Politika používania súborov cookies

Ricoh používa nástroje na zhromažďovanie údajov, ako sú súbory cookies, pre lepšiu prácu so stránkami. Postup, ako tieto nastavenia zmeniť, ako aj ďalšie informácie o súboroch cookies nájdete tu.

Zvýšené pracovné nasadenie zamestnancov veľkých spoločností si vyberá svoju daň na zákazníckych skúsenostiach

Takmer tretina zamestnancov nemá dostatok času sústrediť sa na dôležitú prácu, pretože ich zdržiava administratíva a interné hovory

Ricoh Europe, Londýn, 29. apríl 2021 - Ekonomická výkonnosť spoločností v celej Európe by mohla klesnúť kvôli tomu, že zamestnanci si nevedia nájsť čas na to, aby sa zameriavali na skúsenosti zákazníkov (customer experience) a ďalšie kľúčové úlohy.

Nový prieskum zverejnený spoločnosťou Ricoh Europe prináša odpovede 952 európskych kancelárskych pracovníkov v spoločnostiach s viac ako 1 000 zamestnancami. Zistilo sa, že každý piaty (22%) verí, že jeho spoločnosť stratila počas pandémie príjmy v priamom dôsledku zlých skúseností zákazníkov. A to aj napriek maximálnemu úsiliu pracovnej sily, ktorá má odpracovaných viac pracovných hodín ako pred začiatkom pandémie.

Takmer tretina (31%) tvrdí, že nemá dostatok času sústrediť sa na prácu, ktorá má pre ich spoločnosť najväčšiu hodnotu. Okrem toho, od minulého apríla vzrástol počet zamestnancov, ktorí pociťujú tlak byť online mimo pracovnej doby, okolo 38%.

Firmy investovali do platforiem s úmyslom odľahčiť pracovnú záťaž personálu, no nie vždy tým dosiahli požadovaný efekt - dvaja z piatich zamestnancov (39%) tvrdia, že v skutočnosti nové nástroje zvýšili množstvo práce, ktorú musia robiť.

Keď sa pozrieme na priemerný deň v spoločnostiach, takmer tretinu (32%) svojho času strávia zamestnanci administratívou a internou komunikáciou. To je dvojnásobok času venovaného práci, ktorá by pre ich klientov bola prospešná a zabezpečila by im skvelú skúsenosť (16%). Takmer polovica (48%) pripúšťa, že sú neproduktívni kvôli dňom s množstvom administratívy.

Zamestnanci majú pocit, že automatizácia by im mohla pomôcť zlepšiť zákaznícke skúsenosti aj výsledky spoločnosti. Polovica z nich (49%) hovorí, že by pre klientov boli prospešnejší, ak by mali nástroje, ktoré automatizujú administratívne úlohy.

Navyše, 58% zamestnancov verí, že ich spoločnosť by mohla zvýšiť produktivitu a ziskovosť, keby zaviedli nové technológie, ktoré zlepšia spôsob interakcie s klientmi.

David Mills, generálny riaditeľ spoločnosti Ricoh Europe, tvrdí: „Na preplnenom konkurenčnom trhu môže zákaznícka skúsenosť doslova viesť k vzostupu alebo pádu spoločnosti. Interné procesy a administratíva sú dôležité, ale firmy nemôžu zabúdať na to, prečo vôbec existujú - dodávať produkt alebo službu na trh. Zamestnávatelia musia svojim tímom umožniť pracovať inteligentnejšie, aby sa mohli sústrediť na hodnotnejšiu prácu. V tom zohrávajú rozhodujúcu úlohu technológie. Na tomto prieskume je zaujímavé to, že zamestnanci sú čoraz viac naklonení automatizácii - čo je v značnom rozpore s obdobím spred niekoľkých rokov, keď bola umelá inteligencia 
a automatizácia vítaná obavami a skepticizmom. Nie je to však také jednoduché ako kúpa prvej platformy alebo riešenia automatizácie, ktoré vám príde do cesty. Každá investícia musí byť šitá na mieru potrebám spoločnosti a musí podporovať zamestnancov tam, kde to najviac potrebujú.“

Kliknite sem a zistite, ako môže spoločnosť Ricoh pomôcť posilniť vašich zamestnancov a zlepšiť zákaznícku skúsenosť.

| O spoločnosti Ricoh |

Ricoh podporuje digitálne pracoviská  využívajúce inovatívne technológie a služby, ktoré ľuďom umožňujú pracovať efektívnejším spôsobom.

S vycibrenými znalosťami a organizačnými schopnosťami, ktoré sa rozvíjali v priebehu 85-ročnej histórie, je spoločnosť Ricoh popredným poskytovateľom riešení pre správu dokumentov, IT služieb, komunikačných služieb, komerčnej a priemyselnej tlače, digitálnych fotoaparátov a priemyselných systémov.

Skupina Ricoh, so sídlom v Tokiu, má hlavné prevádzky po celom svete a jej produkty a služby sa v súčasnosti dostávajú k zákazníkom v približne 200 krajinách a regiónoch. Vo finančnom roku, ktorý sa skončil marci 2021,  skupina Ricoh Group dosiahla celosvetové tržby vo výške 1 682 miliárd jenov (približne 15,1 miliárd USD).

Ďalšie informácie nájdete na stránkach www.ricoh-europe.com.

© 2021 RICOH COMPANY, LTD. Všetky práva vyhradené. Akékoľvek uvádzané názvy produktov sú registrovanými ochrannými známkami príslušných spoločností.

Kontakt pre médiá: 
Monika Pravdová
Marketing Executive
RICOH Slovakia s.r.o.
Mobile: +421 948 461 159