Správa pracoviska
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Zlepšite svoje skúsenosti v kancelárii pomocou integrovaného systému riadenia pracoviska
V nedávnej štúdii nás zamestnanci informovali o tom, že lepšia technológia by mala najpozitívnejší vplyv na ich pracovný deň.Aby sme dosiahli tento cieľ, pomáhame vášmu tímu správy budov optimalizovať existujúci fyzický pracovný priestor pomocou systémov riadenia pracoviska, aby sme vyhodnotili a upravili vaše firemné procesy. Zhromažďovanie praktických údajov o správe priestoru a aktív podporuje rozhodovanie a zvyšovanie výkonnosti, produktivity a úsporu nákladov.Využite systémy riadenia pracoviska na:- Zlepšenie skúseností návštevníkov a ich navigovanie pomocou samoobslužných recepcií a plošnej digitálnej reklamy
- Získajte úplný prehľad o využívaní miestností/stolov a podporte plne integrované rezervačné zariadenia pre všetkých zamestnancov
- Monitorujte a vyhodnocujte používanie cenných prostriedkov IT, ako sú interaktívne displeje a nástroje na videokonferencie
Keď porozumiete tomu, ako sa využíva vaše pracovisko, budete môcť efektívnejšie spravovať aktíva a nehnuteľnosti, znížiť náklady a uskutočňovať inteligentnejšie rozhodnutia. Naše riešenia pre správu pracoviska poskytujú obchodné informácie a údaje, ktoré potrebujete na uskutočňovanie inteligentnejších rozhodnutí v súvislosti s používaním a obsadenosťou.
Ste pripravení naštartovať optimalizáciu svojich kancelárií?
Kontaktujte nás ešte dnes a získajte štatistiky a obchodné informácie, ktoré vám umožnia urobiť kvalifikované rozhodnutia ohľadom svojich pracovísk.