Prehľad
Ak prácu môže vykonať automatizácia, nechajte to na ňu
V dnešnom rýchlom svete vás môžu staršie procesy, neprepojené systémy a manuálne úlohy výrazne brzdiť. Riešenia na automatizáciu procesov umožňujú zmeniť spôsob práce a revolučným spôsobom zmeniť fungovanie vašej spoločnosti. Ricoh poskytuje technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a optimalizáciu vašich pracovných postupov, aby vaši zamestnanci mohli pracovať lepšie, rýchlejšie a dosahovať lepšie výsledky. Vďaka vyššej presnosti, rýchlejšiemu schvaľovaniu, informovanejšiemu rozhodovaniu a lepším reakčným časom sa môžete sústrediť na to, čo je najdôležitejšie.
Spoločnosť Ricoh má viac ako osem desaťročí skúseností s vývojom najlepších riešení vo svojej triede, ktoré umožňujú ľuďom pracovať, zlepšovať výsledky a kontrolovať náklady. Začíname pochopením jedinečných potrieb vašej spoločnosti, procesov a zamestnancov. Potom v úzkej spolupráci s vaším tímom navrhneme a implementujeme riešenia s maximálnym účinkom.
Vedeli ste, že 27 % finančných riaditeľov tvrdí, že najväčší vplyv na produktivitu zamestnancov má nedostatok investícií do automatizácie procesov?
*Zdroj: Prieskum Ricoh 2024
Riešenia a služby
Riešenia a služby pre všetky vaše potreby
-
Aplikácie na správu pracovných postupov
-
Riešenia digitálnej archivácie
-
Riešenia pre digitálnu podateľňu
-
Riešenia správy firemného obsahu
-
Správa podnikových výstupov
-
Robotická automatizácia procesov (RPA)
Aplikácie na správu pracovných postupov

Zrýchlenie obchodných procesov a zvýšenie efektivity
Manuálne procesy kritické z hľadiska predmetu podnikania môžu viesť k frustrácii zamestnancov, nespokojnosti na strane zákazníka a nesúladu. Správa dokumentov a pracovných procesov naprieč veľkému počtu zamestnancov navyše zaberá čas a prostriedky.
Naše aplikácie správy pracovných postupov umožňujú použiť automatizované procesy a pomáhajú personálu pracovať rýchlejšie, inteligentnejšie a nákladovo efektívnejšie, pričom zároveň redukujú výskyt ľudských chýb a zvyšujú transparentnosť.
Softvér správy dokumentov
Ponúkame celý rad riešení v kombinácii s poradenskými službami navrhnutými s cieľom pomôcť vám zvýšiť efektivitu podnikania.
- Zjednodušenie obchodných procesov
- Zvýšenie produktivity zamestnancov
- Zlepšenie reportingu, dodržiavania predpisov a kontroly
- Zvýšenie efektivity podnikania
Riešenia digitálnej archivácie

Eliminujte riziká spojené so skladovaním papiera
Skladovanie dokumentov, ako sú faktúry, zmluvy, dohody a objednávky v analógovom svete si vyžaduje priestory, čas a trpezlivosť. Na tieto dokumenty sa často vzťahujú právne predpisy a pravidlá zaistenia súladu, ktoré sa ťažko dodržiavajú offline. Vyhľadávanie je náročné a hrozí poškodenie či strata dokumentov, prípadne únik informácií.
Softvér na mieru a služby archivácie
Naše riešenia digitálnej archivácie chránia vašu spoločnosť pred rizikami plynúcimi zo skladovania vytlačených dokumentov. Využívame naše odborné znalosti a partnerské riešenia, ktoré patria ku špičke na trhu, aby sme poskytli na mieru prispôsobený softvér a služby archivácie kompatibilné s vaším preferovaným hardvérom.
- Vytvorenie bezpečného a vyhovujúceho úložiska
- Uľahčenie vyhľadávania a získavania informácií
- Zníženie skladovacích priestorov a súvisiacich kapitálových výdavkov
- Podpora bezpapierovej kancelárie a digitálnej transformácie
- Spite pokojne s vedomím, že sa údaje zálohujú a dajú sa obnoviť, ak by došlo k núdzovej situácii.
Riešenia pre digitálnu podateľňu

Zvýšenie kontroly a efektívnosti pošty
Manuálna distribúcia pošty je opakujúci sa a časovo náročný proces. Procesy spojené s papierovými dokumentmi sú neefektívne – je nutné rozdistribuovať vrecia pošty a zadávanie údajov o prichádzajúcej pošte do podnikových systémov je spojené s vysokými nákladmi na prácu, ako aj s výzvami v oblasti reportingu, sledovania a zabezpečenia.
Dosiahnutie efektívneho a sledovateľného pracovného postupu distribúcie pošty
Pomocou našich riešení pre digitálnu podateľňu môžeme znížiť prevádzkové náklady a umožniť rýchlejšie, presnejšie a spoľahlivejšie doručovanie. Pošta sa skenuje okamžite pri doručení a digitálne sa distribuuje medzi účastníkov v rámci zabezpečeného, sledovateľného a plne auditovateľného pracovného postupu distribúcie pošty.
- Zníženie pracovného zaťaženia podateľne v porovnaní s tradičnou podateľňou
- Zvýšenie rýchlosti doručovania pošty a obchodných procesov
- Zmiernenie rizík spôsobených problémami so zdrojmi alebo kapacitou
- Zníženie nákladov na preposielanie pošty
- Zlepšenie procesov dodržiavania nariadení GDPR
Riešenia správy firemného obsahu

Snímanie, spracovanie a sprístupňovanie dokumentov
Spracovanie fyzických dokumentov je pre mnohé spoločnosti neefektívne. Vplyvom nedostatočnej viditeľnosti a nedostatočného prístupu k informáciám dochádza k zahlteniu kapacít naprieč spoločnosťou. Schopnosť nájsť správne informácie v správny čas zvyšuje produktivitu zamestnancov a efektivitu celej firmy.
Centralizované, kontrolované informácie
Vďaka našim riešeniam správy podnikového obsahu budú môcť vaše tímy rýchlo snímať, spravovať, ukladať a získavať informácie s použitím jednej centralizovanej lokality pre všetok podnikový obsah.
- Zvýšenie produktivity
- Zníženie nákladov
- Komplexné zabezpečenie a dodržiavanie predpisov
- Jednoduchá integrácia s inými pracovnými postupmi a aplikáciami
- Zlepšenie transparentnosti, aby mali zamestnanci okamžitý prístup k údajom
- Zlepšenie skúseností a spokojnosti zákazníkov
Automatizácia procesov pomocou nášho špičkového riešenia na trhu
Naše popredné riešenie na trhu automatizuje obchodné procesy a pracovné postupy prostredníctvom elektronickej správy a zdieľania dokumentov bez ohľadu na ich formát alebo zdroj. Či už priamo na pracovisku alebo v cloude, dokumenty sú k dispozícii kedykoľvek a kdekoľvek ich potrebujete, pričom sa dajú poľahky vyhľadať súvisiace informácie.
Správa podnikových výstupov

Vytvorenie jednotného pracovného postupu pre vaše údaje a dokumenty
V typickej spoločnosti vytvára používanie viacerých izolovaných úložísk dokumentov s viacerými pracovnými postupmi nekonečné problémy na výstupe a vyťažuje kapacity zdrojov IT. To všetko vytvára neefektívne a nehospodárne podnikové procesy.
Jedna celofiremná platforma na správu všetkých typov dokumentov a požiadaviek na tlač vám umožní zjednodušiť a zlepšiť výstupy. Poskytujeme jeden štandardizovaný pracovný postup, ktorý dokáže spracovať akýkoľvek tok údajov z akéhokoľvek systému v akomkoľvek formáte a umožňuje vykonať prevod na správny formát pre správne výstupné zariadenia, či už tlačové alebo digitálne.
Vypracovanie inteligentnej stratégie zlepšovania procesov
Naše riešenia správy firemných výstupov vám umožnia získať holistický prehľad o tom, kde je potrebné zlepšiť pracovné postupy týkajúce sa tlače a dokumentov, čím pomáhajú budovať celofiremnú stratégiu šetrenia nákladov a zlepšovania procesov.
- Zjednodušenie správy tlačiarní a zariadení
- Získavanie údajov z podnikových systémov
- Zníženie rizika vzniku chýb a odpadu
- Zvýšenie automatizácie procesov
- Výstup na mobilné zariadenia
- Zvýšenie kapacity tlače v čase špičky
- Prekonanie kapacitných výziev systému
- Zlepšenie komunikácie zákazníkov
- Znížte svoju uhlíkovú stopu
Naše riešenia využívajú špičkové technológie v rámci odvetvia a integrujú sa do existujúcich kancelárskych pracovných postupov, ako napríklad univerzálne riešenie správy výstupov Streamline NX, ktoré umožňuje spravovať kritické firemné výstupy alebo výrobnú tlač.
Robotická automatizácia procesov (RPA)

Uvoľnite ľuďom ruky, aby sa mohli sústrediť na to podstatné.
Nechať zamestnancov vykonávať opakujúce sa manuálne úlohy v dobe digitalizácie nemožno považovať za efektívny spôsob správy zdrojov a optimalizácie času zamestnancov. Náklady na ľudskú prácu a náklady spojené s výskytom chýb sú vysoké, ale dajú sa regulovať použitím robotickej automatizácie procesov (RPA).
Zvýšte ziskovosť vo svojej firme
RPA umožňuje vytvárať, nasadzovať a spravovať softvérové roboty, ktoré napodobňujú interakciu človeka so systémami a softvérom. Roboti vykonávajú tieto činnosti rýchlejšie a konzistentne, takže zvyšujú schopnosť odozvy, produktivitu a ziskovosť.
- Odbremeňte zamestnancov, aby sa mohli sústrediť na hodnotnejšie úlohy.
- Zlepšite spokojnosť zamestnancov
- Vytvorte rýchlejšie, presnejšie a odolnejšie procesy.
- Prispôsobte aplikácie tak, aby zodpovedali dopytu.
Poradenské služby
Potrebujete pomoc s návrhom automatizovaných procesov?
Naši odborní konzultanti vám pomôžu identifikovať konkrétne požiadavky a riešenia na optimalizáciu vašich súčasných procesov a pomôžu vám navrhnúť a implementovať riešenia, ktoré budú odolné aj v budúcnosti. Naši konzultanti vám môžu pomôcť s nasledujúcimi záležitosťami:
- Odporúčania na mieru: Naši konzultanti vám na základe vašich špecifických potrieb odporučia technológie, pracovné postupy a procesy na mieru.
- Implementácia: Pomôžeme vám implementovať riešenie, vytvoriť pracovné postupy a integrovať ho s vašimi existujúcimi riešeniami (napr. systémom ERP), čím uľahčíme prácu IT oddelenia.
- Školenia: Poskytujeme školenia na mieste a online pre kľúčových používateľov a správcov, čím uľahčujeme zavedenie riešenia.
