Riadenie komunikácie s občanmi
Vládne rezorty musia každý deň komunikovať s občanmi nespočetnými spôsobmi, či je to zasielanie pripomienok, distribúcia informácií alebo vystavovanie faktúr. Komunikácie založené na papieri sú nákladné z hľadiska nákladov na materiál a času a väčšina verejnosti je pripravená na prechod na digitálnu formu.
Služba riadenia komunikácie s občanmi spoločnosti Ricoh pomáha vládnym rezortom transformovať spôsob komunikácie. Spoločne zavedieme pracovné postupy a technologické riešenia, ktoré občanom umožnia prijímať dokumenty v ich preferovanom formáte prostredníctvom komunikačného kanála podľa vlastného výberu.
Môžeme tiež prevziať zodpovednosť za vaše papierové dokumenty a naskenovať a archivovať vašu existujúcu papierovú administratívu. Následne implementujeme technológiu, ktorá vám umožní, aby ste sami jednoducho digitalizovali všetku budúcu dokumentáciu, čo umožní ľahší prístup k informáciám a zvýšenú bezpečnosť.
Všetky zozbierané údaje a komunikácie sú oddeleniu k dispozícii 24 hodín denne 7 dní v týždni v zabezpečenom cloude spoločnosti Ricoh. Naše dátové centrá úrovne 3 zahŕňajú viacvrstvové zabezpečenie a možnosti na obnovenie po havárii, vďaka čomu je to vysoko bezpečné a spoľahlivé prostredie na spracovanie a ukladanie dôverných údajov.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Služba riadenia komunikácie s občanmi spoločnosti Ricoh pomáhajú vládnym rezortom komunikovať účinným a nákladovo efektívnym spôsobom. S našimi rozsiahlymi skúsenosťami s orgánmi štátnej správy si uvedomujeme, že každá situácia má svoje vlastné požiadavky a vyžaduje konzultačný prístup na vytvorenie štruktúry riešenia, ktorá bude najlepšie vyhovovať vašim potrebám.
Naše služby vám pomôžu:
- Digitalizovať a archivovať svoju papierovú komunikáciu
- Prispôsobiť formát komunikácie preferenciám každého príjemcu
- Poskytovať zvýšenú bezpečnosť súkromných informácií občanov
- Preniesť komunikácie do digitálnych formátov realistickým tempom
- Zlepšiť efektívnosť prostredníctvom klasifikácie údajov
- Znížiť náklady na poštovné a kancelárske potreby