Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Obchodné podmienky
Na stiahnutie
Registrácia záruk
Registrácia záruk
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

Správa kontraktov

Riešenie správy zmluvných dokumentov vytvára bezpečný a jednoducho riadený centrálny elektronický archív, ktorý poskytuje prístup k aktualizovaným dokumentom v reálnom čase. 

Centralizácia ukladania znamená získanie väčšej kontroly nad týmito veľmi dôležitými dokumentmi. Zmluvy sa dajú jednoducho spravovať a nájsť a zároveň sú zabezpečené. 

Naše riešenie správy zmluvných dokumentov umožňuje zaradiť dokumenty do označených súborov a ukladať ich do bezpečných priečinkov, kde sú prístupné pre oprávnených používateľov. Kontakty a dohody o poskytovaných službách sa dajú rýchlo a ľahko vyhľadať a neexistuje viac nebezpečenstvo ich chybného uloženia alebo zaradenia.

Hlavné vlastnosti a výhody

Naše riešenie dáva kontrolu nad riadením zmluvných dokumentov a ponúka:

Jednoduchý prístup k dôverným informáciám
  • Tlačené dokumenty sa dajú jednoducho konvertovať a označiť, aby sa dali ľahko vyhľadať
  • S vysokokvalitným riadením informácií máte dôležité informácie na dosah ruky, čo zjednodušuje rýchle rozhodovanie a silnú pozíciu pri rokovaniach

Zlepšenú bezpečnosť
  • Prístup založený na rozoznávaní pracovných pozícií umožňuje jednoducho riadiť povolenie prístupu osôb k dokumentom
  • Prihlásenie užívateľov a revízne záznamy sledujú návštevy užívateľov a pomáhajú dodržiavať právne predpisy
  • Pravidelné zálohovanie chráni kontinuitu podnikania a zabraňuje strate informácií

Zvýšenú efektivitu
  • Digitalizícia zvyšuje presnosť a znižuje riziko chybného umiestnenia alebo zaradenia zmlúv do priečinkov
  • Funkcia optického rozoznávania znakov rýchlo a presne digitalizuje text
  • Centralizované elektronické úložisko poskytuje efektívny prístup k dokumentom
  • Služby vstupnej a výstupnej kontroly zabezpečia kontrolu verzie dokumentov, takže budete mať vždy prístup k najaktuálnejším informáciám

Súvisiace služby

  • Záväzky

    Záväzky

    Riešenie, ktoré sa ľahko implementuje a ktoré automatizuje úlohy zberu, schvaľovania, platby a archivácie faktúr.

  • Správa Dokumentov

    Správa dokumentov

    Integrovaný rad aplikácií a nástrojov, ktoré riadia a monitorujú infraštruktúru dokumentov.

  • Správa zariadení

    Správa zariadení

    Rýchla a efektívna podpora zariadení, ktorá odbremení zamestnancov, vďaka čomu sa môžu venovať svojmu biznisu.

  • Zákaznicke služby

    Zákaznicke služby

    Riešenie, ktoré dáva tímu možnosť okamžitého prístupu a aktuálnych informácií o zákazníkoch.

  • Správa pohľadávok

    Správa pohľadávok

    Zlepšite služby zákazníkom pomocou rýchlej centralizovanej a ľahko dostupnej archivácie faktúr.