Riadenie komunikácie so zákazníkmi – Outsourcingové služby
Služba riadenia komunikácie so zákazníkmi spoločnosti Ricoh postupne migruje zákazníkov retailových bánk z papierovej na elektronickú komunikáciu prostredníctvom personalizovaných marketingových kampaní. Služba umožňuje lepšiu starostlivosť o zákazníkov, ich udržanie a získavanie, pričom znižuje náklady.
V prvom kroku naša outsourcingová služba preberá zodpovednosť za všetky vaše papierové výstupy. Poskytujeme technologické riešenia umožňujúce cielené a personalizované marketingové kampane, ktoré pracujú na migrácii vašich zákazníkov z neefektívnej papierovej komunikácie na zabezpečenie elektronických kanálov.
Postupná migrácia umožňuje zákazníkom prijímať informácie v ich preferovanom formáte. To poskytuje zlepšenú zákaznícku skúsenosť, zvyšuje efektivitu a prináša úsporu nákladov, keďže sa viac vašich zákazníkov presúva na digitálne komunikačné kanály.
- Hlavné vlastnosti a výhody
-
Zákazníci, ktorí sa rozhodnú pre digitálnu komunikáciu, budú mať prístup k svojim finančným informáciám 24 hodín denne 7 dní v týždni prostredníctvom zabezpečeného cloudu spoločnosti Ricoh úrovne 3. S vylepšenou bezpečnosťou sa zmierňujú obchodné riziká. A implementáciou personalizovanej stratégie digitálnej komunikácie zaznamená vaše podnikanie úsporu nákladov a úspory na základe účinnosti, zatiaľ čo vaši zákazníci budú dostávať služby na vyššej úrovni.
Klienti spoločnosti Ricoh v oblasti riadenia komunikácie so zákazníkmi:
- Zvýšená spokojnosť zákazníkov
- Zníženie nákladov na získavanie zákazníkov a služby
- Robustná, bezchybná správa údajov
- Zlepšenie výkonnosti voči environmentálnym politikám prostredníctvom znižovania odpadu
- Prístupnejšie informácie a súlad počas konania auditu
- Väčšia interná efektívnosť uvoľnením personálu, aby mohol vykonávať dôležitejšie obchodné úlohy
- Prípady využitia
-
Zvýšenie spokojnosti zákazníkov prináša výrazné úspory nákladov
Dokumenty sú životnou silou poisťovníctva. Od propagačných listov po prihlášky, poistné zmluvy, faktúry a formuláre žiadostí má každý jeden dokument právne dôsledky. Zákazník spoločnosti Ricoh, poisťovňa Fortune Global 500, mal záujem o outsourcovanie niektorých z týchto podnikových procesov náročných na dokumenty.
Podrobná konzultácia zistila potrebu dvojfázového prístupu. V prvej fáze poskytla spoločnosť Ricoh riešenie „vyzdvihnutia a presunutia“, čím sa ukončilo spoliehanie sa poisťovateľa na vnútropodnikové služby presunom produkcie do vlastného dokumentačného centra spoločnosti Ricoh. V druhej fáze vyvinula spoločnosť Ricoh procesy dokumentácie, zlepšila ich efektívnosť a pridala ďalšie služby.
Spoločnosť Ricoh spracúva pre poisťovňu ročne viac ako 60 miliónov dokumentov a riešenie zmenilo proces dokumentácie poisťovateľa, zlepšilo úroveň služieb zákazníkom a znížilo náklady. Automatizácia zlepšila rýchlosť výroby a zaviedla procesy uzavretej slučky, čím sa eliminovali chyby a poskytol vyhovujúci audit na vysokej úrovni.
Kompletná integrácia služieb prináša skutočnú obchodnú výhodu. Boli zmiernené obchodné riziká a zákazníci dostávajú lepšie služby. Podpora spoločnosti Ricoh zvýšila obchodnú agilitu. Vďaka šikovnému riadeniu procesov kritických dokumentov spoločnosťou Ricoh môže poisťovateľ zamerať vnútorné zdroje na strategický rozvoj.