Skenovanie a archivácia
Služba spravovaného skenovania a archivácie od Ricoh poskytuje celkové riešenie spravovania elektronických dokumentov a záznamov vo vašich priestoroch. Naša služba vám pomôže prejsť z papierových postupov na digitálne pracovné postupy, aby ste mohli ľahko nájsť a použiť potrebné dokumenty
Ponúkame vám služby na mieru navrhnuté podľa vašich potrieb bez ohľadu na to, či chcete zlepšiť služby zákazníkom prostredníctvom lepšej dostupnosti informácií alebo zvýšiť vnútrofiremnů produktivitu zaistením toho, že vaši zamestnanci majú k dokumentom ľahký prístup.
Ricoh poskytuje technológiu a odborné znalosti, ktoré vám pomôžu zachytiť, indexovať, načítať a zabezpečiť dokumenty. Naše služby zahŕňajú ako priame, tak aj nepriame postupy a celý systém pre vás môžeme spravovať interne, čo vašim zamestnancom umožní sústrediť sa na iné oblasti biznisu.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Skenovanie a archivácia ako spravovaná služba od Ricoh vám ponúka zvýšenú kontrolu nad postupmi dokumentácie.
Služba zahŕňa:
- Analýza s našimi odborníkmi a vytvorenie riešenia presne pre vašu firmu
- Zhromažďovanie a príprava dokumentov
- Skenovanie vytlačených dokumentov
- Indexácia dokumentov na ľahké vyhľadávanie
- Správa záznamov a overenie kontroly kvality
Presun z papierovej správy dokumentov na digitálne postupy znamená, že môžete využívať výhody:- Rýchly prístup k informáciám kdekoľvek a kedykoľvek
- Nižšie riziko pochybenia a straty dokumentov spojené s manuálnymi procesmi
- Ľahšie dodržiavanie predpisov prostredníctvom zlepšeného prístupu k informáciám
- Lepší výkon voči zásadám o životnom prostredí s presunom k bezpapierovým pracovným postupom