Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Obchodné podmienky
Na stiahnutie
Registrácia záruk
Registrácia záruk
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

Aplikačné služby

Aplikačné služby Ricoh boli vytvorené na zdokonalenie všetkých aspektov prostredia dokumentov. Naši skúsení konzultanti služby zhodnotia vaše postupy a pomôžu navrhnúť aplikačné riešenie, ktoré zoptimalizuje spracovanie dokumentov. Ponúkame praktickú podporu počas celého procesu a dokážeme pomôcť pri zavádzaní, údržbe a s následnou správu aplikácií.


Správa Dokumentov

Správa dokumentov

Služba správy dokumentov bola vytvorená na pomoc riadenia a monitorovania dokumentov pomocou integrovanej, prispôsobenej sérii aplikácií a nástrojov, ktoré spolupracujú na zjednodušení procesov spracovania dokumentov.


Správa kontraktov

Majte kontrolu nad riadením zmlúv s naším bezpečným riešením. Uistite sa, že máte vždy na dosah potrebné informácie vďaka prístupu k dokumentom v reálnom čase, a chráňte dôverné dokumenty pomocou prístupového systému rozlišujúceho pracovné funkcie.

Správa kontraktov

Záznamy vozidlového parku

Záznamy vozidlového parku

Riešenie záznamov vozidlového parku Ricoh ponúka bezpečný a jednoduchý spôsob ako spravovať elektronický archív, ktorý umožní rýchlo získať a zaregistrovať dokumenty vozidiel, a tak zabezpečí bezpečný prístup k najaktuálnejším verziám záznamov o vozidlovom parku v reálnom čase.


Správa zariadení

Naše integrované nástroje monitorovania a správy zariadení umožňujú servisným technikom Ricoh monitorovať infraštruktúru zariadení na diaľku a poskytovať proaktívnu podporu po celý deň.

Správa zariadení

Záväzky

Záväzky

Riešenie záväzkov Ricoh zjednodušuje zber, spracovanie, schvaľovanie a archiváciu dodávateľských faktúr. Faktúry sú jednoducho prístupné a je ich možné sledovať. Ich správa sa stáva bezproblémovou, keďže zdĺhavé manuálne úlohy sú zautomatizované.


Správa pohľadávok

Riešenie archivácie pohľadávok Ricoh pomáha zlepšovať zákaznícky servis vďaka rýchlej centrálnej archivácii faktúr, ktorá je ľahko dostupná a obsahuje verzie faktúr, ktoré odzrkadľujú tie, ktoré sú zasielané zákazníkom.

Správa pohľadávok

Zákaznicke služby

Zákaznicke služby

Zlepšite zákaznícky servis tým, že si zabezpečíte jednoduchý prístup k najaktuálnejším informáciám o zákazníkoch. Použite naše riešenie, aby ste rýchlo zozbierali, zaregistrovali a uložili údaje o zákazníkoch a zároveň zlepšili prístup k dokumentom, ich bezpečnosť a dodržiavanie právnych predpisov.


Záznamy ľudských zdrojov

Riešenia záznamov ľudských zdrojov Ricoh pomáhajú oddeleniu ĽZ zefektívniť správu dokumentov poskytnutím ľahko riadeného, bezpečného centrálneho digitálneho úložiska na zber, označenie a skladovanie citlivých informácií.

Záznamy ľudských zdrojov

Výdavky

Správa výdavkov

Zefektívnite prístup k výdavkom vďaka rýchlemu a presnému elektronickému spracovaniu, ktoré znižuje čas potrebný na administráciu, zmenšuje náklady na skladovanie dokumentov, zlepšuje bezpečnosť a poskytuje jasný revízny záznam pre dodržiavanie právnych predpisov.


Logistika

Riešenie logistiky Ricoh poskytuje nástroje, ktoré potrebujete na jednoduchý a presný zber a označenie dokladov dodávky, potvrdenia o doručení, o vyzdvihnutí a iných dokumentov potrebných na úspešné riadenie logistiky.

Logistika

Nenašli ste, čo ste hľadali?

Skontaktujte sa s nami a porozprávame sa, ako Vám môžeme pomôcť.

Kontaktujte nás