Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Obchodné podmienky
Na stiahnutie
Registrácia záruk
Registrácia záruk
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

Záznamy ľudských zdrojov

Od životopisov k zmluvám, zdravotným záznamom až po dôchodky - oddelenia ľudských zdrojov sa zaoberajú každý deň obrovskými množstvami dôverných informácií. Či už je váša firma veľká alebo malá, vždy potrebujete stanoviť postupy, ktoré riadia všetku túto administratívnu prácu efektívne a bezpečne. Riešenie Human Resource Records pomáha oddeleniam ľudských zdrojov zefektívniť správu dokumentov. Dokumenty sú zozbierané, označené a uložené na centrálnom digitálnom úložisku, ktoré sa dá ľahko spravovať. Skladovanie všetkých citlivých dokumentov a prístup k nim je bezpečný a pracovníci oddelenia ľudských zdrojov majú na dosah presné a aktuálne informácie. 

Zavedením riešenia digitálnych dokumentov do už existujúceho elektronického toku ľudských zdrojov sa významne zlepšia procesy ľudských zdrojov a ušetria peniaze:

  • Dokumenty sa môžu efektívne distribuovať a vyhľadávať za účelom rýchleho schválenia alebo autorizácie
  • Zvýši sa dôvernosť vďaka politike efektívneho zberu dokumentov a bezpečného prístupu
  • Bezpečné skladovanie, prístup a schopnosť sledovať dokumenty napomáha dodržiavať právne predpisy
  • Priame úspory času a peňazí sa uskutočňujú vďaka znižovaniu manuálnej práce, fyzického skladovania a tlačových nákladov
Hlavné vlastnosti a výhody

Riešenie Human Resource Records Ricoh pomáha zlepšovať produktivitu vďaka rýchlemu, presnému a dôvernému spravovaniu dokumentov. 

Naše riešenie pomáha: 

Zaistiť bezpečnosť a dodržiavanie právnych predpisov

  • Chráňte dôverné informácie pred stratou alebo zneužitím pomocou bezpečných prístupových práv založených na rozoznávaní pracovných funkcií
  • Zaručte dodržiavanie právnych predpisov spolu so správnym značením a revíznymi záznamami, kontrolou verzií a riadením prístupu k dokumentom
  • Zjednodušte dodržiavanie právnych predpisov vďaka bezpečnému elektronickému úložisku, ktoré zefektívni pravidlá uchovávania dokumentov a ich likvidácie


Urýchliť spracovanie

  • Urýchlite procesy ako napr. nábor tým, že je možné rýchlo a jednoducho vyhľadať a roztriediť životopisy a ostatné dokumenty
  • Poskytnite okamžitý a bezpečný prístup k centrálne uloženým elektronickým dokumentom s cieľom zabezpečiť rýchlejšiu autorizáciu
  • Jednoducho zozbierajte a konvertujte dokumenty na prehľadávateľný, označený formát, ktorý si môžete prezerať vo viac než 300 rôznych formátoch súborov


Znižovať náklady

  • Znižujte plytvanie časom, náklady na administráciu a skladovanie vďaka okamžitému prístupu k presne označenému centrálne riadenému elektronickému úložisku

Súvisiace služby

  • Výdavky

    Výdavky

    Zmeňte správu výdavkov pomocou rýchleho a presného elektronického spracovania.

  • Správa kontraktov

    Správa kontraktov

    Majte kontrolu nad riadením zmlúv s naším bezpečným riešením, v ktorom sa ľahko vyhľadáva.