Business Solutions Thumbnail

Obchodné riešenia

V spoločnosti Ricoh sa špecializujeme na vývoj a integráciu komplexných technológií, ktoré pomáhajú firmám reagovať na neustále sa meniace spôsoby práce.

Zistiť viac
Premeňte svoj digitálny pracovný priestor, aby ste zlepšili skúsenosti svojich zamestnancov, podporili spoluprácu a inovácie.
Prečítajte si viac
Zefektívnite svoje obchodné procesy a podporte spoluprácu a produktivitu zamestnancov rýchlejšími a nákladovo efektívnejšími spôsobmi práce.
Prečítajte si viac
Získajte prístup k správnej technológii tlače a odborným znalostiam, ktoré umožnia vašim zamestnancom efektívne vytvárať, ukladať a tlačiť informácie.
Prečítajte si viac
Modernizujte a konsolidujte svoju IT infraštruktúru, automatizujte úlohy a transformujte svoje obchodné operácie.
Prečítajte si viac
Zabezpečenie IT infraštruktúry pomocou našich odborných riešení a vybudovanie odolnosti spoločnosti.
Prečítajte si viac
Prejdite na digitálnu tlač a poskytnite svojim zákazníkom udržateľnejšie a nákladovo efektívnejšie možnosti.
Prečítajte si viac
Products Services Thumbnail

Produkty a služby

Poskytujeme kompletný sortiment riešení navrhnutých tak, aby pomohli zefektívniť vaše obchodné procesy a zvýšiť efektivitu a produktivitu vo vašej spoločnosti.

Energeticky účinný rad produkčných tlačiarní a komplexných softvérových riešení.
Prečítajte si viac
Tlačiarne DTG na hromadné prispôsobovanie odevov a doplnkov, ako sú tričká, ponožky a tašky.
Prečítajte si viac
Služby prispôsobené vášmu pracovnému prostrediu, ktoré vám umožnia automatizovať úlohy a vytvoriť pozitívne pracovné prostredie.
Prečítajte si viac
Support Thumbnail

Vaše centrum podpory

Všetka potrebná podpora pre produkty a služby na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia, ktoré udržia vaše podnikanie v chode.

Získať podporu
Použite naše samoobslužné portály na odosielanie údajov z meračov, sťahovanie ovládačov a softvéru a ďalšie.
Prečítajte si viac
Spravujte svoje zariadenia online prostredníctvom servisného portálu Web Service Desk, od sledovania používania, zadávania servisných požiadaviek, objednávania spotrebného materiálu, tonerov atd.
News Events Thumbnail

Aktuálne informácie

Zistite všetko o našich obchodných novinkách, inováciách produktov a podujatiach, ktoré organizujeme a na ktorých sa zúčastňujeme.

Všetky novinky
Zistite, čo je nové v spoločnosti Ricoh s novinkami a aktualizáciami, ktoré menia pracovisko.
Prečítajte si viac
Zúčastnite sa na našich nadchádzajúcich podujatiach a zistite, ako vám môžeme pomôcť vytvoriť efektívnejšie pracovisko založené na spolupráci.
Prečítajte si viac
About Us Thumbnail

O nás

V spoločnosti Ricoh sa snažíme vždy počúvať našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi obchodnými cieľmi. Snažíme sa o pridanú hodnotu pre vaše zariadenia a služby. Prispôsobujeme sa meniacim sa obchodným podmienkam.

Zistiť viac
Vytvorte si naplňujúcu kariéru v spoločnosti Ricoh.
Prečítajte si viac
Insights Thumbnail

Všetky prieskumy

Preskúmajte a prečítajte si naše najnovšie blogy a postrehy o tom, čo je v oblasti podnikových riešení najdôležitejšie.

Čítajte viac
Kontaktujte nás

Riadenie komunikácie so zákazníkmi – Outsourcingové služby

Služba riadenia komunikácie so zákazníkmi spoločnosti Ricoh postupne migruje zákazníkov retailových bánk z papierovej na elektronickú komunikáciu prostredníctvom personalizovaných marketingových kampaní. Služba umožňuje lepšiu starostlivosť o zákazníkov, ich udržanie a získavanie, pričom znižuje náklady. 

V prvom kroku naša outsourcingová služba preberá zodpovednosť za všetky vaše papierové výstupy. Poskytujeme technologické riešenia umožňujúce cielené a personalizované marketingové kampane, ktoré pracujú na migrácii vašich zákazníkov z neefektívnej papierovej komunikácie na zabezpečenie elektronických kanálov. 

Postupná migrácia umožňuje zákazníkom prijímať informácie v ich preferovanom formáte. To poskytuje zlepšenú zákaznícku skúsenosť, zvyšuje efektivitu a prináša úsporu nákladov, keďže sa viac vašich zákazníkov presúva na digitálne komunikačné kanály.

Hlavné vlastnosti a výhody

Zákazníci, ktorí sa rozhodnú pre digitálnu komunikáciu, budú mať prístup k svojim finančným informáciám 24 hodín denne 7 dní v týždni prostredníctvom zabezpečeného cloudu spoločnosti Ricoh úrovne 3. S vylepšenou bezpečnosťou sa zmierňujú obchodné riziká. A implementáciou personalizovanej stratégie digitálnej komunikácie zaznamená vaše podnikanie úsporu nákladov a úspory na základe účinnosti, zatiaľ čo vaši zákazníci budú dostávať služby na vyššej úrovni.

Klienti spoločnosti Ricoh v oblasti riadenia komunikácie so zákazníkmi: 

  • Zvýšená spokojnosť zákazníkov
  • Zníženie nákladov na získavanie zákazníkov a služby
  • Robustná, bezchybná správa údajov
  • Zlepšenie výkonnosti voči environmentálnym politikám prostredníctvom znižovania odpadu
  • Prístupnejšie informácie a súlad počas konania auditu
  • Väčšia interná efektívnosť uvoľnením personálu, aby mohol vykonávať dôležitejšie obchodné úlohy
Prípady využitia

Zvýšenie spokojnosti zákazníkov prináša výrazné úspory nákladov

Dokumenty sú životnou silou poisťovníctva. Od propagačných listov po prihlášky, poistné zmluvy, faktúry a formuláre žiadostí má každý jeden dokument právne dôsledky. Zákazník spoločnosti Ricoh, poisťovňa Fortune Global 500, mal záujem o outsourcovanie niektorých z týchto podnikových procesov náročných na dokumenty. 

Podrobná konzultácia zistila potrebu dvojfázového prístupu. V prvej fáze poskytla spoločnosť Ricoh riešenie „vyzdvihnutia a presunutia“, čím sa ukončilo spoliehanie sa poisťovateľa na vnútropodnikové služby presunom produkcie do vlastného dokumentačného centra spoločnosti Ricoh. V druhej fáze vyvinula spoločnosť Ricoh procesy dokumentácie, zlepšila ich efektívnosť a pridala ďalšie služby. 

Spoločnosť Ricoh spracúva pre poisťovňu ročne viac ako 60 miliónov dokumentov a riešenie zmenilo proces dokumentácie poisťovateľa, zlepšilo úroveň služieb zákazníkom a znížilo náklady. Automatizácia zlepšila rýchlosť výroby a zaviedla procesy uzavretej slučky, čím sa eliminovali chyby a poskytol vyhovujúci audit na vysokej úrovni. 

Kompletná integrácia služieb prináša skutočnú obchodnú výhodu. Boli zmiernené obchodné riziká a zákazníci dostávajú lepšie služby. Podpora spoločnosti Ricoh zvýšila obchodnú agilitu. Vďaka šikovnému riadeniu procesov kritických dokumentov spoločnosťou Ricoh môže poisťovateľ zamerať vnútorné zdroje na strategický rozvoj.

Súvisiace služby