Zabezpečenie dát
Ricoh má rad robustných hardvérových bezpečnostných nástrojov, ktoré pomáhajú zabezpečiť informácie od začiatku až do konca spracovania dokumentov a dát. Naše nástroje zahŕňajú riadené spracovanie, uchovanie aj likvidáciu dát vrátane dodržiavania zákonných noriem.
Pomáhame pri zabezpečení vášho biznisu
Aby bolo možné plniť náročné požiadavky a dokladať preukázateľné postupy v oblasti kybernetickej bezpečnosti, je zabezpečenie súčasťou všetkých produktov a služieb v portfóliu spoločnosti Ricoh už od ich prvotného návrhu, nie len ako doplnok. Ak sa chcete dozvedieť viac o zabezpečení našich produktov, stiahnite si celú správu: Bezpečnostné riešenia Ricoh: Pomáhame pri zabezpečení vášho biznisu.
- Data Control
-
User authentication and authorisation
Control access to the device and information contained in it
- Locked print
- Standard Embedded S/W for authentication
- User Authentication / access restriction
- Single sign-on
- Multiple administrator roles
- PDF password protection (password for scanned document)
- Unauthorized Copy Protection
- IP-Range based Access Control
- Secure device and print management
- PKI (Public Key Infrastructure) / SmartCard Support
- Secure printing (print2me / locked print)
Device Management
Control the settings and who has access to the settings
- Quota setting / account limit
- DMNX – single pane of glass security auditing, password management, monitoring, alerting
Device Malware Protection
The Ricoh only machine language is our unique firmware that eliminates a lot of security issues
- Servers
- Not/less susceptible to malware
- SOP – hardened version of Android
- Ricoh-only version of machine OS (machine control language) for MFP
- 3 layer approach – digital signature, download via Ricoh tool, needs to be written in specific control language
- Data Preservation
-
Data Encryption
Encypt data that you want to keep and reuse such as passwords, network settings and address books. Deny access to sensitive data even if access to the network is breached.
- Hard disk encryption via TPM
- Encryption keys via TPM
- End to end encryption of print and scan files using PKI key
- FIPS certified HDD (Federal Information Processing Standards)
- End2End encryption for printing
- End2End encryption for scanning
Bios and Operating System Protection.
Stop devices being misused by a malicious 3rd party.
- Secure boot using Trusted Platform Module (TPM)
Firmware updates and Password Management - Remote password audit
- User lockout function
- Firmware validation via TPM
- Data Destruction
-
Image Overwrite.
Whenever you make a copy or a scan on a print device, it leaves a latent image on the hard drive, which is used for job processing. As soon as the job is completed on a Ricoh device, the image is immediately overwritten before the next job starts.
- Disk Overwrite Security System (DOSS)
- Removable hard drive
Hard Disk Disposal.
At the end of a device’s useful life or lease, the hard drive can be removed, destroyed and a new hard drive used if the device is to be reused.
- Hard disk disposal, image overwrite.
- Full Data Cleansing Service
- End of Life service: destruction of data within memory modules, storage
Compliance with industry standards - IEEE 2600.2 Certification for select products
- ISO 15408 Certification for select products
- Security documentation & training
-
Čistenie údajov pre orgány štátnej správy
Kompletný a zdokumentovaný proces odstraňovania údajov z tlačových zariadení orgánov štátnej moci na konci životnosti.
-
Riešenia pre správu dokumentov
Riešenia na mieru, ktoré pomáhajú optimalizovať spracovanie informácií a zjednodušiť procesy správy dokumentov
-
Záznamy ľudských zdrojov
Zrýchlite workflow a oživte produktivitu zamestnancov vďaka rýchlemu a presnému riadeniu záznamov ľudských zdrojov.
-
Správa dokumentov
Integrovaný rad aplikácií a nástrojov, ktoré riadia a monitorujú infraštruktúru dokumentov.
-
Správa pohľadávok
Zlepšite služby zákazníkom pomocou rýchlej centralizovanej a ľahko dostupnej archivácie faktúr.
-
Záväzky
Riešenie, ktoré sa ľahko implementuje a ktoré automatizuje úlohy zberu, schvaľovania, platby a archivácie faktúr.
-
Riadenie pracovných postupov pri pacientoch
Bezproblémové samoobslužné riešenie, ktoré automatizuje registráciu a registráciu pacienta.
-
eRecord Mobile
Rýchly, presný a bezpečný spôsob zachytávania a zdieľania dôležitých informácií o pacientovi.
-
eRecord Connect
Riešenie spravovania dokumentov s jedným tlačidlom, ktoré vám umožní rýchlo a jednoducho digitalizovať lekárske informácie.
Nenašli ste, čo ste hľadali?
Skontaktujte sa s nami a porozprávame sa, ako Vám môžeme pomôcť.