Správa zariadení
Potrebujete na diaľku inštalovať, aktivovať, konfigurovať, monitorovať a spravovať tlačové a snímacie zariadenia na hybridnom pracovisku? Naše riešenia a služby správy zariadení vám pomôžu optimalizovať a spravovať vašu infraštruktúru a zároveň integrovať zariadenia do našich spravovaných služieb s cieľom automatizovať poskytovanie služieb a spotrebného materiálu. Môžeme vám tiež poskytnúť prehľad o používaní vašich zariadení, aby ste mohli správne prispôsobiť veľkosť svojej infraštruktúry zariadení aktuálnym požiadavkám.

Správa tlače a výstupov
Naše riešenia na správu tlače a výstupov sú navrhnuté tak, aby poskytovali bezproblémovú a zabezpečenú tlač na celom pracovisku. Môže to zahŕňať zabezpečené uvoľňovanie tlače, overovanie používateľov, tlač na základe pravidiel, mobilnú tlač, služby kvót a platieb, účtovanie úloh a analýzu. Na podporu moderného agilného pracoviska ponúka spoločnosť Ricoh integráciu s poprednými službami správy identít, architektúru s metodou nulovej dôvery (Zero Trust), vzdialenú správu a flexibilné možnosti nasadenia pre lokálne, súkromné a verejné cloudy.

Snímanie a pracovný postup
Pridaním riešení na snímanie a pracovný postup získate pokročilé možnosti, ktoré sú oveľa širšie ako štandardné funkcie väčšiny multifunkčných tlačiarní – presne extrahujú údaje (pomocou OCR alebo AI) počas skenovania, rozpoznajú typ dokumentu a odošlú ho do príslušného cieľa, ako je cloud, e-mail, priečinok. Automatizujte snímanie dokumentov a pracovný tok na zabezpečené spracovanie a smerovanie akéhokoľvek dokumentu, čím pomôžete zamestnancom osvojiť si digitálne procesy, archiváciu a elektronickú konverziu súborov.

Spojme sa
Porozprávajte sa s odborníkom zo spoločnosti Ricoh
Ak ste nenašli, čo ste hľadali, kontaktujte spoločnosť Ricoh, aby sme vám mohli pomôcť.
Kontaktujte nás