Future of print

Pre riaditeľov európskych firiem je tlač stredobodom pozornosti pre podporu inovácií a agility
Riaditelia firiem musia prehodnotiť, akú úlohu zohráva tlač v ich organizácii. Tlač sa zásadným spôsobom presunula do popredia, 69 % riaditeľov verí, že tlač umožní vitálne zisky a 67 % ju používa na zaistenie konkurenčnej odlišnosti.
Nové možnosti tlače ponúkajú základy pre strategickú agilitu a inovačné zlepšenia. 39 % začalo využívať nové technológie tlače kvôli umelej inteligencii a automatizácii.

Nové tlačové technológie prinesú revolúciu v sektore zdravotnej starostlivosti
Väčšina expertov z oblasti zdravotnej starostlivosti využíva nové technológie tlače ako pomôcku na zlepšenie presnej diagnostiky a zníženie úmrtnosti.
Inovácie tlače využívajú aj na rýchlu výrobu prispôsobených implantátov a protéz, čo vedie k skrátenému pobytu pacientov v nemocnici.

Digitálna výroba a 3D tlač sú novými zručnosťami
Väčšina vedúcich pracovníkov z oblasti vysokoškolského vzdelávania uvádza, že nové zručnosti získané používaním technológií, ako je digitálna výroba a 3D tlač, sú rozhodujúce pre úspech pri vzdelávaní a príprave študentov na vstup na pracovný trh.
66 % hovorí, že investovanie do novej technológie tlače je kľúčovou cestou na prilákanie nových študentov a zvýšenie jejich spokojnosti.

Zavedenie nových tlačových technológií na využitie zmien v požiadavkách zákazníkov
Odvetvie finančných služieb v súčasnosti prechádza masívnymi zmenami. Zavedené banky v celej Európe prechádzajú na prístup preferujúci digitalizáciu, aby udržali krok s novými konkurentami a začínajúcimi spoločnosťami.
83 % lídrov z odvetvia finančných služieb verí, že očakávania zákazníkov smerujúce k bezpapierovej interakcii a prispôsobenému bankovníctvu budú pre odvetvie výzvou a používanie nových technológií tlače budú nevyhnutné pre zvýšenie agility a schopnosti uspokojiť tieto požiadavky.

Maloobchodníci sa prikláňajú k tlači s cieľom prispôsobiť výrobky a urýchliť dodanie
V boji o udržanie zákazníkov musia maloobchodníci rýchlo predvídať a prispôsobiť sa meniacim sa spotrebiteľským preferenciám.
84 % lídrov firiem uvádza, že zákazníci požadujú kratšie časy dodania, a 74 % uvádza nárast potreby prispôsobených výrobkov, pričom nové technológie tlače ponúkajú najlepšie riešenie na dosiahnutie konkurenčnej výhody. Konkrétne 3D tlač a tlač na zákazku umožňujú maloobchodníkom efektívnejšie plniť objednávky, a to prepojením digitálnych a fyzických objektov.

Maximálne využitie tlače, aby ste s menej prostriedkami urobili viac
Stále väčší počet malých a stredných podnikov prehodnocuje svoj vzťah k tlači. 3D tlač a iné formy nových technológií tlače umožňujú prekonať mnoho prekážok, ktoré predtým stáli na ceste stúpania a rastu.
Kvôli zníženiu nákladov na skladovanie, rýchlejšiemu reagovaniu na potreby zákazníkov a eliminovaniu problémov s dodávateľmi a expedovaním už 44 % malých a stredných podnikov využíva technológiu 3D tlače a 30 % plánuje v priebehu dvoch rokov svoje investície.