Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

Riadenie komunikácie so zákazníkmi – Outsourcingové služby

Služba riadenia komunikácie so zákazníkmi spoločnosti Ricoh postupne migruje zákazníkov retailových bánk z papierovej na elektronickú komunikáciu prostredníctvom personalizovaných marketingových kampaní. Služba umožňuje lepšiu starostlivosť o zákazníkov, ich udržanie a získavanie, pričom znižuje náklady. 

V prvom kroku naša outsourcingová služba preberá zodpovednosť za všetky vaše papierové výstupy. Poskytujeme technologické riešenia umožňujúce cielené a personalizované marketingové kampane, ktoré pracujú na migrácii vašich zákazníkov z neefektívnej papierovej komunikácie na zabezpečenie elektronických kanálov. 

Postupná migrácia umožňuje zákazníkom prijímať informácie v ich preferovanom formáte. To poskytuje zlepšenú zákaznícku skúsenosť, zvyšuje efektivitu a prináša úsporu nákladov, keďže sa viac vašich zákazníkov presúva na digitálne komunikačné kanály.

Hlavné vlastnosti a výhody

Zákazníci, ktorí sa rozhodnú pre digitálnu komunikáciu, budú mať prístup k svojim finančným informáciám 24 hodín denne 7 dní v týždni prostredníctvom zabezpečeného cloudu spoločnosti Ricoh úrovne 3. S vylepšenou bezpečnosťou sa zmierňujú obchodné riziká. A implementáciou personalizovanej stratégie digitálnej komunikácie zaznamená vaše podnikanie úsporu nákladov a úspory na základe účinnosti, zatiaľ čo vaši zákazníci budú dostávať služby na vyššej úrovni.

Klienti spoločnosti Ricoh v oblasti riadenia komunikácie so zákazníkmi: 

  • Zvýšená spokojnosť zákazníkov
  • Zníženie nákladov na získavanie zákazníkov a služby
  • Robustná, bezchybná správa údajov
  • Zlepšenie výkonnosti voči environmentálnym politikám prostredníctvom znižovania odpadu
  • Prístupnejšie informácie a súlad počas konania auditu
  • Väčšia interná efektívnosť uvoľnením personálu, aby mohol vykonávať dôležitejšie obchodné úlohy
Prípady využitia

Zvýšenie spokojnosti zákazníkov prináša výrazné úspory nákladov

Dokumenty sú životnou silou poisťovníctva. Od propagačných listov po prihlášky, poistné zmluvy, faktúry a formuláre žiadostí má každý jeden dokument právne dôsledky. Zákazník spoločnosti Ricoh, poisťovňa Fortune Global 500, mal záujem o outsourcovanie niektorých z týchto podnikových procesov náročných na dokumenty. 

Podrobná konzultácia zistila potrebu dvojfázového prístupu. V prvej fáze poskytla spoločnosť Ricoh riešenie „vyzdvihnutia a presunutia“, čím sa ukončilo spoliehanie sa poisťovateľa na vnútropodnikové služby presunom produkcie do vlastného dokumentačného centra spoločnosti Ricoh. V druhej fáze vyvinula spoločnosť Ricoh procesy dokumentácie, zlepšila ich efektívnosť a pridala ďalšie služby. 

Spoločnosť Ricoh spracúva pre poisťovňu ročne viac ako 60 miliónov dokumentov a riešenie zmenilo proces dokumentácie poisťovateľa, zlepšilo úroveň služieb zákazníkom a znížilo náklady. Automatizácia zlepšila rýchlosť výroby a zaviedla procesy uzavretej slučky, čím sa eliminovali chyby a poskytol vyhovujúci audit na vysokej úrovni. 

Kompletná integrácia služieb prináša skutočnú obchodnú výhodu. Boli zmiernené obchodné riziká a zákazníci dostávajú lepšie služby. Podpora spoločnosti Ricoh zvýšila obchodnú agilitu. Vďaka šikovnému riadeniu procesov kritických dokumentov spoločnosťou Ricoh môže poisťovateľ zamerať vnútorné zdroje na strategický rozvoj.

Súvisiace služby