Domovská stránkaSpäť do menu
Prehľad

Meníme prístup k práci

Technológia mení spôsob, akým pracujeme. V spoločnosti Ricoh sa staráme o to, aby bola zmena pozitívna pre vaše tímy aj vaše podnikanie. Asistujeme vám pri každom kroku vašej cesty s cieľom zaistiť bezproblémový prechod do plne digitálneho pracovného priestoru
Zoznámte sa s našimi kancelárskymi produktami
Obchodná služba
Digitálny pracovný priestor

Prístup odkiaľkoľvek

Hybridné a mobilné pracovné režimy formujú našu budúcnosť. Pri navrhovaní, integrovaní a podporovaní vašich digitálnych pracovných priestorov uplatňujeme holistický prístup, aby sme podporili zanietenosť zamestnancov podávať stále lepšie výkony.
Objavte naše riešenia digitálneho pracovného priestoru
Správa obchodných procesov

Synchronizáciou k úspechu

Manuálne úlohy už viac nemusia zdržiavať vašich zamestnancov. Optimalizujeme vaše obchodné procesy s cieľom umožniť zamestnancom podávať lepšie výkony; poskytujeme technológie, odborné znalosti a podporu na zefektívnenie a zjednodušenie procesov naprieč vašou spoločnosťou
Objavte všetky naše riešenia správy obchodných procesov
Cloud a infraštruktúra

Cloud ako univerzálne riešenie

Využitie plného potenciálu cloudu si vyžaduje správny plán a tím, ktorý ho dokáže zrealizovať. Poskytujeme cloudové riešenia a odborné znalosti, ktoré zvýšia vašu pružnosť, nákladovú efektívnosť, zabezpečenie vašich obchodných činností, a zároveň budú pokračovať v inováciách novej generácie.
Objavte všetky naše riešenia cloudu a infraštruktúry
Kybernetická bezpečnosť

Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie

Zariadenia s možnosťou pripojenia na internet vytvárajú nové zraniteľné miesta, ktoré sú ohrozené prípadnými kybernetickými útokmi. Pomôžeme vám prejsť do ofenzívy proti kybernetickému zločinu s využitím inteligentných služieb a riešení kybernetickej bezpečnosti, ktoré sú zosúladené s vašimi kľúčovými obchodnými procesmi.
Eliminujte riziká ohrozujúce podnikanie
Digitálne skúsenosti

Nová úroveň skúseností

Vynikajúca zákaznícka skúsenosť sa začína vynikajúcou skúsenosťou zamestnancov. Náš vysokokvalifikovaný tím dátových špecialistov a vývojárov navrhuje, buduje, implementuje a poskytuje servis riešení, ktoré potrebujete na prekonanie očakávaní na každom kontaktnom mieste.
Zoznámte sa s riešeniami pre Digitálne skúsenosti
Kancelárske produkty a softvér

Najlepšia kvalita vo svojej triede

Spoločnosť Ricoh je dobre známa vysokokvalitnými tlačiarňami, digitálnymi duplikátormi a multifunkčnými zariadeniami (tlač/skener/kopírovanie). K dispozícii je veľa variantov líšiacich sa rýchlosťou, rozmermi a funkciami, takže si môžete vybrať z modelov a vlastností, ktoré najviac vyhovujú vašej pracovnej skupine, kancelárii alebo učebni.
Zoznámte sa s kancelárskymi produktami a softvérom
Prehľad

Podpora produktov a služieb

Kompletná podpora produktov a služieb – všetko potrebné na jednom mieste. Poskytujeme podporu, poradenstvo a riešenia na udržanie chodu vašej firmy.
Získajte podporu
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Obchodné podmienky
Na stiahnutie
Registrácia záruk
Registrácia záruk
Prehľad

Všetko na jednom mieste

Nájdete tu novinky týkajúce sa nášho podniku, informácie o produktových inováciách a ľuďoch, ako aj o podujatiach, ktoré organizujeme a navštevujeme.
Nenechajte si ujsť žiadne informácie
News and events from Ricoh
Spoločnosť

Kto sme a čo robíme

V spoločnosti Ricoh sa vždy usilujeme vypočuť hlasy našich zákazníkov a poskytovať vám inovatívne riešenia, produkty a služby, ktoré sú v súlade s vašimi podnikateľskými cieľmi. Snažíme sa pridávať hodnotu k vašim službám a produktom. Prispôsobujeme sa meniacim sa podnikateľským prostrediam.
Zistite viac o spoločnosti Ricoh
Prehľad

Čo môžeme pre vás urobiť?

Či už máte otázku ohľadom cien našich riešení alebo produktov, potrebujete pomôcť so správou svojho účtu alebo už naše produkty používate a máte otázku na podporu, náš tím je pripravený vám pomôcť.
Kontaktujte nás
Služby správy audio-vizuálnych zariadení
Prehľad

Pomáhame vám udržať krok pred konkurenciou

Objavte a prečítajte si naše najnovšie poznatky o tom, čo je najdôležitejšie v rámci obchodných riešení.
Prieskumy
Ricoh Insights - Overview

Empowering Europe's Mid-Market


Príprava manažérov IT zo stredne veľkých firiem na úspech

Väčšina IT manžérov zavádza stratégie digitálnej transformácie niekoľko rokov. Pandémia ochorenia COVID-19 otriasla mnohými firmami v základoch. Zatiaľ čo základy, ktoré IT tímy vytvorili, doteraz slúžili dobre, pandémia odhalila silné aj slabé stránky organizácie. 

Táto nová správa spoločnosti Ricoh Europe spolu s výskumom uskutočneným agentúrou Opinium Research skúma skúsenosti zamestnancov s prácou na diaľku počas pandémie. Identifikuje kľúčové trendy a slabiny, ktoré bránia podnikom napredovať. Poskytuje IT manažérom v stredne veľkých firmách poradenstvo pri plnení požiadaviek pracovníkov a zákazníkov na prekonanie nadchádzajúceho neistého obdobia.


Problémy pri práci na diaľku bránia stredne veľkým firmám v úspechu

Problémy pri práci na diaľku bránia stredne veľkým firmám v úspechu

Stredne veľké firmy pociťujú náklady súvisiace s prácou na diaľku. Technologické prekážky majú vplyv na produktivitu, spoluprácu a to, ako zákazníkom prinášať výsledky – čo sťažuje prosperitu po pandémii. 

Manažéri IT musia vyzbrojiť tímy nástrojmi, aby boli pri práci na diaľku efektívnejší. Štvrtina (24 %) zamestnancov v stredne veľkých firmách tvrdí, že nemá nástroje na dosahovanie výsledkov pre zákazníkov a 27 % nemá vybavenie na primeranú spoluprácu so svojimi kolegami. Nemá to vplyv len na produktivitu, no aj na morálku a zdravie zamestnancov, čo ešte viac sťažuje firmám, aby po pandémii uspeli. 

Ak je v organizácii nízka morálka a nedokáže pracovať synchronizovane, a to od poštových podateľní cez finančné tímy až po obchodných zástupcov, zákazníci tým strácajú. Prispieva to nielen ku krátkodobému narušeniu činností v rámci organizácie, ale ovplyvňuje to aj širší obchodný rast.

Prečítajte is celý článok