Aplikácie pre pracovné postupy
Pracujte rýchlejšie, múdrejšie a lacnejšie automatizáciou každodenných pracovných postupov.
Automatizácia každodenných pracovných postupov pre maximálnu efektivitu
Schopnosť používať inteligentné aplikácie a pristupovať ku cloudu prostredníctvom našich osobných zariadení zmenila spôsob, akým žijeme. Teraz to isté bezproblémové spojenie môže transformovať spôsob našej práce.
Aplikácie Ricoh Workflow Apps umožňujú firmám pracovať rýchlejšie, múdrejšie a nákladovo efektívnejšie automatizáciou každodenných pracovných postupov.
Jednoducho použiteľný softvér prepája vaše multifunkčné tlačiarne Ricoh, mobilné zariadenia a PC s obľúbenými aplikáciami tretích strán, ako sú Google Drive, OneDrive pre firmy, Dropbox, takže dôležité informácie budú okamžite prístupné a pripravené na zdieľanie a použitie.
Vlastnosti a výhody
- Prevod tlačených dokumentov do upraviteľných digitálnych formátov
- Skenovanie a odosielanie priamo na Disk Google, OneDrive pre firmy, Dropbox a pod. z multifunkcií alebo mobilných zariadení
- Generovanie výkazov výdavkov automaticky a všetko uchovávanie všetkých údajov pomocou jednej platformy
- Rýchly štart bez nutnosti zásahu technika
- Distribúcia fyzickej pošty prostredníctvom najvhodnejšieho kanálu, či už tlačového alebo digitálneho
- Vyššia produktivita na pracovisku znížením náročnosti na prácu s dokumentami
- Rýchlejšia digitalizácia integráciou cloudového úložiska s MFP
- Maximálna efektivita pracovných postupov s minimálnym úsilím
- Nižšie náklady na papier
- Využitie bezserverovej infraštruktúry pomocou tlače cez cloud

RICOH Smart Integration
Vzdelávanie
Aplikácia Scan to Google Drive App pre školy umožňuje rýchlejšie značenie a správu domácich úloh:
- Študenti môžu skenovať dokumenty do svojho osobného účtu na Disku Google a získať prístup odkiaľkoľvek
- Zníženie zbytočnej tlače dokumentov
- Poskytovanie väčšej flexibility študentom pri domácej práci


Malé firmy
Aplikácia Scan to SharePoint Online automatizuje indexovanie faktúr:
- Skenovanie papierových faktúr priamo do SharePoint Online a automaticky ich zaraďujte do správnej zložky
- Zlepšenie efektivity pracoviska odstránením požiadavky na zasielanie fyzických dokumentov a manuálne zadávanie dát
- Nie je potrebné žiadne školenie, pretože automatizovaný pracovný postup triedi dokumenty na pozadí
Účtovníctvo a správa
Ricoh premení váš smartphone na perfektný nástroj na sledovanie obchodných výdavkov:
- Zosnímanie lístkov, faktúr, počet najazdených kilometrov a ďalšie cestovné doklady prostredníctvom svojho mobilného zariadenia
- Zefektívnenie procesu svojich výdavkov automatickým generovaním prehľadov kdekoľvek a kedykoľvek
- Zjednodušenie schvaľovania a vyplácania nárokov na výdavky zamestnancov


Miestne úrady
Ricoh optimalizuje správu dokumentov a korešpondencie:
- Zjednodušuje proces správy, spracovanie a zasielanie dôležitej dokumentácie rezidentom
- Zabezpečuje, aby boli dôležité dokumenty vytvorené so správnymi šablónami a zaslané včas
- Jasný a transparentný audit