Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Riadenie komunikácie so zákazníkmi

Súčasné väčšie organizácie sa zvyčajne vyvíjali cestou fúzií a akvizícií, čo znamená, že zákaznícke údaje sa nachádzajú na viacerých platformách. Príprava komunikácie so zákazníkom na mieru je ešte väčšou výzvou, ak si musíte vybrať relevantné údaje z týchto zdrojov. 

Riešenia riadenia komunikácie so zákazníkmi umožňujú organizáciám prepojiť kritické dáta potrebné na vytvorenie komunikácie, ktorá poskytuje dôležité informácie v tom najvhodnejšom formáte spôsobom, ktorý uprednostňuje zákazník. 

Riešenie poskytuje komplexné porfólio produktov na riadenie komunikácie medzi médiami, pričom preberá personalizovanú, cielenú komunikáciu používaním služby cieleného marketingového poradenstva a analýzy dát. 

Podstatou služby je výkonná analýza dát, ktorá pomáha zhromažďovať dáta z rôznych zdrojov s cieľom lepšie pochopiť zákazníkov. Množstvo údajov, ktoré organizácie zhromažďujú, exponenciálne narastá a neorganizované dáta zo zdrojov, ako sú sociálne média, predstavujú výzvu. Riešenie pomáha v reálnom čase analyzovať množstvo dát s cieľom získať praktický prehľad o správaní a zvykoch používateľa, čím umožňuje vytvárať cielenejšiu a relevantnejšiu obchodnú komunikáciu.

Hlavné vlastnosti a výhody

Riadenie komunikácie so zákazníkmi Ricoh znamená viac než jednoduché zlepšenie spôsobu a miesta, kde sa informácie zdieľajú so zákazníkmi. Naše riešenia na mieru pomôžu zefektívniť náklady a komunikačné postupy, dodržiavať predpisy a zvyšovať spokojnosť a odozvy zákazníkov. 

Naše riešenie pomáha organizácii:

  • Posilniť vzťahy so zákazníkmi
  • Zvýšiť zaangažovanie zákazníkov
  • Vytvoriť pozitívnu obchodnú značku a skúsenosti so službami
  • Poskytnúť väčší prehľad o odozve a správaní
  • Zozbierať viac informácií o zákazníkoch

Súvisiace služby