Predaj a marketing
Funkcie predaja a marketingu prechádzajú technologickou transformáciou. Využite to na zlepšenie skúseností zákazníkov a zamestnancov: použite elektronický obchod na posilnenie lojality zákazníkov, pozdvihnite komunikáciu so zákazníkmi na novú úroveň pomocou personalizovanej viackanálovej komunikácie a podporte rozptýlenú pracovnú silu pomocou inteligentných riešení v oblasti práce na diaľku, ktoré zaistia bezpečné prepojenie predajných tímov.
Zlepšenie skúseností zákazníkov a zamestnancov
-
Rozšírenie zákazníckych skúseností
Implementujte novú platformu elektronického obchodu alebo prispôsobte existujúcu platformu tak, aby sa zvýšila angažovanosť zákazníkov. Spolupracujte so zákazníkmi podľa ich podmienok, aby ste podporili rast a znížili náklady na predaj. -
Zlepšenie komunikácie so zákazníkmi
Zlepšite zákaznícke skúsenosti a posilnite lojalitu poskytovaním personalizovanej viackanálovej komunikácie v správnom čase a v správnom formáte. -
Podpora rozptýlenej pracovnej sily v oblasti predaja
Použite inteligentné riešenia pre prácu na diaľku, aby ste zabezpečili, že vaše predajné tímy budú bezpečne prepojené a produktívne bez ohľadu na lokalitu.
Dokument IDC – inteligentné zákaznícke skúsenosti

Príbehy o úspechu zákazníkov
-
DIA Supermarkets
Ricoh pomáha maloobchodu DIA zjednodušiť online nakupovanie tým, že umožňuje kupujúcim využívať personalizované skúsenosti a cielenú reklamu.
-
Allfunds Bank
Ricoh pomohol Allfunds Bank vyvinúť digitálny portál, ktorý poskytuje svojim zákazníkom pohlcujúci používateľský zážitok naprieč všetkými kanálmi.
-
IEMA
IEMA využila Ricoh business intelligence riešenie na zlepšenie prístupu k dátam a poskytnutie kvalitnejších informácií svojim zákazníkom.
Kontaktujte nás
Porozprávajte sa s jedným z našich odborníkov a zistite, ako môžeme pomôcť transformovať vaše obchodné a marketingové technológie.