Inteligentné a bezpečné riešenia pre stredne veľké firmy
Výber správneho riešenia pre firmy
Kľúčové faktory, ktoré je potrebné zohľadniť pri vytváraní bezpečného pracovného prostredia
-
Zdravie zamestnancov
Budujte dôveru zamestnancov vracajúcich sa na pracovisko pomocou inteligentných a bezpečných riešení, ako je rezervovanie pracovného stola, bezkontaktné snímanie teploty, systém digitálneho podpisovania a recepcie, čiastočne alebo úplne bezkontaktné operácie, bezkontaktné dodávky a bezpečné uloženie v inteligentných uzamykateľných skrinkách.
-
Obchodné operácie
Zmeňte alebo prispôsobte svoju existujúcu IT infraštruktúru a umožnite tímom produktívne spolupracovať odkiaľkoľvek. Pochopte nové riešenia, ktoré udržujú informácie v bezpečí, efektívnejšie spravujú údaje a pomocou cloudu zabezpečia flexibilitu biznisu -
Procesy a pracovné postupy
Zachovajte fungovanie dôležitých obchodných procesov bez ohľadu na to, či ste v kancelárii alebo pracujete na diaľku. Optimalizujte alebo automatizujte procesy a pracovné postupy tak, aby sa vaše tímy nezaoberali opakujúcimi sa úlohami, čo im umožní zamerať sa na užitočnejšiu prácu s vysokou hodnotou.
Vďaka nasledujúcim riešeniam vám môžeme pomôcť vytvoriť inteligentné a bezpečné pracovisko.
-
Smart Device Connector
Objavte inteligentnú aplikáciu, ktorá umožňuje bez-dotykové ovládanie rôznych zariadení. -
Inteligentný úložný systém pre osobnú potrebu (Smart Day Locker)
Umožňuje zamestnancom vyhradiť si dočasný úložný priestor pomocou mobilnej aplikácie -
Termálna kamera
Chráňte zdravie zamestnancov pomocou riešení na okamžité sledovanie telesnej teploty -
Digitálna autorizácia/elektronický podpis
Spravujte kompletné digitálne pracovné postupy a urýchlite obchodné procesy pomocou bezpečných riešení digitálneho podpisovania. -
Riešenia pre zasadacie priestory
Udržujte tímy v spojení pomocou flexibilných, mobilných a jednoducho použiteľných riešení na video-konferencie a spoluprácu. -
Tlačené značenie a nápisy
Vytvárajte prispôsobené tlačené značenie pre pracoviská. Komunikujte dôležité obchodné informácie v celom pracovnom prostredí. -
Inteligentná tímová spolupráca
Zaveďte najnovšie nástroje na zlepšenie spolupráce a produktivity zamestnancov pracujúcich na diaľku. -
Plošná digitálna reklama
Komunikujte a kontrolujte dôležité obchodné správy vďaka riešeniam v oblasti plošnej digitálnej reklamy, a to 24 hodín denne, 7 dní v týždni, odkiaľkoľvek. -
Doručovanie balíkov a pošty
Bezpečné a sledovateľné úložné priestory, ktoré umožňujú sledované uloženie poštových zásielok, kým príjemca nebude k dispozícii. -
Správa majetku a zásob
Inteligentné úložné systémy pre správu zásob a majetku umožňujú kontrolu a bezpečnú distribúciu zásob v okamihu, keď je to potrebné -
Integrovaná správa pracoviska
Transformujte kancelárske priestory pomocou interaktívnych plánov budov, rezervácie zasadacích miestností a pracovných stolov v reálnom čase a integráciou snímačov IoT.
Kontaktujte nás
Porozprávajte sa s našimi odborníkmi a zistite, ako môžeme pomôcť vašej spoločnosti uspieť v tomto vyvíjajúcom sa prostredí.