homeback to menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Grafická komunikácia

Pripravte firmu na budúce výzvy

Možnosti tlače sú nekonečné. Spoločnosť Ricoh vám pomáha pri rozvoji, digitalizácii a vytváraní výhody udržateľného podnikania. Poskytuje riešenia v oblasti hardvéru, softvéru a služieb, ktoré prinášajú nové možnosti profesionálnej tlače.
Objavte všetky naše riešenia grafickej komunikácie
Graphic Communication
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Budeme radi, keď sa ozvete

Či už máte otázku týkajúcu sa cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomoc so správou vášho účtu alebo už používate naše produkty a máte otázku v súvislosti s podporou, náš tím je vám pripravený pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview
Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Inteligentné a bezpečné riešenia pre stredne veľké firmy

Výber správneho riešenia pre firmy

Firmy musia v súčasnosti porozumieť tomu, ako môžu spojiť ľudí a technológie, aby vytvorili flexibilné, inteligentné a bezpečné pracovné prostredie. Je dôležité porozumieť kľúčovým faktorom, ktoré je potrebné zvážiť pri vytváraní bezpečných udržateľných pracovných priestorov, ktoré sa môžu prispôsobiť novým spôsobom práce tak, aby sa zachovala produktivita a bezpečnosť.

Stredne veľké firmy musia nájsť flexibilné riešenia, ktoré sú prispôsobiteľné meniacemu sa podnikateľskému prostrediu. Základné oblasti pracovného prostredia musia byť prispôsobené tak, aby poskytovali bezpečné pracovné priestory s možnosťami hybridnej práce pre zamestnancov aj zákazníkov.

Kľúčové faktory, ktoré je potrebné zohľadniť pri vytváraní bezpečného pracovného prostredia

  • Zdravie zamestnancov

    Zdravie zamestnancov

    Budujte dôveru zamestnancov vracajúcich sa na pracovisko pomocou inteligentných a bezpečných riešení, ako je rezervovanie pracovného stola, bezkontaktné snímanie teploty, systém digitálneho podpisovania a recepcie, čiastočne alebo úplne bezkontaktné operácie, bezkontaktné dodávky a bezpečné uloženie v inteligentných uzamykateľných skrinkách.

  • Obchodné operácie

    Obchodné operácie

    Zmeňte alebo prispôsobte svoju existujúcu IT infraštruktúru a umožnite tímom produktívne spolupracovať odkiaľkoľvek. Pochopte nové riešenia, ktoré udržujú informácie v bezpečí, efektívnejšie spravujú údaje a pomocou cloudu zabezpečia flexibilitu biznisu

  • Procesy a pracovné postupy

    Procesy a pracovné postupy

    Zachovajte fungovanie dôležitých obchodných procesov bez ohľadu na to, či ste v kancelárii alebo pracujete na diaľku. Optimalizujte alebo automatizujte procesy a pracovné postupy tak, aby sa vaše tímy nezaoberali opakujúcimi sa úlohami, čo im umožní zamerať sa na užitočnejšiu prácu s vysokou hodnotou.

Podpora šance uspieť v zmenenom svete

Vďaka nasledujúcim riešeniam vám môžeme pomôcť vytvoriť inteligentné a bezpečné pracovisko.

  • Smart Device Connector

    Smart Device Connector

    Objavte inteligentnú aplikáciu, ktorá umožňuje bez-dotykové ovládanie rôznych zariadení.

  • Smart Day Locker

    Inteligentný úložný systém pre osobnú potrebu (Smart Day Locker)

    Umožňuje zamestnancom vyhradiť si dočasný úložný priestor pomocou mobilnej aplikácie

  • Thermal Camera

    Termálna kamera

    Chráňte zdravie zamestnancov pomocou riešení na okamžité sledovanie telesnej teploty

  • Digital authorisation / eSignature

    Digitálna autorizácia/elektronický podpis

    Spravujte kompletné digitálne pracovné postupy a urýchlite obchodné procesy pomocou bezpečných riešení digitálneho podpisovania.

  • Meeting space solutions

    Riešenia pre zasadacie priestory

    Udržujte tímy v spojení pomocou flexibilných, mobilných a jednoducho použiteľných riešení na video-konferencie a spoluprácu.

  • Printed signage

    Tlačené značenie a nápisy

    Vytvárajte prispôsobené tlačené značenie pre pracoviská. Komunikujte dôležité obchodné informácie v celom pracovnom prostredí.

  • Smart Team working

    Inteligentná tímová spolupráca

    Zaveďte najnovšie nástroje na zlepšenie spolupráce a produktivity zamestnancov pracujúcich na diaľku.

  • Digital signage

    Plošná digitálna reklama

    Komunikujte a kontrolujte dôležité obchodné správy vďaka riešeniam v oblasti plošnej digitálnej reklamy, a to 24 hodín denne, 7 dní v týždni, odkiaľkoľvek.

  • Parcel & Mail delivery

    Doručovanie balíkov a pošty

    Bezpečné a sledovateľné úložné priestory, ktoré umožňujú sledované uloženie poštových zásielok, kým príjemca nebude k dispozícii.

  • Asset & Inventory Management

    Správa majetku a zásob

    Inteligentné úložné systémy pre správu zásob a majetku umožňujú kontrolu a bezpečnú distribúciu zásob v okamihu, keď je to potrebné

  • Integrated workplace management

    Integrovaná správa pracoviska

    Transformujte kancelárske priestory pomocou interaktívnych plánov budov, rezervácie zasadacích miestností a pracovných stolov v reálnom čase a integráciou snímačov IoT.


Kontaktujte nás

Porozprávajte sa s našimi odborníkmi a zistite, ako môžeme pomôcť vašej spoločnosti uspieť v tomto vyvíjajúcom sa prostredí.

Kontaktujte nás