Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Aplikácie pre pracovné postupy

Pracujte rýchlejšie, múdrejšie a lacnejšie automatizáciou každodenných pracovných postupov.

Automatizácia každodenných pracovných postupov pre maximálnu efektivitu

Schopnosť používať inteligentné aplikácie a pristupovať ku cloudu prostredníctvom našich osobných zariadení zmenila spôsob, akým žijeme. Teraz to isté bezproblémové spojenie môže transformovať spôsob našej práce.

Aplikácie Ricoh Workflow Apps umožňujú firmám pracovať rýchlejšie, múdrejšie a nákladovo efektívnejšie automatizáciou každodenných pracovných postupov.

Jednoducho použiteľný softvér prepája vaše multifunkčné tlačiarne Ricoh, mobilné zariadenia a PC s obľúbenými aplikáciami tretích strán, ako sú Google Drive, OneDrive pre firmy, Dropbox, takže dôležité informácie budú okamžite prístupné a pripravené na zdieľanie a použitie.

Vlastnosti a výhody

  • Prevod tlačených dokumentov do upraviteľných digitálnych formátov
  • Skenovanie a odosielanie priamo na Disk Google, OneDrive pre firmy, Dropbox a pod. z multifunkcií alebo mobilných zariadení
  • Generovanie výkazov výdavkov automaticky a všetko uchovávanie všetkých údajov pomocou jednej platformy
  • Rýchly štart bez nutnosti zásahu technika
  • Distribúcia fyzickej pošty prostredníctvom najvhodnejšieho kanálu, či už tlačového alebo digitálneho
  • Vyššia produktivita na pracovisku znížením náročnosti na prácu s dokumentami
  • Rýchlejšia digitalizácia integráciou cloudového úložiska s MFP
  • Maximálna efektivita pracovných postupov s minimálnym úsilím
  • Nižšie náklady na papier
  • Využitie bezserverovej infraštruktúry pomocou tlače cez cloud


RICOH Smart Integration

RICOH Smart Integration

Bezplatná skúšobná verzia na 60 dní. Preskúmajte dostupné balíky a pripojte svoje zariadenia Ricoh k obľúbeným cloudovým službám, aby ste zlepšili pracovné postupy vašej spoločnosti a okamžite zdieľali dôležité informácie.

Zistite viac


Vzdelávanie

Aplikácia Scan to Google Drive App pre školy umožňuje rýchlejšie značenie a správu domácich úloh:

  • Študenti môžu skenovať dokumenty do svojho osobného účtu na Disku Google a získať prístup odkiaľkoľvek
  • Zníženie zbytočnej tlače dokumentov
  • Poskytovanie väčšej flexibility študentom pri domácej práci

Vzdelávanie

Aplikácie pre pracovné postupy

Malé firmy

Aplikácia Scan to SharePoint Online automatizuje indexovanie faktúr:

  • Skenovanie papierových faktúr priamo do SharePoint Online a automaticky ich zaraďujte do správnej zložky
  • Zlepšenie efektivity pracoviska odstránením požiadavky na zasielanie fyzických dokumentov a manuálne zadávanie dát
  • Nie je potrebné žiadne školenie, pretože automatizovaný pracovný postup triedi dokumenty na pozadí

Účtovníctvo a správa

Ricoh premení váš smartphone na perfektný nástroj na sledovanie obchodných výdavkov:

  • Zosnímanie lístkov, faktúr, počet najazdených kilometrov a ďalšie cestovné doklady prostredníctvom svojho mobilného zariadenia 
  • Zefektívnenie procesu svojich výdavkov automatickým generovaním prehľadov kdekoľvek a kedykoľvek
  • Zjednodušenie schvaľovania a vyplácania nárokov na výdavky zamestnancov

Ricoh Expense Manager

Aplikácie pre pracovné postupy

workflow apps

Miestne úrady

Ricoh optimalizuje správu dokumentov a korešpondencie:

  • Zjednodušuje proces správy, spracovanie a zasielanie dôležitej dokumentácie rezidentom
  • Zabezpečuje, aby boli dôležité dokumenty vytvorené so správnymi šablónami a zaslané včas
  • Jasný a transparentný audit