Robotic Service Advantage
Ak sa vaši zákazníci spoliehajú na robotickú technológiu, musíte poskytovať profesionálne služby podpory. Vaši zákazníci očakávajú rýchlu a efektívnu reakciu na ich potreby v oblasti servisu, od prvej interakcie s pracovníkom technickej podpory, až po včasné dodanie náhradných dielov a odborný zásah technikov. Máme k dispozícii ľudí, platformu a odborné znalosti na poskytovanie tejto podpory vo vašom mene.
Vďaka viac ako 80 ročným skúsenostiam sme jedným z popredných svetových poskytovateľov technologických služieb. Vďaka našim zavedeným prevádzkam ponúkame široké portfólio podporných služieb. Platforma RICOH Service Advantage umožňuje rozšíriť našu špičkovú podporu pre vašich zákazníkov. Vďaka rýchlemu odstráneniu nedostatkov v poskytovaní, možnostiach a pokrytí služieb vám pomôžeme znížiť čas uvedenia na trh a zároveň znížiť investičné náklady.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Služby RICOH Service Advantage predstavujú flexibilné riešenie navrhnuté na mieru. Vďaka našim službám, ktoré poskytujeme v celom regióne EMEA, ponúkame prístup k takmer 5 000 certifikovaným servisným technikom a komplexnému sortimentu podporných služieb vrátane návrhu a implementácie služieb, riadenia služieb, riadenia dodávateľského reťazca a dielov, služieb technickej podpory, diagnostiky na diaľku, inžinieringu v teréne, výkazníctva a fakturácie.
- Plynulé poskytovanie servisnej podpory zákazníkom v celom regióne EMEA
- Na mieru navrhnuté riešenie, ktoré rieši nedostatky v kapacite, možnostiach a pokrytí
- Sieť služieb pokrývajúca Európu, Stredný východ a Afriku
- Profesionálna podpora poskytovaná takmer 5 000 certifikovanými technikmi
- Odborné skúsenosti s rozvíjajúcimi sa trhmi a novými technológiami vrátane robotiky
- Poskytovanie podpory v miestnych jazykoch a porozumenie lokálnym požiadavkám biznisu