Služby precízneho marketingu
Ak sa chcú firmy na súčasnom konkurenčnom trhu zviditeľniť, potrebujú poskytnúť zákazníkom informácie a ponuky, ktoré budú zodpovedať ich záujmom.
Či už prikladáte reklamný materiál k dodávanému materiálu, posielate obchodný list alebo pripájate k faktúre poukážku, zákazníci budú najviac reagovať na relevantnú, cielenú komunikáciu, ktorá priamo zodpovedá ich potrebám.
Služby precízneho marketingu Ricoh pomáhajú inteligentne využívať dáta na zlepšenie vplyvu marketingových kampaní. Pomocou analýzy dát, personalizovaného návrhu marketingového materiálu a vytvorenia dokumentu až po hodnotenie kampane, náš rad služieb pomôže spracovať informácie o zákazníkoch s cieľom oživiť odozvu a rýchlosť zmien.
Uvedomujeme si, že veľa firiem na začiatku pokladá prácu s dátami za náročnú, preto sme vytvorili štruktúrovaný prístup, ako sa môžete pohodlne pustiť po ceste precízneho marketingu:
1. Miestny workshop precízneho marketingu
Na úvod začíname celodenným workshopom precízneho marketingu s vaším marketingovým a IT tímom. V tomto kroku vyhodnotíme aktuálne riadiace procesy kampane a dáta, a toto hodnotenie použijeme ako základ pre zhrnutie a vytvoríme návrh spravovania precízneho marketingu.
2. Spravovanie precízneho marketingu
Za pevne stanovenú cenu potom zrealizujeme vašu prvú kampaň precízneho marketingu, ktorá vám poskytne návod na realizáciu.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Od produktov vzťahujúcich sa na nedávny nákup až po personalizované ponuky založené na predchádzajúcom nákupnom správaní - služby precízneho marketingu Ricoh slúžia na pretvorenie spôsobu komunikácie so zákazníkmi.
Naša koncová služba na mieru pomáha organizácii:
- Využiť informácie o zákazníkoch z rôznych formátov a viacerých miest
- Analyzovať údaje o zákazníkoch s cieľom stanoviť produkty a služby, ktoré by ich mohli pravdepodobne zaujímať
- Hodnotiť a merať odozvu zákazníkov
- Vybrať najvhodnejšie cieľové skupiny pre ďalšiu marketingovú kampaň
- Navrhnúť personalizovanú marketingovú komunikáciu, ktorá je zameraná na záujmy zákazníka
- Prenášať alebo distribuovať marketingový materiál kanálom, ktorý zákazník uprednostňuje
- Zhodnotiť vplyv kampane s cieľom preukázať jej úspech a zistiť, čo sa dá zlepšiť