Ľudské zdroje
Úlohy oddelení ľudských zdrojov sa menia. Riešia výzvy spojené s vyvíjajúcim sa pracovným prostredím a zároveň podporujú motiváciu zamestnancov a riadia dôležité obchodné procesy.
Oddelenia ľudských zdrojov musia zabezpečiť, aby boli zamestnanci prepojení, motivovaní a vybavení pre kombinovanú prácu a zároveň dohliadajú na kritické obchodné procesy. Spoločnosť Ricoh ponúka široký sortiment riešení na podporu odborníkov v oblasti ľudských zdrojov pri riadení zložitých úloh, ktoré môžu zlepšiť komunikáciu a spoluprácu a pomôcť poskytovať lepšie pracovné skúsenosti pre zamestnancov.
-
Podpora meniacich sa štýlov práce
Umožnite vo svojej spoločnosti kombinovanú prácu a podporte konzistentnú, produktívnu a bezpečnú spoluprácu odkiaľkoľvek. -
Vytvorte nové zamestnanecké skúsenosti
Podporte motiváciu a udržte si zamestnancov pomocou riešení pre digitálne pracovisko, ktoré poskytujú vysokokvalitné skúsenosti. -
Podpora bezpečnosti a zdravia na pracovisku
Uprednostnite blahobyt zamestnancov a prehodnoťte svoj pracovný priestor. -
Integrácia správy dokumentov
Zjednodušte pracovné postupy v oblasti ľudských zdrojov a správy dokumentov a zároveň poskytujte tímom prístup na diaľku, aby mohli spolupracovať odkiaľkoľvek. Spoločnosť Ricoh môže pomôcť zvýšiť produktivitu automatizáciou každodenných obchodných procesov s cieľom zlepšiť skúsenosti, spokojnosť a motiváciu zamestnancov.
Inšpirácia rozptýlenej digitálnej pracovnej sily
Dobrá firemná kultúra pomáha zvyšovať morálku zamestnancov. Avšak technologické nedostatky majú vplyv na skúsenosti zamestnancov a ohrozujú produktivitu.
-
Sodexo
Vďaka chladiacim úložným skrinkám Ricoh Smart Lockers spoločnosť Sodexo zdokonalila svoju inovačnú stratégiu.
-
B&M
Maloobchod B&M udržuje obchodný rast a produktivitu pomocou riešenia správy digitálnych dokumentov.
Kontaktujte nás
Porozprávajte sa s jedným z našich odborníkov a zistite, ako môžeme pomôcť transformovať vaše oddelenie ľudských zdrojov.