Business Solutions Thumbnail

Obchodné riešenia

V spoločnosti Ricoh sa špecializujeme na vývoj a integráciu komplexných technológií, ktoré pomáhajú firmám reagovať na neustále sa meniace spôsoby práce.

Zistiť viac
Premeňte svoj digitálny pracovný priestor, aby ste zlepšili skúsenosti svojich zamestnancov, podporili spoluprácu a inovácie.
Prečítajte si viac
Zefektívnite svoje obchodné procesy a podporte spoluprácu a produktivitu zamestnancov rýchlejšími a nákladovo efektívnejšími spôsobmi práce.
Prečítajte si viac
Získajte prístup k správnej technológii tlače a odborným znalostiam, ktoré umožnia vašim zamestnancom efektívne vytvárať, ukladať a tlačiť informácie.
Prečítajte si viac
Modernizujte a konsolidujte svoju IT infraštruktúru, automatizujte úlohy a transformujte svoje obchodné operácie.
Prečítajte si viac
Zabezpečenie IT infraštruktúry pomocou našich odborných riešení a vybudovanie odolnosti spoločnosti.
Prečítajte si viac
Prejdite na digitálnu tlač a poskytnite svojim zákazníkom udržateľnejšie a nákladovo efektívnejšie možnosti.
Prečítajte si viac
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletný sortiment riešení navrhnutých tak, aby pomohli zefektívniť vaše obchodné procesy a zvýšiť efektivitu a produktivitu vo vašej spoločnosti.

Energeticky účinný rad produkčných tlačiarní a komplexných softvérových riešení.
Prečítajte si viac
Tlačiarne DTG na hromadné prispôsobovanie odevov a doplnkov, ako sú tričká, ponožky a tašky.
Prečítajte si viac
Služby prispôsobené vášmu pracovnému prostrediu, ktoré vám umožnia automatizovať úlohy a vytvoriť pozitívne pracovné prostredie.
Prečítajte si viac
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Všetka potrebná podpora pre produkty a služby na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia, ktoré udržia vaše podnikanie v chode.

Získať podporu
Použite naše samoobslužné portály na odosielanie údajov z meračov, sťahovanie ovládačov a softvéru a ďalšie.
Prečítajte si viac
Servisný portál
Spravujte svoje zariadenia online prostredníctvom servisného portálu Web Service Desk, od sledovania používania, zadávania servisných požiadaviek, objednávania spotrebného materiálu, tonerov atd.
News Events Thumbnail

Aktuálne informácie

Zistite všetko o našich obchodných novinkách, inováciách produktov a podujatiach, ktoré organizujeme a na ktorých sa zúčastňujeme.

Všetky novinky
Zistite, čo je nové v spoločnosti Ricoh s novinkami a aktualizáciami, ktoré menia pracovisko.
Prečítajte si viac
Zúčastnite sa na našich nadchádzajúcich podujatiach a zistite, ako vám môžeme pomôcť vytvoriť efektívnejšie pracovisko založené na spolupráci.
Prečítajte si viac
About Us Thumbnail

O nás

V spoločnosti Ricoh sa snažíme vždy počúvať našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi obchodnými cieľmi. Snažíme sa o pridanú hodnotu pre vaše zariadenia a služby. Prispôsobujeme sa meniacim sa obchodným podmienkam.

Zistiť viac
Vytvorte si naplňujúcu kariéru v spoločnosti Ricoh.
Prečítajte si viac
Insights Thumbnail

Všetky prieskumy

Preskúmajte a prečítajte si naše najnovšie blogy a postrehy o tom, čo je v oblasti podnikových riešení najdôležitejšie.

Čítajte viac
Kotaktujte nás

Správa pracoviska

Viete, koľko stolov sa v každom okamihu používa vo vašich kanceláriách? Môžu si zamestnanci rezervovať zasadacie miestnosti alebo priestory na videokonferencie vo svojej kancelárii alebo na iných miestach pomocou jedného systému? Riešenia na monitorovanie a správu v reálnom čase zabezpečia jednoduché získanie poznatkov o tom, ako využívate pracoviská. To vám pomôže efektívnejšie riadiť investície do nehnuteľností a dosiahnuť úspory vo výške až 50 %.  

Správa pracoviska od spoločnosti Ricoh analyzuje spôsob každodenného fungovania vašej pobočky a poskytuje riešenia založené na údajoch, ktoré maximalizujú produktivitu a znižujú čas, ktorý ľudia strávia na opakujúcich sa administratívnych úlohách.

Bez ohľadu na to, či potrebujete technickú podporu v prevádzke alebo na diaľku, naši experti v spolupráci s vami navrhnú a implementujú to najvhodnejšie riešenie pre vaše podnikanie.
Hlavné vlastnosti a výhody

Zlepšite svoje skúsenosti v kancelárii pomocou integrovaného systému riadenia pracoviska

V nedávnej štúdii nás zamestnanci informovali o tom, že lepšia technológia by mala najpozitívnejší vplyv na ich pracovný deň.

Aby sme dosiahli tento cieľ, pomáhame vášmu tímu správy budov optimalizovať existujúci fyzický pracovný priestor pomocou systémov riadenia pracoviska, aby sme vyhodnotili a upravili vaše firemné procesy. Zhromažďovanie praktických údajov o správe priestoru a aktív podporuje rozhodovanie a zvyšovanie výkonnosti, produktivity a úsporu nákladov.

Využite systémy riadenia pracoviska na: 

  • Zlepšenie skúseností návštevníkov a ich navigovanie pomocou samoobslužných recepcií a plošnej digitálnej reklamy
  • Získajte úplný prehľad o využívaní miestností/stolov a podporte plne integrované rezervačné zariadenia pre všetkých zamestnancov
  • Monitorujte a vyhodnocujte používanie cenných prostriedkov IT, ako sú interaktívne displeje a nástroje na videokonferencie

Keď porozumiete tomu, ako sa využíva vaše pracovisko, budete môcť efektívnejšie spravovať aktíva a nehnuteľnosti, znížiť náklady a uskutočňovať inteligentnejšie rozhodnutia. Naše riešenia pre správu pracoviska poskytujú obchodné informácie a údaje, ktoré potrebujete na uskutočňovanie inteligentnejších rozhodnutí v súvislosti s používaním a obsadenosťou.

Ste pripravení naštartovať optimalizáciu svojich kancelárií?

Kontaktujte nás ešte dnes a získajte štatistiky a obchodné informácie, ktoré vám umožnia urobiť kvalifikované rozhodnutia ohľadom svojich pracovísk.

Kontaktujte nás