Business Solutions Thumbnail

Obchodné riešenia

V spoločnosti Ricoh sa špecializujeme na vývoj a integráciu komplexných technológií, ktoré pomáhajú firmám reagovať na neustále sa meniace spôsoby práce.

Zistiť viac
Premeňte svoj digitálny pracovný priestor, aby ste zlepšili skúsenosti svojich zamestnancov, podporili spoluprácu a inovácie.
Prečítajte si viac
Zefektívnite svoje obchodné procesy a podporte spoluprácu a produktivitu zamestnancov rýchlejšími a nákladovo efektívnejšími spôsobmi práce.
Prečítajte si viac
Získajte prístup k správnej technológii tlače a odborným znalostiam, ktoré umožnia vašim zamestnancom efektívne vytvárať, ukladať a tlačiť informácie.
Prečítajte si viac
Modernizujte a konsolidujte svoju IT infraštruktúru, automatizujte úlohy a transformujte svoje obchodné operácie.
Prečítajte si viac
Zabezpečenie IT infraštruktúry pomocou našich odborných riešení a vybudovanie odolnosti spoločnosti.
Prečítajte si viac
Prejdite na digitálnu tlač a poskytnite svojim zákazníkom udržateľnejšie a nákladovo efektívnejšie možnosti.
Prečítajte si viac
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletný sortiment riešení navrhnutých tak, aby pomohli zefektívniť vaše obchodné procesy a zvýšiť efektivitu a produktivitu vo vašej spoločnosti.

Energeticky účinný rad produkčných tlačiarní a komplexných softvérových riešení.
Prečítajte si viac
Tlačiarne DTG na hromadné prispôsobovanie odevov a doplnkov, ako sú tričká, ponožky a tašky.
Prečítajte si viac
Služby prispôsobené vášmu pracovnému prostrediu, ktoré vám umožnia automatizovať úlohy a vytvoriť pozitívne pracovné prostredie.
Prečítajte si viac
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Všetka potrebná podpora pre produkty a služby na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia, ktoré udržia vaše podnikanie v chode.

Získať podporu
Použite naše samoobslužné portály na odosielanie údajov z meračov, sťahovanie ovládačov a softvéru a ďalšie.
Prečítajte si viac
Servisný portál
Spravujte svoje zariadenia online prostredníctvom servisného portálu Web Service Desk, od sledovania používania, zadávania servisných požiadaviek, objednávania spotrebného materiálu, tonerov atd.
News Events Thumbnail

Aktuálne informácie

Zistite všetko o našich obchodných novinkách, inováciách produktov a podujatiach, ktoré organizujeme a na ktorých sa zúčastňujeme.

Všetky novinky
Zistite, čo je nové v spoločnosti Ricoh s novinkami a aktualizáciami, ktoré menia pracovisko.
Prečítajte si viac
Zúčastnite sa na našich nadchádzajúcich podujatiach a zistite, ako vám môžeme pomôcť vytvoriť efektívnejšie pracovisko založené na spolupráci.
Prečítajte si viac
About Us Thumbnail

O nás

V spoločnosti Ricoh sa snažíme vždy počúvať našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi obchodnými cieľmi. Snažíme sa o pridanú hodnotu pre vaše zariadenia a služby. Prispôsobujeme sa meniacim sa obchodným podmienkam.

Zistiť viac
Vytvorte si naplňujúcu kariéru v spoločnosti Ricoh.
Prečítajte si viac
Insights Thumbnail

Všetky prieskumy

Preskúmajte a prečítajte si naše najnovšie blogy a postrehy o tom, čo je v oblasti podnikových riešení najdôležitejšie.

Čítajte viac
Kotaktujte nás

Aplikácie pre pracovné postupy

Pracujte rýchlejšie, múdrejšie a lacnejšie automatizáciou každodenných pracovných postupov.

Automatizácia každodenných pracovných postupov pre maximálnu efektivitu

Schopnosť používať inteligentné aplikácie a pristupovať ku cloudu prostredníctvom našich osobných zariadení zmenila spôsob, akým žijeme. Teraz to isté bezproblémové spojenie môže transformovať spôsob našej práce.

Aplikácie Ricoh Workflow Apps umožňujú firmám pracovať rýchlejšie, múdrejšie a nákladovo efektívnejšie automatizáciou každodenných pracovných postupov.

Jednoducho použiteľný softvér prepája vaše multifunkčné tlačiarne Ricoh, mobilné zariadenia a PC s obľúbenými aplikáciami tretích strán, ako sú Google Drive, OneDrive pre firmy, Dropbox, takže dôležité informácie budú okamžite prístupné a pripravené na zdieľanie a použitie.

Vlastnosti a výhody

  • Prevod tlačených dokumentov do upraviteľných digitálnych formátov
  • Skenovanie a odosielanie priamo na Disk Google, OneDrive pre firmy, Dropbox a pod. z multifunkcií alebo mobilných zariadení
  • Generovanie výkazov výdavkov automaticky a všetko uchovávanie všetkých údajov pomocou jednej platformy
  • Rýchly štart bez nutnosti zásahu technika
  • Distribúcia fyzickej pošty prostredníctvom najvhodnejšieho kanálu, či už tlačového alebo digitálneho
  • Vyššia produktivita na pracovisku znížením náročnosti na prácu s dokumentami
  • Rýchlejšia digitalizácia integráciou cloudového úložiska s MFP
  • Maximálna efektivita pracovných postupov s minimálnym úsilím
  • Nižšie náklady na papier
  • Využitie bezserverovej infraštruktúry pomocou tlače cez cloud

RICOH Smart Integration

RICOH Smart Integration

Bezplatná skúšobná verzia na 60 dní. Preskúmajte dostupné balíky a pripojte svoje zariadenia Ricoh k obľúbeným cloudovým službám, aby ste zlepšili pracovné postupy vašej spoločnosti a okamžite zdieľali dôležité informácie.

Zistite viac


Vzdelávanie

Aplikácia Scan to Google Drive App pre školy umožňuje rýchlejšie značenie a správu domácich úloh:

  • Študenti môžu skenovať dokumenty do svojho osobného účtu na Disku Google a získať prístup odkiaľkoľvek
  • Zníženie zbytočnej tlače dokumentov
  • Poskytovanie väčšej flexibility študentom pri domácej práci
Vzdelávanie

Aplikácie pre pracovné postupy

Malé firmy

Aplikácia Scan to SharePoint Online automatizuje indexovanie faktúr:

  • Skenovanie papierových faktúr priamo do SharePoint Online a automaticky ich zaraďujte do správnej zložky
  • Zlepšenie efektivity pracoviska odstránením požiadavky na zasielanie fyzických dokumentov a manuálne zadávanie dát
  • Nie je potrebné žiadne školenie, pretože automatizovaný pracovný postup triedi dokumenty na pozadí

Účtovníctvo a správa

Ricoh premení váš smartphone na perfektný nástroj na sledovanie obchodných výdavkov:

  • Zosnímanie lístkov, faktúr, počet najazdených kilometrov a ďalšie cestovné doklady prostredníctvom svojho mobilného zariadenia 
  • Zefektívnenie procesu svojich výdavkov automatickým generovaním prehľadov kdekoľvek a kedykoľvek
  • Zjednodušenie schvaľovania a vyplácania nárokov na výdavky zamestnancov

Ricoh Expense Manager

Aplikácie pre pracovné postupy

workflow apps

Miestne úrady

Ricoh optimalizuje správu dokumentov a korešpondencie:

  • Zjednodušuje proces správy, spracovanie a zasielanie dôležitej dokumentácie rezidentom
  • Zabezpečuje, aby boli dôležité dokumenty vytvorené so správnymi šablónami a zaslané včas
  • Jasný a transparentný audit