Office

AUTOMATIZÁCIA PROCESOV

Spracovanie došlých faktúr

Zjednodušte spracovanie došlých faktúr pomocou automatizácie na rýchlejšie a bezchybné spracovanie faktúr.

Prehľad

Zvýšte efektivitu pomocou automatizácie spracovania došlých faktúr

Vedeli ste, že manuálne spracovanie faktúry trvá v priemere 8 dní? S automatizáciou len 4 hodiny.

Manuálne zadávanie údajov, prácne vyhľadávanie dokumentov a nedostatočný prehľad sú bežnými problémami, ktoré často vedú k oneskoreným platbám, duplicitám, nevyužitiu zliav za predčasné platby a vysokým nákladom na spracovanie faktúry. Nehovoriac o frustrácii a stratenom čase účtovných tímov. 

Riešenie spoločnosti Ricoh pre automatizáciu procesov v oblasti spracovania došlých faktúr uľahčuje zachytávanie, spracovávanie a archiváciu faktúr, vďaka čomu máte opäť kontrolu nad peňažnými tokmi a vášmu tímu ušetríte čas. 

Je váš proces spracovania došlých faktúr efektívny?  

A person sitting on a bench with a computer

Ako to funguje?

1. Inteligentné snímanie

areo

Faktúry sa zaznamenávajú pri príchode, či už prostredníctvom e-mailu, importu alebo skenovania. Riešenie inteligentne extrahuje kľúčové údaje z došlých faktúr pomocou pokročilého rozpoznávacieho softvéru, porovnáva ich so súvisiacimi dokumentmi, ako sú napríklad objednávky, a kontroluje, či sa v nich nenachádzajú chyby a duplicity. Tým sa zabezpečí presné zaznamenávanie údajov a ich efektívne spracovanie s minimálnym množstvom manuálnych vstupov.

2. Automatické spracovanie

areo

Automatizované pracovné postupy sú založené na určitých pravidlách a faktúry posielajú presne tým osobám na preskúmanie a schválenie, ktorým sú určené, čím sa znižuje oneskorenie, chybovosť a zabezpečujú sa rýchle a správne platby. Riešenie tiež odosiela informácie do vášho systému ERP alebo účtovného systému, čím sa eliminuje potreba časovo náročného duplicitného zadávania údajov.

3. Bezpečná a správna archivácia

areo

Všetky faktúry sú uložené v zabezpečenom elektronickom systéme s možnosťou vyhľadávania, ktorý ich chráni pred stratou a neoprávnenou manipuláciou a poskytuje vášmu tímu kedykoľvek prístup z akéhokoľvek zariadenia. Riešenie tiež generuje správy a auditné záznamy, čím vám pomáha plniť legislatívne a audítorské požiadavky.

Poradenské služby Ricoh

Potrebujete pomoc s návrhom automatizovaného spracovania došlých faktúr?

Naši odborní poradcovia vám pomôžu identifikovať konkrétne požiadavky a riešenia na optimalizáciu vašich súčasných procesov spracovania účtovných záväzkov a pomôžu vám navrhnúť a zaviesť riešenia, ktoré budú odolné aj v budúcnosti. Naši poradcovia vám môžu pomôcť s nasledujúcimi záležitosťami:

  • Odporúčania na mieru: Naši konzultanti vám na základe vašich špecifických potrieb odporučia technológie, pracovné postupy a procesy na mieru.
  • Implementácia: Pomôžeme vám implementovať riešenie, vytvoriť pracovné postupy a integrovať ich s vašimi existujúcim systémom ERP alebo systémom financovania, čím uľahčíme prácu oddelenia IT.
  • Školenie: Pre kľúčových používateľov a správcov, ako sú napríklad finanční manažéri a účtovníci, poskytujeme školenia na mieste aj online, čím uľahčujeme zavedenie riešenia.
A person sitting on a bench with a computer