Komunikačné služby
V súčasnosti sa približne 90 % všetkých informácií zo stretnutia stratí, keď sa stretnutie skončí. Navyše iba 45 % z celej doby stretnutia je produktívnych. Chcete efektívnejší a pútavejší spôsob spojenia so zamestnancami pracujúcimi na diaľku alebo v kanceláriách na celom svete?
Ako sa mení svet práce, tak spoločnosť Ricoh vyvíja svoje služby a riešenia, aby zabezpečila, že vy a vaši zamestnanci máte všetko, čo potrebujete na efektívnu komunikáciu a spoluprácu.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Ako zvýšiť efektívnosť tímu pomocou najnovších digitálnych inovácií?
Našou úlohou ako vášho technologického partnera je vytvoriť digitálne pracoviská súčastnosti a budúcnosti tým, že vám pomôžeme identifikovať technológiu, pomocou ktorej využijete svoj kancelársky priestor naplno.Uskutočňujeme to pomocou:- Dizajnu pracoviska na mieru vrátane integrácie pracovných postupov pre medzinárodné spoločnosti
- Posúdenia a analýzy vašich súčasných kancelárskych priestorov a pracovných procesov
- Implementácie riešenia, ktoré poskytne zamestnancom okamžitú spoluprácu z ľubovoľného miesta v reálnom čase
- Profesionálne riadených služieb vrátane podpory 24 hodín denne, 7 dní v týždni
Ste pripravení vylepšiť vybavenie vašich zasadacích miestností, a tým rozšíriť spoluprácu a naštartovať tímovú produktivitu?
Kontaktujte nás ešte dnes a zistíte, ako môže vaša firma profitovať z inteligentnejších komunikačných miestností.