste s týmito firmami jednali rovnako? Odpoveďou, samozrejme, je, že by ste tak nerobili. 

Nikto sa nikdy necítil výnimočne, ak ho nazvali „obyvateľ“, či „nájomník“. Ďalším zistením je, že e-maily začínajúce oslovením „Vážený pán/pani“ nebudú nikdy také osobné ako slová od starého priateľa. Ľudia z oblasti marketingu, vyhraďte si čas na pochopenie svojich klientov, ktokoľvek a kdekoľvek ste.

Kliknite sem a zistite, ako môže spoločnosť Ricoh pomôcť vášmu malému podniku vytvoriť inteligentné a bezpečné pracovisko.

Zdroj: Caroline Bright, LinkedIn

| O spoločnosti Ricoh |

Ricoh podporuje digitálne pracoviská  využívajúce inovatívne technológie a služby, ktoré ľuďom umožňujú pracovať efektívnejším spôsobom.

S vycibrenými znalosťami a organizačnými schopnosťami, ktoré sa rozvíjali v priebehu 85-ročnej histórie, je spoločnosť Ricoh popredným poskytovateľom riešení pre správu dokumentov, IT služieb, komunikačných služieb, komerčnej a priemyselnej tlače, digitálnych fotoaparátov a priemyselných systémov.

Skupina Ricoh, so sídlom v Tokiu, má hlavné prevádzky po celom svete a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Vo finančnom roku, ktorý sa skončil marci 2021,  skupina Ricoh Group dosiahla celosvetové tržby vo výške 1 682 miliárd jenov (približne 15,1 miliárd USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh-europe.com.

© 2021 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: 
Monika Pravdová
Marketing Executive
RICOH Slovakia s.r.o.
Mobile: +421 948 461 159