Logistika
Riešenie logistiky Ricoh ponúka nástroje, ktoré potrebujete na jednoduchý a presný zber a označenie dokladov dodávky, potvrdenia o doručení, o vyzdvihnutí a iných dokumentov potrebných na úspešné riadenie logistiky.
Efektívne riadenie administratívnej práce spojenej s logistikou má priamy peňažný vplyv - čím skôr spracujete tieto údaje, tým rýchlejšie môžete vystaviť faktúru na poskytnuté služby. Logistické dokumenty sú ukladané na bezpečné centrálne elektronické úložisko, ktoré sa dá ľahko spravovať, kde sú neustále dostupné na vyhľadanie a konzultovanie.
Toto úplné digitálne riešenie pomáha urýchľovať procesy vďaka rýchlemu zberu dokumentov, znižuje čas a náklady potrebné na administráciu ako aj riziko chýb spôsobených manuálnym zadávaním.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Služby Logistics services pomáhajú znižovať náklady a zlepšiť cash flow digitalizovaním a centralizovaním všetkých dôležitých logistických dokumentov.
Naše riešenie vám môže pomôcť:
Znižovať obchodné náklady- Odstraňuje potrebu manuálneho vyhľadávania, priraďovania a spracovania dokladov dodávky, potvrdenia o doručení a vyzdvihnutí
- Poskytuje okamžitý prístup cez presne označené, centrálne riadené elektronické úložisko, čo znižuje náklady na administratívu a potrebu nákladného fyzického skladovania
Zrýchliť procesy- Zlepšite efektivitu podnikania prístupom k všetkým dokumentom v reálnom čase
- Urýchlite spracovanie vďaka rýchlemu a jednoduchému skenovaniu a označovaniu dokumentov použitím multifunkčného zariadenia
Zdokonaliť cash flow- Rýchle vyhľadávanie a prenášanie kľúčových dokumentov urýchľuje vystavenie faktúr a zlepšuje cash flow
Zvýšiť presnosť- Centralizované riadenie dokumentácie umožňuje presné označenie a auditné záznamy
- Riadenie prístupu k dokumentom zabezpečuje aktuálnosť ich verzií
- Rýchle a jednoduché priradenie dokumentov znamená, že pracovníci helpdesku dokážu zodpovedať na otázky rýchlejšie