Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

Zákaznicke služby

V súčasnosti sa dobré služby zákazníkom často spoliehajú na rýchly prístup k presným informáciám. Avšak pri takom množstve rozličných dokumentov v rôznom formáte, ktoré sú distribuované v rámci spoločnosti, môžu pracovníci stráviť hodiny hľadaním toho, čo potrebujú. Je to zbytočné či už z pohľadu času ale aj kvôli frustrácii zákazníkov, ktorí sú nútení čakať na pomoc. 

Riešenie zákazníckych služieb Ricoh poskytuje podnikom centralizované úložisko digitálnych dokumentov, ktoré podporuje viac než 300 rôznych druhov súborov. Dokumenty sa dajú rýchlo zbierať, označiť a uložiť a ihneď môžete používať tie najaktuálnejšie informácie. Tímy služieb zákazníkom potom dokážu odpovedať rýchlo a presne použitím aktuálnych informácií. 

Okrem výhod spojených s efektivitou a zákazníckymi službami toto riešenie bez potreby papiera pomáha podnikom zvyšovať bezpečnosť dokumentov, ich zhodu s predpismi a ekologickými normami. Ušetrí sa čas strávený manuálnym označovaním a zlepší sa presnosť. Dokumenty sa dajú jednoducho pripomienkovať predtým, než sú presunuté do bezpečných elektronických priečinkov a procesy sú transparentné a ľahko kontrolovateľné.

Hlavné vlastnosti a výhody

Riešenie zákazníckych služieb Ricoh umožňuje firmám tráviť menej času vyhľadávaním informácií, a tak môžu tráviť viac času hľadaním nových zákazníkov. 

Naše riešenie vám pomôže:

  • Zdokonaliť služby zákazníkom aktualizovaným a jednoduchým prístupom k informáciám
  • Zaručiť zákazníkom dôvernosť vďaka zabezpečeniu založenom na rozoznávaní pracovných funkcií, ktoré riadi prístup k dokumentom
  • Zvýšiť efektivitu pomocou rýchleho prístupu k informáciám o zákazníkoch vďaka centralizovanému digitálnemu úložisku
  • Ušetriť čas strávený manuálnym označovaním pomocou optického rozoznávania znakov
  • Vyhľadávať správne dokumenty rýchlo vďaka označenému formátu, ktorý sa dá ľahko vyhľadať
  • Zlepšiť dodržiavanie právnych predpisov vďaka transparentným revíznym záznamom a vstupným a výstupným kontrolným verziám s cieľom zabezpečiť, že sa budú používať iba aktuálne dokumenty

Súvisiace služby

  • Správa kontraktov

    Správa kontraktov

    Majte kontrolu nad riadením zmlúv s naším bezpečným riešením, v ktorom sa ľahko vyhľadáva.

  • Riadenie komunikácie so zákazníkmi

    Riadenie komunikácie so zákazníkmi

    Zlepšite zapojenie inovatívnych viackanálových technológií, riešení pracovného toku a možností optimalizácie.

  • Služby precízneho marketingu

    Služby precízneho marketingu

    Funkčné prehľady a nástroje personalizácie, ktoré pomôžu zlepšiť odozvu zákazníkov a rýchlosť zmien.