Riadenie komunikácie so zákazníkmi
Súčasné väčšie organizácie sa zvyčajne vyvíjali cestou fúzií a akvizícií, čo znamená, že zákaznícke údaje sa nachádzajú na viacerých platformách. Príprava komunikácie so zákazníkom na mieru je ešte väčšou výzvou, ak si musíte vybrať relevantné údaje z týchto zdrojov.
Riešenia riadenia komunikácie so zákazníkmi umožňujú organizáciám prepojiť kritické dáta potrebné na vytvorenie komunikácie, ktorá poskytuje dôležité informácie v tom najvhodnejšom formáte spôsobom, ktorý uprednostňuje zákazník.
Riešenie poskytuje komplexné porfólio produktov na riadenie komunikácie medzi médiami, pričom preberá personalizovanú, cielenú komunikáciu používaním služby cieleného marketingového poradenstva a analýzy dát.
Podstatou služby je výkonná analýza dát, ktorá pomáha zhromažďovať dáta z rôznych zdrojov s cieľom lepšie pochopiť zákazníkov. Množstvo údajov, ktoré organizácie zhromažďujú, exponenciálne narastá a neorganizované dáta zo zdrojov, ako sú sociálne média, predstavujú výzvu. Riešenie pomáha v reálnom čase analyzovať množstvo dát s cieľom získať praktický prehľad o správaní a zvykoch používateľa, čím umožňuje vytvárať cielenejšiu a relevantnejšiu obchodnú komunikáciu.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Riadenie komunikácie so zákazníkmi Ricoh znamená viac než jednoduché zlepšenie spôsobu a miesta, kde sa informácie zdieľajú so zákazníkmi. Naše riešenia na mieru pomôžu zefektívniť náklady a komunikačné postupy, dodržiavať predpisy a zvyšovať spokojnosť a odozvy zákazníkov.
Naše riešenie pomáha organizácii:
- Posilniť vzťahy so zákazníkmi
- Zvýšiť zaangažovanie zákazníkov
- Vytvoriť pozitívnu obchodnú značku a skúsenosti so službami
- Poskytnúť väčší prehľad o odozve a správaní
- Zozbierať viac informácií o zákazníkoch