Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

Služby pre zasadacie miestnosti

Zasadacie miestnosti spoločnosti by mali byť produktívnymi priestormi, kde môžu tímy zdieľať, spolupracovať a prezentovať svoju prácu a myšlienky s chuťou a ľahkosťou. Často však prichádzame na stretnutia, kde nájdeme tieto miestnosti obsadené alebo nedostatočne vybavené.  
Služby pre zasadacie miestnosti spoločnosti Ricoh vám pomôžu zmeniť spôsob, akým využívate priestory na schôdzky. Ponúkame kompletné riešenie, ktoré umožní zmeniť tieto cenné kancelárske priestory na efektívne riadené prostredia, ktoré aktívne zvyšujú vašu produktivitu.  
Aby sme vám pomohli zvýšiť efektivitu využívania priestorov, poskytujeme monitorovací softvér, ktorý vám umožní posúdiť, ako sa priestory používajú, a digitálne značenie tak, aby každý vedel, kedy sú miestnosti obsadené alebo dostupné. Môžeme tiež nainštalovať technológiu ID karty na riadenie vstupu do miestností.  
Kvôli organizačnej efektívnosti ponúkame softvér, ktorý vám umožní jednoducho si rezervovať zasadacie miestnosti z vášho kalendárneho systému, posielať pozvánky a rezervovať konferenčné linky, parkovanie a obed pre návštevníkov.  
Pre uspokojenie produktivity dodávame, podporujeme a udržiavame komunikačnú a prezentačnú technológiu, ktorá vyhovuje každému rozpočtu a potrebám.

Hlavné vlastnosti a výhody

Služby pre zasadacie miestnosti spoločnosti Ricoh vám pomôžu optimalizovať využitie priestoru na schôdzky. Pomôžeme vám: 

  • Získať jasnejší prehľad o tom, ako sa miestnosti používajú
  • Zlepšiť procesy týkajúce sa organizovania stretnutí 
  • Zlepšiť prístup k priestorom na schôdzky 
  • Zvýšiť produktivitu pomocou zdokonalenej technológie komunikácie a spolupráce 
  • Sledovať spôsoby používania, aby sa zabezpečilo, že vaše priestory budú naďalej spĺňať vaše potreby  


 Pomocou špičkovej technológie na monitorovanie priestorov od spoločnosti Condeco vám pomôžeme určiť optimálne usporiadanie vašich zasadacích miestností. Taktiež nasadzujeme softvér na monitorovanie údajov v reálnom čase, aby sme zaviedli vaše súčasné vzory využitia priestorov na schôdzky.

Môžeme vám dodať celý rad komunikačných a kooperačných technológií, od videokonferenčných zariadení a projektorov až po interaktívne tabule. Poskytujeme tiež softvér, ktorý sa prepojí s vašimi existujúcimi platformami, aby sa zvýšila efektívnosť administratívnych procesov vašich stretnutí.  Naše riešenia pre digitálne značenie zobrazujú podrobnosti o obsadenosti miestností a ich dostupnosti a v priestoroch vašej recepcie vám môžeme nainštalovať monitory, ktoré vám budú poskytovať informácie o časoch schôdzok a umiestneniach tak, aby sa dali priestory ľahko nájsť. Zamestnanci a návštevníci môžu vidieť, kedy je miestnosť v prevádzke a kedy má začať ďalšie naplánované stretnutie.  

Počas našej zákazky poskytujeme komplexnú pomoc pri riadení projektov, služieb a zmien, aby sme zabezpečili, že implementované riešenia budú naďalej prispôsobené vašim požiadavkám.