Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

Riešenie pre správu komunikácie so zákazníkmi

Riešenie pre správu komunikácie so zákazníkmi spoločnosti Ricoh pomáha finančným inštitúciám zefektívniť spôsoby komunikácie so zákazníkmi. 

Ponúkame celý rad automatizovaných riešení, ktoré vám pomôžu personalizovať, overovať, optimalizovať a archivovať vaše doručovanie zákazníckej korešpondencie. Rad zahŕňa všetko od formátovania až po tlač a uverejňovanie a môže sa používať na komunikáciu, ako je e-mailový marketing, poštové listy a balíčky na privítanie. 

Tento rad poskytuje nástroje, ktoré umožňujú vašim zákazníkom špecifikovať svoje preferencie, aby mohli prijímať prispôsobenú komunikáciu vo formáte podľa vlastného výberu. Spokojnosť zákazníkov sa zvyšuje, zatiaľ čo vaše podnikanie má vyššiu prevádzkovú efektivitu a zvýšené úspory, pretože na digitálnu komunikáciu prejde viac zákazníkov. 

História komunikácie je zdokumentovaná a plne kontrolovateľná, čím sa zabezpečí, že vaša spoločnosť spĺňa regulačné požiadavky.

Hlavné vlastnosti a výhody

Riadenie komunikácie so zákazníkmi umožňuje organizáciám finančných služieb kombinovať efektívnu infraštruktúru podnikových procesov s obnoveným zameraním sa na zákazníka. Plne zdokumentovaný, kontrolovateľný pracovný postup zároveň uľahčuje a urýchlene poskytuje informácie potrebné na splnenie predpisov sektoru. 

Technologický rad spoločnosti Ricoh umožňuje finančným inštitúciám:

  • Poskytovať komunikáciu orientovanú na zákazníka, ktorá zlepšuje jeho spokojnosť a udržanie
  • Zjednodušiť procesy na vykonávanie efektívnejšieho podnikania
  • Šetriť materiál spolu s nákladmi na ľudské zdroje automatizáciou kľúčových procesov
  • Vytvárať kontrolovateľnú a kompatibilnú komunikačnú štruktúru
Prípady využitia

Bankovníctvo pre lepšie výrobné procesy

Od bankových výpisov až po dokumentáciu k účtu je komunikácia so zákazníkmi kľúčovým bodom vzťahu každej finančnej inštitúcie so svojimi klientmi. Zákazník spoločnosti Ricoh je jednou z najúspešnejších retailových bánk na svete, pričom jej aktíva presahujú 1 bilión EUR a takmer 100 miliónov zákazníkov na celom svete. Chcela zvýšiť vplyv a integritu komunikácie so zákazníkmi a zároveň zlepšiť efektívnosť procesov a znížiť náklady.

Po preverení výrobných procesov banky spoločnosť Ricoh identifikovala viacero neefektívností v procesoch, z ktorých najvýznamnejšou neefektivitou bolo, že banka používala rôzne systémy riadenia pred a po výrobe na rôznych miestach.

Prostredníctvom podrobnej analýzy a poradenstva spoločnosť Ricoh transformovala proces spracovania dokumentov a výrobných procesov. Inovatívne riešenia spoločnosti Ricoh teraz riešia celý rad interných procesov tlače, zefektívňujú pracovné postupy a zvyšujú flexibilitu. Viackanálový obsah je optimalizovaný a vytváraný v digitálnom formáte alebo vytlačený pomocou vhodného zariadenia. Tlač je triedená tak, aby sa využili zvýhodnené poštové sadzby. Zvýšená efektivita výroby umožnila banke zatvoriť jedno produkčné centrum, čo výrazne znížilo náklady.

Spoločnosť Ricoh posilnila integritu komunikácie banky, vybudovaním dôvery a zlepšením spokojnosti zákazníkov. Systém uzavretej slučky s výkazníctvom na úrovni stránok a dokumentov zabezpečuje, že zákazníci dostanú presné informácie, ktoré sa týkajú výlučne ich účtu. Podrobné výkazníctvo tiež pomáha banke optimalizovať efektívnosť produkcie. Vďaka predtriedeniu pošty dokáže tiež banka viac znížiť svoju nákladovú základňu využitím zlacnených poštových sadzieb.

Súvisiace služby