RICOH Spaces
RICOH Spaces - Workplace Management Platform

Služby digitálneho pracoviska

RICOH Spaces

Spoznajte pracovisko budúcnosti

Spájanie ľudí, miest a skúseností

Pracovisko budúcnosti je priestor pre kreativitu, komunitu a spoluprácu, ktorý umožňuje osobné skúsenosti a podporuje naplnenie prostredníctvom práce. 

Ricoh poskytuje platformu na správu skúseností na pracovisku, ktorá je orientovaná na človeka, od rezervácie pracovného miesta po zasadacie miestnosti a požiadavky na služby až po správu návštevníkov a vyhľadávanie trás. 

Pomocou výkonnej analýzy údajov vám RICOH Spaces pomáha transformovať vaše pracovisko a v dobe hybridnej práce spájať zamestnancov.

Pozrite si video a dozviete sa viac. 

Zavrieť
NEW RICOH Spaces
NEW RICOH Spaces
Prehrať video

Jedna platforma a nekonečné možnosti pre optimalizované pracovisko

Rezervácia pracovných stolov

areo

Zlepšite pracovný deň svojich zamestnancov

Umožnite svojim zamestnancom bez námahy vyhľadať a rezervovať voľné stoly pomocou interaktívnych 3D plánov poschodí a webového zobrazenia rozvrhu. Vytvorte pracovné zóny alebo štvrte, ktoré tímom pomôžu nájsť kolegov a rezervovať si pracovné miesta v ich blízkosti pre bezproblémovú spoluprácu. 


Pridaná funkcia zahŕňa integráciu s RICOH Smart Lockers, vďaka čomu si zamestnanci môžu pohodlne rezervovať všetko v jednej aplikácii. 


RICOH Spaces vám umožňuje rýchlo reagovať na meniace sa potreby vašich zamestnancov a prekonfigurovaním pracovných priestorov na základe prehľadu údajov.

Správa zasadacích miestností

areo

Bezproblémová rezervácia kdekoľvek a kedykoľvek

Rezervácia konferenčnej miestnosti nebola nikdy jednoduchšia s RICOH Spaces. Používatelia majú jednoduchý prístup ku komplexnému webovému zobrazeniu rozvrhu, 3D interaktívnym pôdorysom a možnostiam panelov miestností, a to všetko prostredníctvom ľahko použiteľnej aplikácie. 


Vďaka bezproblémovej integrácii so širšími funkciami, ako sú napríklad požiadavky na služby, sa správa schôdzok stáva zjednodušeným procesom:

  • Rezervujte prepojené miestnosti v jednej rezervácii
  • Spravujte návštevníkov v rámci toho istého toku rezervácií miestností
  • Požiadajte o služby pri rezervácii miestností
  • Chráňte dôležité miestnosti pomocou pracovného postupu schvaľovania miestností správcom
  • Vyhľadávajte miestnosti na základe ich vlastností z rozvrhu alebo pôdorysov 

Na podporu jednoduchej správy miestností ponúka RICOH Spaces Room Panel množstvo funkcií na zjednodušenie správy miestností vrátane:

  • jednoduchého zobrazenia miestností, rezervácie a prispôsobiteľných pozadí
  • upozornení na registráciu a zrušenie registrácie, ako aj automatické zrušenie nevyužitých miestností
  • detekcie počas používania snímačmi IoT a podporou svetla LED
  • funkcie „predčasné ukončenie schôdze“.
NOVÉ RICOH Spaces - Panely miestnosti

Navigácia

areo

Oživte svoje pracovisko pomocou 3D interaktívnej navigácie

RICOH Spaces ponúka vašim zamestnancom flexibilitu pri prezeraní pôdorysu naživo a rezervácii zdrojov priamo z veľkoformátového displeja umiestneného vo vašej kancelárii. 


Pomocou navigácie môžete sledovať, kde členovia vášho tímu sedia, s vizuálnym znázornením rozloženia pôdorysu pre hostí a návštevníkov. 


Zobrazte svoj 3D digitálny pôdorys na ľubovoľnej obrazovke, aby ste návštevníkom uľahčili orientáciu a poskytli bezproblémovú cestu vaším pracovným priestorom, čím zabezpečíte, že budú odchádzať s pozitívnou skúsenosťou.

  • Jednoduchá a efektívna navigácia
  • Zobrazenie kľúčového vybavenia kancelárií, ako sú jedálne, toalety alebo požiarne východy
  • Zabezpečenie pohodlnej navigácie návštevníkov v pracovnom priestore

Správa návštevníkov

areo

Zefektívnite správu návštevníkov pomocou digitálnej efektívnosti

Urobte skvelý prvý dojem, zvýšte zabezpečenie a zlepšite produktivitu svojich zamestnancov s funkciou Správa návštevníkov RICOH Spaces. 


Vďaka možnosti prispôsobiť si prihlasovacie prostredie môžete kontrolovať, kto vstupuje do vašej budovy, aké údaje od neho zhromažďujete a aké má skúsenosti. Rozlúčte sa s manuálnymi procesmi a nepríjemným vedením papierových záznamov pomocou nášho ľahko použiteľného rozhrania, ktoré umožňuje vopred rezervovať návštevníkov a pridať hostiteľa, ktorý bude upozornený, keď návštevník príde.


Či už spravujete malú kanceláriu alebo veľké zariadenie s viacerými pracoviskami, naše riešenie na správu návštevníkov je flexibilné, škálovateľné a možno ho prispôsobiť vašim jedinečným potrebám.

Digital Signage

areo

Vytvorte jedinečnú skúsenosť pre zamestnancov a zákazníkov

Digitálne informačné zariadenia môžu byť významným nástrojom internej komunikácie na pracovisku, pretože vám umožnia poskytovať cielené správy zamestnancom a zákazníkom prostredníctvom digitálnych obrazoviek. 


Cloudové a ľahko použiteľné riešenie spoločnosti Ricoh vám umožňuje vytvárať a spravovať obsah z akéhokoľvek miesta, čím zabezpečuje, že vaše správy sú aktuálne a relevantné.

  • Informujte svojich zamestnancov o novinkách vo firme, trendoch v odvetví a o najnovšom počasí, športe a akciách
  • Zobrazte relevantné údaje zamestnancom na informačných paneloch a rebríčkoch
  • Umožnite funkčné využitie, ako je navigácia, adresár a rezervácia stolov
  • Propagujte podujatia a zdieľajte dôležité informácie o školeniach
Preskúmajte naše riešenia digitálnych informačných zariadení

Žiadosti o služby

areo

Flexibilné žiadosti o služby, ktoré zefektívnia vaše podnikateľské postupy

Využite plne prispôsobiteľné požiadavky na služby, ktoré možno prispôsobiť konkrétnym potrebám vašej firmy. Pomocou flexibilného nástroja na tvorbu formulárov si môžete v priebehu niekoľkých minút vytvoriť vlastnú požiadavku na služby, ako je napríklad stravovanie, upratovanie a usporiadanie konferenčnej miestnosti. 


Skráťte čas automatizáciou manuálnych procesov vo vašej firme:

  • Naplánujte automatizované činnosti, napríklad novú požiadavku na upratovanie
  • Integrujte so systémami na správu lístkov tretích strán, ako je ServiceNow a iné
  • Prijímajte oznámenia o požiadavkách na služby priamo do služby Microsoft Teams
  • Rezervujte si návštevníkov vopred a vopred požiadajte o služby
  • Priraďte a obmedzte služby pre určité priestory

Senzory obsadenosti a prostredia

areo

Vylepšite svoje pracovisko pomocou senzorov IoT s umelou inteligenciou

Pridajte k svojmu pracovnému priestoru najnovšiu technológiu snímačov a získajte podrobné údaje o svojich priestoroch v reálnom čase 


Údaje sa integrujú priamo do správ o pracovisku a vďaka nim získate prehľad prispôsobený vašim potrebám, napríklad môžete porovnať rezervované a skutočne využité priestory a trendy v priebehu času. 


Kľúčové výhody a prehľady:

  • Viditeľnosť v reálnom čase a počet osôb na pôdorysoch podlaží
  • Zrušenie stretnutia, ak miestnosť nie je obsadená do 10 minút od začiatku
  • Porovnanie spôsobu rezervácie a využívania stolov, miestností a priestorov
  • Zlepšenie efektívnosti zasadacích miestností napríklad tým, že zistíte, či sú stretnutia rezervované na dlhšie obdobie, ako je potrebné, a či je veľkosť miestnosti primeraná počtu ľudí na stretnutí

Prečo si vybrať RICOH Spaces?

Vďaka globálnym kapacitám spoločnosti Ricoh poskytujeme platformu podnikovej úrovne s potrebným hardvérom a službami, ktorá je skutočným riešením na kľúč. RICOH Spaces je vysoko dynamická platforma pre pracovné prostredie vytvorená na riešenie reálnych podnikových výziev, a to poskytovaním: 

  • Globálnej platformy podporovanej vo viacerých jazykoch, ktorú možno poskytovať kdekoľvek na svete
  • Príjemného a intuitívneho dizajnu používateľského prostredia
  • Plánu, ktorý sa riadi spätnou väzbou našich zákazníkov a je verejne dostupný
  • Najnovšou cloudovou technológiou, ktorá poskytuje bezproblémovú a škálovateľnú platformu na celom svete
  • Rozsiahleho zhromažďovania údajov, ktoré pomáha zlepšiť zážitok z práce a ponúka skutočnú návratnosť investícií
  • Integrácie partnerov, ktoré umožňujú prístup jedného dodávateľa s Ricoh ako hlavným partnerom
choose for RICOH Spaces

Transformujte svoje pracovisko pomocou RICOH Spaces

Chcete si sami vyskúšať výhody RICOH Spaces?

Zaregistrujte si bezplatnú konzultáciu ešte dnes a zistite, ako vám naša platforma môže pomôcť optimalizovať vaše pracovisko.

Bezplatná konzultácia