Riešenie pre správu komunikácie so zákazníkmi
Riešenie pre správu komunikácie so zákazníkmi spoločnosti Ricoh pomáha finančným inštitúciám zefektívniť spôsoby komunikácie so zákazníkmi.
Ponúkame celý rad automatizovaných riešení, ktoré vám pomôžu personalizovať, overovať, optimalizovať a archivovať vaše doručovanie zákazníckej korešpondencie. Rad zahŕňa všetko od formátovania až po tlač a uverejňovanie a môže sa používať na komunikáciu, ako je e-mailový marketing, poštové listy a balíčky na privítanie.
Tento rad poskytuje nástroje, ktoré umožňujú vašim zákazníkom špecifikovať svoje preferencie, aby mohli prijímať prispôsobenú komunikáciu vo formáte podľa vlastného výberu. Spokojnosť zákazníkov sa zvyšuje, zatiaľ čo vaše podnikanie má vyššiu prevádzkovú efektivitu a zvýšené úspory, pretože na digitálnu komunikáciu prejde viac zákazníkov.
História komunikácie je zdokumentovaná a plne kontrolovateľná, čím sa zabezpečí, že vaša spoločnosť spĺňa regulačné požiadavky.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Riadenie komunikácie so zákazníkmi umožňuje organizáciám finančných služieb kombinovať efektívnu infraštruktúru podnikových procesov s obnoveným zameraním sa na zákazníka. Plne zdokumentovaný, kontrolovateľný pracovný postup zároveň uľahčuje a urýchlene poskytuje informácie potrebné na splnenie predpisov sektoru.
Technologický rad spoločnosti Ricoh umožňuje finančným inštitúciám:
- Poskytovať komunikáciu orientovanú na zákazníka, ktorá zlepšuje jeho spokojnosť a udržanie
- Zjednodušiť procesy na vykonávanie efektívnejšieho podnikania
- Šetriť materiál spolu s nákladmi na ľudské zdroje automatizáciou kľúčových procesov
- Vytvárať kontrolovateľnú a kompatibilnú komunikačnú štruktúru
- Prípady využitia
-
Bankovníctvo pre lepšie výrobné procesy
Od bankových výpisov až po dokumentáciu k účtu je komunikácia so zákazníkmi kľúčovým bodom vzťahu každej finančnej inštitúcie so svojimi klientmi. Zákazník spoločnosti Ricoh je jednou z najúspešnejších retailových bánk na svete, pričom jej aktíva presahujú 1 bilión EUR a takmer 100 miliónov zákazníkov na celom svete. Chcela zvýšiť vplyv a integritu komunikácie so zákazníkmi a zároveň zlepšiť efektívnosť procesov a znížiť náklady.
Po preverení výrobných procesov banky spoločnosť Ricoh identifikovala viacero neefektívností v procesoch, z ktorých najvýznamnejšou neefektivitou bolo, že banka používala rôzne systémy riadenia pred a po výrobe na rôznych miestach.
Prostredníctvom podrobnej analýzy a poradenstva spoločnosť Ricoh transformovala proces spracovania dokumentov a výrobných procesov. Inovatívne riešenia spoločnosti Ricoh teraz riešia celý rad interných procesov tlače, zefektívňujú pracovné postupy a zvyšujú flexibilitu. Viackanálový obsah je optimalizovaný a vytváraný v digitálnom formáte alebo vytlačený pomocou vhodného zariadenia. Tlač je triedená tak, aby sa využili zvýhodnené poštové sadzby. Zvýšená efektivita výroby umožnila banke zatvoriť jedno produkčné centrum, čo výrazne znížilo náklady.
Spoločnosť Ricoh posilnila integritu komunikácie banky, vybudovaním dôvery a zlepšením spokojnosti zákazníkov. Systém uzavretej slučky s výkazníctvom na úrovni stránok a dokumentov zabezpečuje, že zákazníci dostanú presné informácie, ktoré sa týkajú výlučne ich účtu. Podrobné výkazníctvo tiež pomáha banke optimalizovať efektívnosť produkcie. Vďaka predtriedeniu pošty dokáže tiež banka viac znížiť svoju nákladovú základňu využitím zlacnených poštových sadzieb.