Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

RICOH Spaces

Po situácii v súvislosti s ochorením COVID-19 sa priemerné pracovisko využíva iba na 35 – 50 % jeho potenciálu. Ak ste zistili, že sa potreby vášho podnikania a zamestnancov rýchlo menia a vaše pracovisko nedokáže držať krok, nie ste sami.  

Spoločnosť Ricoh vytvorila inteligentné riešenie RICOH Spaces, ktoré pomôže vašej firme vytvoriť bezpečné pracovné prostredie. Každému zamestnancovi môžete rezervovať a automaticky prideliť stôl. Umožňuje tiež automatizáciu a optimalizáciu pracovísk a ponúka najlepšiu možnú zamestnaneckú skúsenosť počas aktuálneho zabezpečovania hodnoty pre zákazníka.



Aké sú kľúčové výhody riešenia RICOH Spaces?

  • Automatické a inteligentné: môže sa prepojiť s vašimi existujúcimi nástrojmi a vytvoriť tak jediný zdroj údajov a automatizácie  
  • Rýchle a ľahké: umožňuje vám prispôsobiť sa novej realite bez námahy  
  • Zjednodušenie a zlepšenie spolupráce: prispôsobte neúčinné spôsoby práce, zlepšite spoluprácu a znížte náklady.

Kontaktujte nás

Key Benefits


  • Desk booking

    Rezervácia stola

    RICOH Spaces má jednoduchý, ale výkonný proces rezervácie stola a účinné prostriedky riadenia, ktoré vám poskytnú vyššiu úroveň riadenia vášho pracoviska spolu s flexibilitou na prispôsobenie sa potrebám vášho podnikania.

  • Meeting Room Management

    Správa konferenčnej miestnosti

    Rezervácia bez námahy, kdekoľvek ste, s kompletným zobrazením harmonogramu pomocou webovej stránky, interaktívnym pôdorysom miestnosti, mobilnými aplikáciami a možnosťami panela miestnosti.

  • Wayfinding

    Navigácia

    Oživte svoje pracovisko interaktívnymi digitálnymi pôdorysmi miestností, ktoré umožňujú vizuálnu a bezproblémovú rezerváciu a správu stolov, miestností a priestorov.

  • Service requests

    Požiadavky na služby

    Flexibilné požiadavky na služby, ktoré zefektívnia vaše podnikateľské postupy. Vytvárajte a spravujte požiadavky na služby, rozhodnite sa, ktoré informácie zachytíte a ktoré možnosti sú dostupné na požiadanie.

  • Return to work

    Návrat do práce

    Vopred si naplánujte kapacitu a dochádzku do kancelárie, schváľte prístup a sledujte, kde sa ľudia nachádzajú. Medzi kľúčové vlastnosti patria: aktivácia alebo deaktivácia stolov na rezerváciu a získanie údajov o zdravotnom stave zamestnancov a ich pohybe v kancelárii. 
  • Internet of Things (IoT)

    Internet vecí (IoT)

    Pridajte k svojmu podnikaniu najnovšiu technológiu IoT senzorov a získajte podrobné údaje o svojich priestoroch v reálnom čase.
  • Digital Signage

    Digitálný informačný systém

    Zobrazujte zmysluplné oznámenia zo systému a internej komunikácie na digitálnych obrazovkách. Medzi kľúčové vlastnosti patria: správa siete obrazoviek odkiaľkoľvek a bezpečné zobrazenie údajov v reálnom čase zo zdrojov, ako je napríklad Power BI.
  • Visitor Management

    Správa návštevníkov

    Urobte skvelý prvý dojem, zvýšte bezpečnosť a zlepšite produktivitu svojich zamestnancov s funkciou Správa návštevníkov Ricoh Spaces.
  • Workplace Insights

    Prehľady pracoviska

    Prehľady pracoviska RICOH Spaces umožňujú podnikom pochopiť, ako sa využíva ich pracovisko a umožňuje im napraviť nedokonalé správanie, zlepšiť spoluprácu a dokonca znížiť náklady.

  • Mobile App

    Mobilná aplikácia

    Mobilná aplikácia RICOH Spaces posúva pracovisko na dosah ruky a umožňuje zamestnancom rezervovať si miestnosti, stoly, vytvárať požiadavky na služby a oveľa viac, kým sú na cestách.

  • Room Booking Panels

    Rezervačné panely miestností

    Prehladným zobrazením dostupnosti na rezervačných paneloch RICOH Spaces si môžete rýchlo a efektívne rezervovať voľné miestnosti, keď to potrebujete najviac.


Kontaktujte nás!

Porozprávajte sa s našimi špecialistami o tom, ako vám môžeme pomôcť uspieť v tomto zmenenom svete. Kontaktujte nás ešte dnes.

Kontaktujte nás