homeback to menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Grafická komunikácia

Pripravte firmu na budúce výzvy

Možnosti tlače sú nekonečné. Spoločnosť Ricoh vám pomáha pri rozvoji, digitalizácii a vytváraní výhody udržateľného podnikania. Poskytuje riešenia v oblasti hardvéru, softvéru a služieb, ktoré prinášajú nové možnosti profesionálnej tlače.
Objavte všetky naše riešenia grafickej komunikácie
Graphic Communication
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Budeme radi, keď sa ozvete

Či už máte otázku týkajúcu sa cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomoc so správou vášho účtu alebo už používate naše produkty a máte otázku v súvislosti s podporou, náš tím je vám pripravený pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview
Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Európski zamestnávatelia premeškávajú príležitosti automatizovať procesy hybridnej práce

Len jeden z 10 kancelárskych pracovníkov má prístup k automatizačným nástrojom na zefektívnenie pracovných postupov.


Ricoh Europe, Londýn, 27. apríl 2022 – Najnovšie zverejnený prieskum naznačuje, že zamestnávatelia v rámci svojej stratégie v oblasti hybridnej práce nevyužívajú príležitosť automatizácie pracovných postupov a modernizácie kancelárskych priestorov – napriek tomu, že zamestnanci volajú po digitalizácii manuálnych procesov.

220427 Europski zamestnavatelia premeskavaju prilezitosti automatizovat procesy hybridnej prace

Prieskum, uskutočnený pre spoločnosť Ricoh Europe firmou Opinium, sa zameral na 3000 administratívnych pracovníkov v Spojenom kráľovstve, Írsku, Francúzsku, Nemecku, Taliansku, Holandsku a Španielsku. Preukázalo sa, že väčšina európskych zamestnancov je v súčasnosti presvedčená o tom, že digitalizácia procesov zlepšuje ich prácu, nakoľko prílišná záťaž administratívou, nedostatok kancelárskych rezervačných systémov a neadekvátne technológie pri pracovných procesoch bránia zamestnancom pri získavaní dobrých skúseností.

Iba 11 % kancelárskych pracovníkov má v súčasnej dobe prístup k nástrojom na automatizáciu pracovných procesov, zatiaľ čo dve pätiny (44 %) nezaznamenali v ich spoločnosti za posledný rok žiadnu zmenu v súvislosti s investíciami do nástrojov na automatizáciu úloh alebo procesov. A to aj napriek tomu, že väčšina (69 %) tvrdí, že automatizácia procesov ich prácu zlepšuje – čo je v porovnaní so skeptickejšími postojmi k digitalizácii pracovísk spred pandémie posun.

Hybridná práca predstavuje pre zamestnávateľov veľkú príležitosť na zlepšenie skúseností a produktivity zamestnancov automatizáciou namáhavých a triviálnych úloh a procesov. Ale riskujú neúspech, ak sa im nepodarí prijať nástroje a postupy, vďaka ktorým bude hybridná práca úspešná a naplní potreby zamestnancov.

Takmer polovica zamestnancov (49 %) tvrdí, že by boli produktívnejší, keby neboli natoľko zaťažení administratívou. No pritom dve pätiny (42 %) z nich sú zmätení z množstva technologických platforiem, ktoré majú podľa očakávaní používať, a vravia, že tieto dodatočné nástroje im v skutočnosti prácu pridávajú, než aby ju zefektívňovali. To poukazuje na potrebu toho, aby zamestnávatelia výber najlepšej technológie a systémov pre svojich zamestnancov predtým konzultovali. Príliš mnoho platforiem by mohlo talentovaných ľudí skôr odradiť a príležitosti by si mohli začať hľadať inde.

Zamestnávatelia sa snažia povzbudzovať zamestnancov k návratu do kancelárií, a preto je nevyhnutné vytvoriť procesy, ktoré tento prechod uľahčia. Avšak viac ako polovica európskych kancelárskych pracovníkov (54 %) si myslí, že v súvislosti s investíciami do rezervačných systémov pracovísk neprišlo k žiadnym zmenám. Keďže mnohé firmy sa snažia zredukovať svoje kancelárske priestory, chýbajúci alebo komplikovaný proces rezervácie pracoviska môže znamenať, že pracovníci prídu do kancelárie a nebudú mať dostatok pracovného priestoru. To, samozrejme, prispieva k tomu, že zamestnanci nadobúdajú zlé skúsenosti a nechuť k návratu na fyzické pracovisko.

Nicola Downing, generálna riaditeľka spoločnosti Ricoh Europe, hovorí: Tie dni, keď sa zamestnanci obávali, že ich úlohy „nahradí“ automatizácia, sú nenávratne preč. Ak je technológia a automatizácia implementovaná efektívne, jej zmysel je vo všeobecnosti vnímaný ako uvoľnenie času na hodnotnejšie činnosti. V konečnom dôsledku, ak sa zamestnávateľom nepodarí zaradiť automatizáciu do svojich dlhodobých stratégií v súvislosti s hybridnou prácou, mohli by premeškať dôležitú príležitosť na zlepšenie pracovných procesov a zároveň s tým zvýšenie morálky a produktivity celej pracovnej sily.“

Viac informácií nájdete na  www.ricoh-europe.com.

| O spoločnosti Ricoh |

Ricoh podporuje digitálne pracoviská  využívajúce inovatívne technológie a služby, ktoré ľuďom umožňujú pracovať efektívnejším spôsobom.

S vycibrenými znalosťami a organizačnými schopnosťami, ktoré sa rozvíjali v priebehu 85-ročnej histórie, je spoločnosť Ricoh popredným poskytovateľom riešení pre správu dokumentov, IT služieb, komunikačných služieb, komerčnej a priemyselnej tlače, digitálnych fotoaparátov a priemyselných systémov.

Skupina Ricoh, so sídlom v Tokiu, má hlavné prevádzky po celom svete a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Vo finančnom roku, ktorý sa skončil marci 2021,  skupina Ricoh Group dosiahla celosvetové tržby vo výške 1 682 miliárd jenov (približne 15,1 miliárd USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh-europe.com.

© 2021 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: