IDC Market Scape vyhlásil Ricoh za celosvetového lídra v oblasti transformácie tlače
Správa uznáva „holistický prístup“ spoločnosti Ricoh k zabezpečeniu pracoviska v budúcnosti - kdekoľvek sa môže nachádzať.
Tokio, 12. august 2020 -Spoločnosť Ricoh oznámila, že nová správa IDC MarketScape vymenovala spoločnosť Ricoh za lídra v oblasti transformácie tlače. Správa „IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment,“1 oceňuje záväzok a úsilie spoločnosti Ricoh o umožnenie digitálnej transformácie, čo „najlepšie vidieť vďaka snahe samotnej spoločnosti stať sa organizáciou viac zameranou na služby.“ IDC MarketScape taktiež poznamenáva, že „Ricoh je teraz v silnej pozícii na to, aby poháňal transformáciu podnikania v oblasti tlače i mimo nej.“2 Toto je výsledok pokračujúceho úsilia spoločnosti pomáhať klientom lepšie slúžiť svojim zákazníkom, zrýchľovať inovácie, znižovať prevádzkové náklady a robiť uvedomelejšie finančné rozhodnutia.
1 “IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment,” doc #US45354420, August 2020, https://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=US45354420
2 “IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment,” doc #US45354420, August 2020, https://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=US45354420
3 “IDC MarketScape: Worldwide Print Transformation 2020 Vendor Assessment,” doc #US45354420, August 2020, https://www.idc.com/getdoc.jsp?containerId=US45354420
| O IDC MarketScape |
Model na hodnotenie dodávateľov IDC MarketScape je navrhnutý tak, aby poskytoval prehľad o konkurenčnej spôsobilosti dodávateľov IKT (informačných a komunikačných technológií) na danom trhu. Metodika prieskumu využíva prísnu metodológiu bodovania založenú na kvalitatívnych aj kvantitatívnych kritériách, ktoré ústia k jedinému grafickému znázorneniu postavenia každého predajcu na danom trhu. IDC MarketScape poskytuje jasnú koncepciu, ktorá umožňuje zmysluplne porovnávať ponuky produktov a služieb, schopností a stratégií, a súčasné a budúce faktory úspechu na trhu dodávateľov IT a telekomunikácií. Koncepcia tiež poskytuje kupujúcim technológií 360-stupňové hodnotenie silných a slabých stránok súčasných a budúcich predajcov.
| O spoločnosti Ricoh |
Spoločnosť Ricoh posilňuje digitálne pracoviská pomocou inovatívnych technológií a služieb, ktoré umožňujú jednotlivcom pracovať inteligentnejšie odkiaľkoľvek.
Vďaka vycibreným znalostiam a organizačným schopnostiam, ktoré spoločnosť Ricoh rozvíjala počas svojej 85-ročnej histórie, je popredným poskytovateľom digitálnych služieb, správy informácií a riešení pre tlač a vizualizáciu navrhnutých na podporu digitálnej transformácie a optimalizáciu výkonnosti spoločnosti.
Skupina Ricoh, s hlavným sídlom v Tokiu, má významné prevádzky naprieč celým svetom a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Na konci fiškálneho roku v marci 2022 dosiahla Skupina Ricoh celosvetový obrat vo výške 1 758 miliárd jenov (približne 14,5 miliardy USD).
Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh.sk.
© 2022 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.
Kontakt pre médiá:
Monika Pravdová
Marketing Executive
RICOH Slovakia s.r.o.
E-mail: monika.pravdova@ricoh.sk
Mobile: +421 948 461 159
www.facebook.com/RicohSlovakia/
https://www.linkedin.com/company/ricoh-slovakia/