Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Generation Innovate


Firmy v rámci každého odvetvia rozvíjajú predpoklady, ako musia fungovať a čo musia urobiť, aby uspeli. Avšak pri porovnaní s obdobím spred piatich rokov sa trh nesmierne zmenil. Nesprávnym posúdením a reagovaním na zmeny navôkol môžu firmy prísť o svoju šancu. Riaditelia firiem musia pochopiť rýchlo sa meniaci trh a spoznať nové kritéria úspechu.

Nová štúdia spoločnosti Ricoh Europe realizovaná spoločnosťou Coleman Parkes skúma, ako riaditelia malých a stredných podnikov pristupujú k inováciám a potrebe rozvoja, aby prežili.

Prieskum prebehol v auguste 2018 a zúčastnilo sa ho 3 300 riaditeľov malých a stredných podnikov z Rakúska, Belgicka, Luxemburska, Českej republiky, Dánska, Fínska, Francúzska, Nemecka, Maďarska, Talianska, Holandska, Nórska, Poľska, Portugalska, Ruska, Slovenska, Južnej Afriky, Španielska, Švédska, Švajčiarska, Turecka, Spojeného kráľovstva a Írska.


Nedostatok inovácií – hrozba pre prežitie malých a stredných podnikov

Nedostatok inovácií – hrozba pre prežitie malých a stredných podnikov

Zmeny spôsobené digitálnymi technológiami, regulačné požiadavky a hospodárske výkyvy predstavujú vážne ohrozenie prežitia malých a stredných podnikov. Tretina riaditeľov malých a stredných podnikov sa v prieskume vyjadrila, že ak nebudú v rámci reakcie na tieto zmeny reagovať, do roku 2020 vypadnú z hry. Ak sa chcú riaditelia malých a stredných podnikov naďalej zameriavať na rast zisku a rozširovanie prevádzok, musia byť pripravení prekonať svoje tradičné zmýšľanie o najlepšom spôsobe inovácií.

Prečítajte si celý článok


Konverzia obchodnej činnosti pre uspokojenie potrieb zákazníkov

Konverzia obchodnej činnosti pre uspokojenie potrieb zákazníkov

Tempo zmien v digitálnom svete aj naďalej predstavuje pre malé a stredné podniky veľké výzvy. 

Takmer štvrtina (24 %) lídrov malých a stredných podnikov v Európe očakáva, že v priebehu nasledujúcich piatich rokov úplne zmenia svoju ponuku, aby mohli naďalej pokračovať v podnikaní. Väčšina (91 %) si myslí, že budú musieť aspoň čiastočne zmeniť svoj obchodný model.

Prečítajte si celý článok