Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Obchodné podmienky
Na stiahnutie
Registrácia záruk
Registrácia záruk
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

Služby krátkodobého prenájmu

Služba krátkodobého prenájmu Ricoh vám poskytuje prístup k celej škále produktov bez toho, že by ste museli zakúpiť zariadenia alebo sa zaviazať k dlhotrvajúcim zmluvám o prenájme.  

Dodávanie trvalo udržateľných produktov na uspokojenie krátkodobého dopytu 
 
V našom rýchlo sa rozvíjajúcom obchodnom svete zákazníci čoraz viac vyhľadávajú flexibilné modely s priebežným financovaním, nájomné leasingové zmluvy.  
Služba krátkodobého prenájmu Ricoh poskytuje vysokokvalitné, spoľahlivé stroje, ktoré pomáhajú spoločnostiam v mnohých prípadoch, vrátane:  
  • Podujatí – festivaly, výstavy a konferencie  
  • Krátkodobých projektov – obchodné spory alebo súdne spory  
  • Dočasných pracovných priestorov – dočasné kancelárie alebo stavebné projekty  

Poskytovanie flexibilnej alternatívy k dlhodobému leasingu 
Služba krátkodobého prenájmu Ricoh je na mieru šité, bezproblémové riešenie, ktoré zahŕňa rýchle dodanie a inštaláciu.
Hlavné vlastnosti a výhody

Služba krátkodobého prenájmu Ricoh znamená menej starostí pre zákazníkov, ktorí majú málo času a čelia náhlemu zvýšenému dopytu na produkciu dokumentov. Medzi ďalšie výhody patrí:  
  • Trvalo udržateľné zariadenia  
  • Žiadny dlhodobý záväzok  
  • Cenovo dostupné portfólio produktov  
  • Konečné riešenie  
  • Službu 24/7 na vyžiadanie  
  • Čistenie údajov  
  • Jedno miesto pre papier a iné zásoby
Prípady využitia

Hudobný festival

Služba krátkodobého prenájmu Ricoh dodáva zariadenia na festival v Holandsku od roku 2007. Trojdňový festival, ktorý má každý deň v priemere 50 000 návštevníkov, ponúka hudbu, zábavu, divadlo, literatúru a ďalšie a rôznych pódií a stanov. V celom festivalovom areáli sú rozmiestnené aj rôzne mobilné kabíny, ktoré môžu používať organizátori a pracovníci na podujatí.  
Na festival sú vypožičané krátkodobo prenajímané zariadenia na kopírovanie na dobu dvoch týždňov, ktoré pomáhajú s denníkmi a zamestnaneckými záznamami, rovnako ako aj plánmi na osvetlenie, zvuk a logistiku pre vystúpenia. K dispozícii je tiež improvizovaná policajná stanica, ktorá vyžaduje kopírovacie zariadenie, aby mohla festivalová ochranka spraviť kópie občianskych preukazov alebo pasov, ak sa niekto dostane do problémov.  
Cesta, ktorá vedie k areálu festivalu je veľmi úzka a autá môžu jazdiť naraz len jedným smerom,“ vysvetľuje Mieke Peters-Salfischberger, predajca v oddelení krátkodobého prenájmu Ricoh v Holandsku.
Logistika sa preto musí plánovať veľmi starostlivo. Naše služby sú pre organizátorov pohodlné a flexibilné. Zariadenia krátkodobého prenájmu Ricoh dodávame dva týždne pred podujatím, ako sa začína vytvárať festivalová infraštruktúra. Naše spoľahlivé služby pre nich znamenajú o starosť menej.

Medzinárodný summit

Služba krátkodobého prenájmu Ricoh poskytla v roku 2014 zariadenia na summit organizovaný pre vysoko postavených medzinárodných delegátov v Haagu v Holandsku. Zúčastnili sa ho delegáti z 50 krajín.  
Na rôznych veľvyslanectvách a hoteloch, kde sa delegáti stretávali a pracovali počas svojho pôsobenia v krajine, sa preto vyžadovala dodatočná tlačová kapacita. Zariadenia do týchto lokalít dodal Ricoh na obdobie jedného týždňa.  
Vzhľadom na vysoké sledovanie delegátov na summite boli zriadené aj viaceré dočasné bezpečnostné stanice a kontrolné miesta. Ricoh dodal zariadenia pre bezpečnosť summitu na obdobie šiestich týždňov, takže boli k dispozícii aj v týždňoch pred summitom, keď sa uskutočňovali prípravy.  
Pre Holandsko to bola naozaj veľká udalosť a bolo veľmi dôležité, aby mali vysoko postavení účastníci všetko, čo potrebujú,“ vysvetľuje Mieke Peters-Salfischberger, predajca v krátkodobom prenájme Ricoh v Holandsku. „Delegáti potrebovali skenovať, tlačiť a kopírovať na rôznych miestach, takže sme do hotelov a vládnych veľvyslanectiev v širšom okolí doručili 20 zosieťovaných zariadení a osem zariadení pre tých, ktorí sa starali o bezpečnosť.“