Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Predaj a marketing


Funkcie predaja a marketingu prechádzajú technologickou transformáciou. Využite to na zlepšenie skúseností zákazníkov a zamestnancov: použite elektronický obchod na posilnenie lojality zákazníkov, pozdvihnite komunikáciu so zákazníkmi na novú úroveň pomocou personalizovanej viackanálovej komunikácie a podporte rozptýlenú pracovnú silu pomocou inteligentných riešení v oblasti práce na diaľku, ktoré zaistia bezpečné prepojenie predajných tímov.

Je dôležitejšie ako kedykoľvek predtým, aby sa obchodné a marketingové oddelenia úplne zosúladili pre zlepšenie zákazníckych skúseností a obnovenie príjmov. Spoločnosť Ricoh ponúka široký rad riešení, ktoré môžu pomôcť odborníkom v oblasti predaja a marketingu zaujať prístup, ktorý uprednostňuje digitálne technológie a prijatie stratégie vstupu na trh zameranú na viacero kanálov naraz, aby sa maximalizoval dosah, motivácia a konverzia.

Zlepšenie skúseností zákazníkov a zamestnancov

  • Rozšírenie zákazníckych skúseností

    Rozšírenie zákazníckych skúseností

    Implementujte novú platformu elektronického obchodu alebo prispôsobte existujúcu platformu tak, aby sa zvýšila angažovanosť zákazníkov. Spolupracujte so zákazníkmi podľa ich podmienok, aby ste podporili rast a znížili náklady na predaj.

  • Zlepšenie komunikácie so zákazníkmi

    Zlepšenie komunikácie so zákazníkmi

    Zlepšite zákaznícke skúsenosti a posilnite lojalitu poskytovaním personalizovanej viackanálovej komunikácie v správnom čase a v správnom formáte.

  • Podpora rozptýlenej pracovnej sily v oblasti predaja

    Podpora rozptýlenej pracovnej sily v oblasti predaja

    Použite inteligentné riešenia pre prácu na diaľku, aby ste zabezpečili, že vaše predajné tímy budú bezpečne prepojené a produktívne bez ohľadu na lokalitu.

Dokument IDC – inteligentné zákaznícke skúsenosti

Prieskum spoločnosti IDC preukazuje, že prijímanie digitálnych platforiem sa v nasledujúcich piatich rokoch bude naďalej zvyšovať. Spoločnosti, ktoré implementujú tieto platformy v nasledujúcich dvoch rokoch, dosiahnu v nasledujúcom desaťročí popredné postavenie na trhu.
IDC logo - image


Príbehy o úspechu zákazníkov

  • DIA Supermarkets

    DIA Supermarkets

    Ricoh pomáha maloobchodu DIA zjednodušiť online nakupovanie tým, že umožňuje kupujúcim využívať personalizované skúsenosti a cielenú reklamu.

  • Allfunds Bank digital customer portal

    Allfunds Bank

    Ricoh pomohol Allfunds Bank vyvinúť digitálny portál, ktorý poskytuje svojim zákazníkom pohlcujúci používateľský zážitok naprieč všetkými kanálmi.

  • IEMA

    IEMA

    IEMA využila Ricoh business intelligence riešenie na zlepšenie prístupu k dátam a poskytnutie kvalitnejších informácií svojim zákazníkom.


Kontaktujte nás

Porozprávajte sa s jedným z našich odborníkov a zistite, ako môžeme pomôcť transformovať vaše obchodné a marketingové technológie.

Kontakt