Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Služby pre zasadacie miestnosti

Zasadacie miestnosti spoločnosti by mali byť produktívnymi priestormi, kde môžu tímy zdieľať, spolupracovať a prezentovať svoju prácu a myšlienky s chuťou a ľahkosťou. Často však prichádzame na stretnutia, kde nájdeme tieto miestnosti obsadené alebo nedostatočne vybavené.  
Služby pre zasadacie miestnosti spoločnosti Ricoh vám pomôžu zmeniť spôsob, akým využívate priestory na schôdzky. Ponúkame kompletné riešenie, ktoré umožní zmeniť tieto cenné kancelárske priestory na efektívne riadené prostredia, ktoré aktívne zvyšujú vašu produktivitu.  
Aby sme vám pomohli zvýšiť efektivitu využívania priestorov, poskytujeme monitorovací softvér, ktorý vám umožní posúdiť, ako sa priestory používajú, a digitálne značenie tak, aby každý vedel, kedy sú miestnosti obsadené alebo dostupné. Môžeme tiež nainštalovať technológiu ID karty na riadenie vstupu do miestností.  
Kvôli organizačnej efektívnosti ponúkame softvér, ktorý vám umožní jednoducho si rezervovať zasadacie miestnosti z vášho kalendárneho systému, posielať pozvánky a rezervovať konferenčné linky, parkovanie a obed pre návštevníkov.  
Pre uspokojenie produktivity dodávame, podporujeme a udržiavame komunikačnú a prezentačnú technológiu, ktorá vyhovuje každému rozpočtu a potrebám.

Hlavné vlastnosti a výhody

Služby pre zasadacie miestnosti spoločnosti Ricoh vám pomôžu optimalizovať využitie priestoru na schôdzky. Pomôžeme vám: 

  • Získať jasnejší prehľad o tom, ako sa miestnosti používajú
  • Zlepšiť procesy týkajúce sa organizovania stretnutí 
  • Zlepšiť prístup k priestorom na schôdzky 
  • Zvýšiť produktivitu pomocou zdokonalenej technológie komunikácie a spolupráce 
  • Sledovať spôsoby používania, aby sa zabezpečilo, že vaše priestory budú naďalej spĺňať vaše potreby  


 Pomocou špičkovej technológie na monitorovanie priestorov od spoločnosti Condeco vám pomôžeme určiť optimálne usporiadanie vašich zasadacích miestností. Taktiež nasadzujeme softvér na monitorovanie údajov v reálnom čase, aby sme zaviedli vaše súčasné vzory využitia priestorov na schôdzky.

Môžeme vám dodať celý rad komunikačných a kooperačných technológií, od videokonferenčných zariadení a projektorov až po interaktívne tabule. Poskytujeme tiež softvér, ktorý sa prepojí s vašimi existujúcimi platformami, aby sa zvýšila efektívnosť administratívnych procesov vašich stretnutí.  Naše riešenia pre digitálne značenie zobrazujú podrobnosti o obsadenosti miestností a ich dostupnosti a v priestoroch vašej recepcie vám môžeme nainštalovať monitory, ktoré vám budú poskytovať informácie o časoch schôdzok a umiestneniach tak, aby sa dali priestory ľahko nájsť. Zamestnanci a návštevníci môžu vidieť, kedy je miestnosť v prevádzke a kedy má začať ďalšie naplánované stretnutie.  

Počas našej zákazky poskytujeme komplexnú pomoc pri riadení projektov, služieb a zmien, aby sme zabezpečili, že implementované riešenia budú naďalej prispôsobené vašim požiadavkám.